Pinkpop 2024

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Als meer verschillende merch door het jaar heen betekent dat de prijzen niet (veel) zullen stijgen, vind ik het prima.
De kersttrui vind ik stiekem nog best te pruimen. De carnavalspin hoeft dan weer niet voor mij..
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
59
29
Denk dat ze joost dit jaar weer laten optreden, misschien wel op mainstage. Hij stond in 22 ook op pinkpop en is zoveel gegroeid denk dat joost dus een serieuse kanshebber is.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.177
2.425
Vind dit een toch wel wat vreemde actie van Pinkpop. Heb het even terug gezocht: Vorig jaar was op 28 oktober Robbie al bekend (2e headliner) en voor de 2022 editie was op 11 november al bijna de helft bekend...

Moeten dan wel hele grote vissen zijn voor de aankomende editie. Misschien dan toch RATM? 🙏

Hoe dan ook... de logica ontgaat mij in ieder geval
Ik denk twee scenario’s.

* Ze hebben echt moeite met een paar grote namen die mogelijk hebben afgezegd. Dus vandaar vertraging.

* Ze hebben echt klappers binnen en weten dat ze daar veel kaarten mee gaan verkopen dus lekker wachten.

Overigens is Rock Werchter ook laat en aangezien ze vaak hier en daar wat headliners en sommige acts delen zorgt dat voor hoop.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
764
983
Dan ben ik blij dat ik me reeds ingeluisterd heb op RATM, want anders zou ik het “meh” gevonden hebben hun aankondiging en nu zou ik denken “laat maar komen!” 👌
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken