Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rock Werchter lijkt mij 100% zeker. FF op DTRH kan ik mij echt niet voorstellen. Foo's doen hopelijk een eigen show in NL (Malieveld, Stadspark, Goffertpark?)
Bij Rock Werchter is er sinds vandaag een nieuwe versie van de app beschikbaar voor 2024 en ook zijn er vandaag voor het eerst in maanden wijzigingen aan de website gebeurd.
Dat lijkt dus niet meer eindeloos lang te gaan duren daar...
Kunnen ze meteen Interpol meenemen, daar spelen ze de twee dagen ervoor mee in Duitsland.
Het zou een snelle herhaling zijn maar de zomertour 2024 van Queens of the Stone Age krijgt vorm en speelt zich af in juni: 20/21/22 juni Spanje (Azkena, volgens Songkick spelen ze op 20 juni maar kan ook placeholdertje zijn), 27 juni Frankrijk (Hellfest), daar moet Pinkpop toch wel tussen passen. Ze houden van Nederland en Nederland houdt van hen, lijkt mij een ABC'tje.
Ik zou nergens een kaart voor kopen zonder dat er namen bekend zijn. Niet voor Pinkpop, niet voor Lowlands, niet voor Werchter, niet voor Sziget en niet voor Glastonbury... Ondanks dat ik waarschijnlijk op al die festivals sowieso een topweekend zou gaan hebben. Ik wil gewoon weten waar ik kaarten voor koop...
Meh, hadden nog wel een tussenstapje mogen maken imo. Vorige keer dacht ik nog dat ze het slim deden door bijv op RW lekker in de middag te staan. Maar Pinkpop dan al wel weer sub.
Nu een rondje overal sub en als ze het dan nog steeds waar maken over 2 a 3 jaar headliner. En idd, mijn muziek is het ook totaal niet XD
Ik snap niet zo goed waarom een band die vooral bekend is van covers opeens headliner kan zijn op een festival. En hun laatste album was nu ook niet perse denderend?
Mocht Maneskin headliner op Pinkpop zijn omdat ze Green Day zijn misgelopen….tja…