Pinkpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.101
Ja zeker. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon september al een sale starten, met of zonder namen.

Maar tegelijk is er nog geen aanwijzing dat andere festivals (Werchter, DTRH, BKS) wel al snel uit hun winterslaap springen. Iedereen lijkt nog wat stil. Zal vast een reden voor zijn.
Is dat niet voor een deel omdat DTRH en BKS eerst even Pinkpop hun ding laat doen voor er zelf aan te (kunnen) beginnen?

In oktober/begin november enkele Pinkpop headliners/bovenkant, ticketverkoop voor de laatste week november, waarna een DTRH daarna eind november/begin december de ruimte heeft voor hun lineup?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
Ja zeker. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon september al een sale starten, met of zonder namen.

Maar tegelijk is er nog geen aanwijzing dat andere festivals (Werchter, DTRH, BKS) wel al snel uit hun winterslaap springen. Iedereen lijkt nog wat stil. Zal vast een reden voor zijn.
Niet iedereen is stil natuurlijk. Er zijn eigenlijk al zat festivals in Europa en UK die met nieuws zijn genomen. Maar bij PP blijft het stil. Je zou ook eens iets kunnen laten horen zonder namen prijs te geven?? Een instapost of iets dergelijks..
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
634
354
Bij die persconferentie was het gros van de grote namen al van te voren bekend toch? In elk geval zolang ik naar Pinkpop ga (sinds de 40e) was het daarvoor zo dat alles pas daar bekend werd? Wel gaaf eigenlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.816
6.553
Niet iedereen is stil natuurlijk. Er zijn eigenlijk al zat festivals in Europa en UK die met nieuws zijn genomen. Maar bij PP blijft het stil. Je zou ook eens iets kunnen laten horen zonder namen prijs te geven?? Een instapost of iets dergelijks..
Ja klopt! Had het vooral over festivals in NL en België.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.463
11.441
ach ja...

stilte voor de storm dan maar!
voor de een zal wachten zijn op een mooi affiche en de ander zal wel hier op het forum over een shitstorm gaan praten 🤭
Pinkpop ontneemt ons wel een beetje onze favoriete bezigheidstherapie zo. De line-up van Pinkpop afzeiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

T. Roses

Support act
8 dec 2016
769
486
Niet iedereen is stil natuurlijk. Er zijn eigenlijk al zat festivals in Europa en UK die met nieuws zijn genomen. Maar bij PP blijft het stil. Je zou ook eens iets kunnen laten horen zonder namen prijs te geven?? Een instapost of iets dergelijks..
Jaa ben ik hel wel mee eens, zou blijven heel erg stil, ze zouden handig eens iets van zich kunnen laten horen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.101
Dat zou idd een prima idee zijn.
gewoon 20.000 weekendkaarten.
denk dat ze die best kunnen verkopen zonder 1 enkele naam.
En dan al die vaste bezoekers boos omdat hun vaste headliners uit dat potje van 10 namen niet komen.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.304
821
ik zou ook nooit een kaart kopen voor pinkpop zonder dat er namen bekend zijn.
zit ik dadelijk met green day - dus lipa - ed sheeran:oops:

Maar om heel eerlijk te zijn.
in principe kan ik uiteindelijk ieder jaar wel een prima route maken op iedere pinkpop dag
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.063
1.927
Ik zou nergens een kaart voor kopen zonder dat er namen bekend zijn. Niet voor Pinkpop, niet voor Lowlands, niet voor Werchter, niet voor Sziget en niet voor Glastonbury... Ondanks dat ik waarschijnlijk op al die festivals sowieso een topweekend zou gaan hebben. Ik wil gewoon weten waar ik kaarten voor koop...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.081
497
Weer een dag voorbij zonder nieuws , schijnbaar lange winterslaap daar in Geleen / Delft. Meneer Trommelen nog druk bezig ??
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
634
354
Gewoon weekendkaarten verkopen zonder namen met 10% korting, trappen er genoeg in
Zou ik zeker doen, omdat ik weet dat ik altijd een geweldig weekend heb, met genoeg wat ik leuk vind. Als de koers echt gaat wijzigen en dat de koers wat betreft headliners van vorig jaar doorgezet wordt kan dat natuurlijk wel veranderen. Vertrouwen kun je verliezen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi en RalphiePinkpop

gesp

Support act
11 jun 2018
1.131
377
Dat zou idd een prima idee zijn.
gewoon 20.000 weekendkaarten.
denk dat ze die best kunnen verkopen zonder 1 enkele naam.
Dit zijn wel 20.000 bezoekers die vrij zeker hoe dan ook een ticket gaan kopen. Is dan een geste die 200.000 euro kost.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.063
1.927
Dit zijn wel 20.000 bezoekers die vrij zeker hoe dan ook een ticket gaan kopen. Is dan een geste die 200.000 euro kost.
Dat denk ik dus ook. Het lijkt me dus geen heel goed idee.

Vraag me wel af, wat is het concrete verschil tussen dit en een early-bird systeem wat je weleens ziet?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
911
625
Kleine voorspelling. Eind deze maand Ed Sheeran. Begin december Pearl Jam. Kort daarop Dua Lipa. Start kaartverkoop zaterdag 16 december????
Nieuwe single van Dua Lipa is gemaakt met Tame Impala en Danny L. Harle, dus dat is nu een Best Kept Secret-artiest, sorry. Jullie veel plezier gewenst met Acda en de Munnik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en Novis95

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.101
Nieuwe single van Dua Lipa is geproduceerd door Tame Impala en Danny L. Harle, dus dat is nu een Best Kept Secret-artiest, sorry. Jullie veel plezier gewenst met Acda en de Munnik.
En het nieuwe album van Ed Sheeran door Aaron Dessner van The National. Ed naar BKS confirmed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken