Pinkpop 2024

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
Waarom wordt Ed Sheeran hier nu plots afgeschreven? Alsof die de Benelux overslaat maar wel Cyprus en Malta aandoet?

Het is al even duidelijk dat festivals zelf hun aankondigingsmoment mogen kiezen. En Pinkpop/Werchter kiezen er blijkbaar bewust voor om dat iets later te doen.
Voor pinkpop denk ik wel...maar is een gevoel hè.... Hij zal vast naar de Benelux komen. maar de 21e en de 22e staat ie in Duitsland, dan denk ik niet dat ie de 23e op Pinkpop staat. Helaas
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Voor pinkpop denk ik wel...maar is een gevoel hè.... Hij zal vast naar de Benelux komen. maar de 21e en de 22e staat ie in Duitsland, dan denk ik niet dat ie de 23e op Pinkpop staat. Helaas
De afstand die Ed van vrijdag op zaterdag moet reizen binnen Duitsland is meer dan de afstand die Ed van zaterdag op zondag naar Pinkpop zou moeten reizen.

Het enige waarom het niet zou kunnen is dat hij drie dagen achter elkaar moet spelen. Ik zie het nog steeds gebeuren. Pinkpop zal wel gewoon wachten met aankondigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
De afstand die Ed van vrijdag op zaterdag moet reizen binnen Duitsland is meer dan de afstand die Ed van zaterdag op zondag naar Pinkpop zou moeten reizen.

Het enige waarom het niet zou kunnen is dat hij drie dagen achter elkaar moet spelen. Ik zie het nog steeds gebeuren. Pinkpop zal wel gewoon wachten met aankondigen.
Ik hoop het. zou een goede naam zijn voor pinkpop!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Lollapaloozas Zuid Amerika komen morgen als ik het goed heb met line ups. Zo staat in ieder geval vermeld op efest. Heb het niet nagezocht. Misschien kunnen we daar ook wel weer wat uit opmaken?
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
833
809
In Dagblad De Limburger over Jera on Air:

Wie de headliner wordt voor de zaterdag is nog niet bekend. Er is onderhandeld met Limp Bizkit, maar Jera greep net naast de Amerikaanse nu-metalband. „Pinkpop wilde de band ook hebben en toen hield het voor ons op, daar kunnen we niet mee concurreren”, zegt programmeur Thijs Vogels. „We hadden Limp Bizkit heel graag willen hebben. Een echte topper voor onze dertigste editie. Maar goed, we kijken liever naar wat er wel staat en dit is een goed begin. Dropkick Murphys verkocht onlangs nog de Ziggo Dome uit en Electric Callboy twee keer 013. We zijn erg blij met de line-up tot nu toe.”

Pinkpop wil niets loslaten over een eventueel optreden van Limp Bizkit.
1. Dat is dus Limp Bizkit op Graspop
2. Waarom zou Pinkpop zo hard Limp Bizkit willen?
3. Voel ik een themadagje aankomen met Avenged Sevenfold, BMTH, ...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
En morgen kwam ook Download toch met nieuws? Zou dat met elkaar te maken hebben?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Om iedereen gerust te stellen.
Krijg zojuist een Facebook herinnering.

In 2018 deelde ik vol enthousiasme het bericht van Pinkpop van de eerste headliner voor de 50ste editie van Pinkpop ( 2019).

Zo abnormaal laat zijn ze dus nog niet!!
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
LB zou een goede set zijn! Laten we het hopen... zijn er ook geruchten in werchter forum? Mischien daar maar wat meer naar gaan kijken
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Jammer dat Pinkpop dan Jera LB niet gunt. Niet alsof het nou zo'n meerwaarde voor Pinkpop is imo.
Het blijft wel een populaire band los van de kwaliteit ervan. Niet te hoog op de affiche is het zelfs te verdedigen voor festivals die niet al te zeer de vinger aan de pols willen houden in alle gelederen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
1. Dat is dus Limp Bizkit op Graspop
2. Waarom zou Pinkpop zo hard Limp Bizkit willen?
3. Voel ik een themadagje aankomen met Avenged Sevenfold, BMTH, ...
1. Artikel geeft aan Pinkpop, dus denk dat je dat bedoelt?
2. De organisatie is denk ik zelf ook fan...
3. Ik ben voor...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken