Pinkpop 2024

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Dat lijkt mij ook niet. Zou het niet erg vinden.vond ze vorig jaar 1 van de hoogtepunten.
 

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
93
42
Pinkpop verliest zoveel goede namen aan andere festivals. Ben echt heel benieuwd waar ze mee gaan komen. Lijkt wel alsof ze heel veel hebben misgegrepen
 

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
61
29
Pinkpop verliest zoveel goede namen aan andere festivals. Ben echt heel benieuwd waar ze mee gaan komen. Lijkt wel alsof ze heel veel hebben misgegrepen
klopt, hoop dat ze met een echte knaller headliner aankomen die niemand ziet aankomen, anders ben ik bang voor een slecht jaar voor pinkpop.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
872
352
Valt me toch op dat een bad omens en BMTH er niet tussen zitten bij jera dus dat maakt toch de kans wel groter.
Maar hun hebben toch een hoop middel grote namen die ik mooi had gevonden blijft een leuk festival jera
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.434
7.995
Bad Omens en Beartooth opvallende afwezige bands op Jera
Wellicht dat die dan op Pinkpop staan
Aangezien dit jaar Electric Callboy en I prevail er stonden in hetzelfde genre
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
zo, ik heb mijn profiel maar weer eens afgestoft na een aantal jaar radiostilte. leuk om weer mee te doen hier!

inzake de headliners: Muse is natuurlijk een goede mogelijkheid maar zij zijn natuurlijk wel al 5x geweest. zelf heb ik ze inmiddels 4x gezien en ik vind het weinig vernieuwend inmiddels, ondanks dat ik fan ben van de muziek

Metallica zou top zijn en ook passen qua datum. echter, vraag is in hoeverre dat zij af gaan wijken van hun huidige weekendshows (2 unieke shows per weekend, vrijdag + zondag) om Pinkpop ingepast te krijgen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.736
6.469
Metallica stond er 2022 nog. Pearl Jam ook.

Wellicht dat Dua Lipa en/of Madonna één van de headliners is? Of Mumford and Sons?
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken