Pinkpop 2024

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Maneskin - Nothing But Thieves - Acda en de Munnik

Kan natuurlijk ook gewoon!
Als namiddag programma?😜
Laten we eerlijk zijn, die zijn alle 3 (nog) niet zo ver om een headline spot te kunnen dragen. Er was 2 jaar terug al veel commentaar op ID en die hebben, voor mijn gevoel, veel meer 'hits'.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Als namiddag programma?😜
Laten we eerlijk zijn, die zijn alle 3 (nog) niet zo ver om een headline spot te kunnen dragen. Er was 2 jaar terug al veel commentaar op ID en die hebben, voor mijn gevoel, veel meer 'hits'.
Alle drie trekken wel zonder moeite 1 of meerdere Ziggos vol. Festival is wat anders maar ze zullen alledrie hoge spots krijgen.

NBT kan echt wel headlinen imo. En Maneskin subben of Noord afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

neus

Dagopener
16 mrt 2019
615
321
Als namiddag programma?😜
Laten we eerlijk zijn, die zijn alle 3 (nog) niet zo ver om een headline spot te kunnen dragen. Er was 2 jaar terug al veel commentaar op ID en die hebben, voor mijn gevoel, veel meer 'hits'.
Denk dat de dagtickets te duur zijn om een dag met deze namen uit te verkopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.265
6.356
alvast voor de nieuwe week...

Grootste geruchten:
Ed Sheeran, diverse (festival)data rond en tijdens Pinkpop, Pinkpop zondag beschikbaar.
Green Day, nieuw album komt er aan en geruchten over een tour met festivals in juni 2024 rond Pinkpop.

concreet tours / zeer sterke geruchten in 2024:
Rammstein, zouden sterk gerucht zijn voor Download UK. Daarnaast een gerucht dat er een run met festival gigs zou kunnen komen.
Foo Fighters, staan 22-06 in Londen, met een gat van 2 dagen tot Cardiff. Gaan ze ook festival data tussen de UK data door plannen?
Bring Me The Horizon, duiken wel op nu hier en daar, maar de vraag is of BMTH een Pinkpop headliner of een Noord afsluiter is.
Bon Jovi, komt een tour van in 2024 door gitarist Phil X bevestigd, wellicht onwaarschijnlijk voor festivals, wie weet?
Queen, trekken de tour door in 2024, Japan in februari 2024 al aangekondigd
Iron Maiden, hiervan is bekend dat de manager heeft gezegd dat ze doortouren in 2024, ook sterk gerucht Download UK.
Avenged Sevenfold, naast Rammstein en Iron Maiden sterk gerucht voor Download UK. Een jaar uitgestelde tour word verwacht! De vraag is of A7x een Pinkpop headliner of een Noord afsluiter is.
Smashing Pumpkins, duiken wel op nu hier en daar, maar de vraag is of the Pumpkins nog een Pinkpop headliner is of een Noord afsluiter is en wellicht op een dag met Green Day.
Springsteen, geruchten over shows, maar je weet nooit wat er nog bij geprikt kan worden? In ieder geval in 2024 in augustus zoals dit jaar weer VS data.
Rolling Stones, nieuw album en tour min of meer aangekondigd dat die gaat komen!
Metallica, gat in de tour rond Pinkpop en nog steeds geen NL datum in 2024 (2023 2 x ArenA)?

nog vage geruchten:
Dua Lipa, ook veel genoemde naam voor oa Glastonbury.
AC/DC, blijft voorlopig bij gerucht dat ze eindelijk touren in 2024, oa gerucht uit Spanje?
Bruno Mars, begin 2024 een run aan gigs in Tokyo al bevestigd.
Muse, verwacht ik dat de wereld tour minstens door trekt in Zuid Amerika, wellicht ook EU?
Pearl Jam nieuw album in 2024, is natuurlijk wachten op een tour of is Ziggo weer een thuisbasis.
Post Malone, nieuw album, ik neem aan een tour en zou op de Pinkpop 2020 editie staan?Je kan verwachten dat de huidige tour door gezet gaat worden.
Aerosmith, touren door in 2024 voorlopig alleen Amerikaanse data, na de laatste cancel verwacht van terug boeken van de gigs.
Maneskin, verwacht ik wel op festivals op hoge spots.
Mumford & Sons zouden imo EU kunnen doen aankomende zomer.
The Killers met nieuw werk, zie wel een tour ontstaan?
Oasis, reunie wordt wel eens hardop genoemd in 1 adem met Glastonbury, of is dat een in leven gehoude wens van de bezoekers?
Rihanna, idem bij de geruchten voor Glastonbury, maar dan laat ik het voorlopig bij de Glasto geruchten.
U2, er was ooit een gerucht over een geplande tour met outdoor gigs na de Las Vegas shows wellicht?
Billie Eilish werd als 1 van de namen genoemd als wens voor Pinkpop (evenals Muse en Foo Fighters), maar nog geen concrete aanwijzing van tour in 2024?
Madonna, wordt sterk gerucht als headliner voor Glastonbury (week na Pinkpop) naast Dua Lipa en Coldplay volgens NME en The Daily Mail

vergeet ik nog iets...
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.354
10.978
Ik denk terug aan de hint van Dave dat aanstaande vrijdag waarschijnlijk naast Green Day meerdere grote verkopen starten. Ik vind het vrij aannemelijk dat Pinkpop morgen gaat starten met Edje, de komende dagen wat namen extra uitspuugt en vrijdag de voorverkoop start met een hint naar andere headliners die nog worden aangekondigd (PJ)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Ik denk terug aan de hint van Dave dat aanstaande vrijdag waarschijnlijk naast Green Day meerdere grote verkopen starten. Ik vind het vrij aannemelijk dat Pinkpop morgen gaat starten met Edje, de komende dagen wat namen extra uitspuugt en vrijdag de voorverkoop start met een hint naar andere headliners die nog worden aangekondigd (PJ)
Gaat dat andere grote event niet P!nk worden? (Arena)
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Alle drie trekken wel zonder moeite 1 of meerdere Ziggos vol. Festival is wat anders maar ze zullen alledrie hoge spots krijgen.

NBT kan echt wel headlinen imo. En Maneskin subben of Noord afsluiten.
Mee eens dat je zegt dat ze zonder moeite 1 of meerdere ziggo's vol trekken, maar dan nog betekent dat niet dat je headliner waardig bent. Kensington trok de ArenA vol en waren ook geen dag afsluiter op een festival van de grootte van Pinkpop. Ze zullen alle 3 een mooie spot krijgen, maar niet afsluiten. En dat is wat er in het bericht waar ik op reageerde, volgensmij, wel bedoeld werd. Vandaar mijn reactie.
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
106
93
Rolling Stones kan je uit de geruchtenlijst halen omdat ze plannen hebben om in de USA gaan touren.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.786
1.930
Sheeran komt aanstaande maandag met aanvullende info over zijn tour (oa locaties voor Malta en Tenerife). Er is een kans dat daar nog wat nieuwe data, waaronder Werchter en Pinkpop, tussen zitten.
Inderdaad zou dit wel eens het geval kunnen zijn. Anders komt van de week ook ergens Download met nieuws als ik me niet vergis. Dus ergens de komende dagen zullen we wel iets wijzer geworden zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
Sheeran komt aanstaande maandag met aanvullende info over zijn tour (oa locaties voor Malta en Tenerife). Er is een kans dat daar nog wat nieuwe data, waaronder Werchter en Pinkpop, tussen zitten.
Weten we hoe laat?🤔
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken