Pinkpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.065
8.706
De kans is aanwezig, schat ik zo.
Al gok ik niet dat er dat heel veel gaan zijn. Hellfest, Roskilde en Rock Werchter hebben we al, misschien nog een Opener of Idays?

Ze zijn maar heel kort beschikbaar tussen die Engelse shows midden juni en hun VS tour in juli. Mad Cool en NOS Alive zullen alweer te laat vallen gok ik.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
404
304
Hoop echt dat Maneskin geen headliner is, dat is naar mijn idee echt veel te snel en heb helemaal niks met ze.

Benieuwd of Pinkpop morgen ook met wat nieuws komt, al mag ‘t ook nog wel even duren, zeker wat kaartverkoop betreft.

Afgelopen tijd te veel concert kaartjes gekocht 😉 Gelukkig ook wat goedkope maar ook aantal die hoger zijn 🫢
 
  • Leuk
Waarderingen: jeff250381 en brutus257

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
Noem mij vijf bekende iconische nummers van Maneskin. Het mogen geen covers zijn.

Vernieuwing kan je ook doen met SZA, Dua Lipa, Kendrick Lamar, dj x post Malone , dj x Travis Scott , Rosalia , Fred Again…

Wat meer kwaliteit injectie.
Als Rock Am Ring en Rock im Park en NovaRock, grote rock festivals ze boeken als headliner, maar PP volgers vinden ze te min, get real....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Als Rock Am Ring en Rock im Park en NovaRock, grote rock festivals ze boeken als headliner, maar PP volgers vinden ze te min, get real....
Dat is toch geen graadmeter? Maar goed genoeg over Maneskin.

Als iemand het goede muziek vindt ja prima ieder z’n mening. Maar krab je vooral even achter de oren als bands zoals Green Day en Kings Of Leon als minder worden beschouwd dan Maneskin.

De meest recente recensies over het laatste album van Maneskin zijn gewoon ook niet Wow. Het laatste album van Maneskin was geen uitblinker naar mijn mening.

Wat maakt Maneskin relevant voor volgend jaar zomer? Een nieuw album? Ooh ja die komt over twee dagen uit… Zijn er hits ontstaan uit de nummers die nu al uit zijn? Nee… vraag je dan even af hoe relevant ze zijn ALS VERNIEUWEND Headliner.

Ik vind Maneskin als headliner te vroeg en niet gepast. Maar goed daar heb ik alles nu over gezegd.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.900
Het Amerikaanse welcome to Rockville half mei 2024 komt morgen met de line up. Afgelopen jaar stond daar oa Tool Slipknot Pantera The cult en Incubus. Misschien een line up waar we weer iets uit kunnen afleiden voor Europa??
Misschien ook niet 😂
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Qua Nederlands namen die ik op Pinkpop verwacht:

Douwe Bob - north stage
Son Mieux - north stage
Chef’s Special - north stage
Kane - south stage
Acda & Munnink - south stage
Zoë Tauran - tent
Froukje - north stage
Suzan & Freek - south stage
Snelle - tent
Joost - south stage
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.297
3.895
Son Mieux wel erg snel op herhaling met hetzelfde album dan. Ik verwacht ook Meau wel. Hopelijk samen met Pommelientje.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.042
3.730
Pommelien verdiend het wel ja, zie haar ook Werchter wel doen. Ook gewoon goede muziek (met liveband) in haar genre, beter dan Suzan en Freek en consorten iig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Qua Nederlands namen die ik op Pinkpop verwacht:

Douwe Bob - north stage
Son Mieux - north stage
Chef’s Special - north stage
Kane - south stage
Acda & Munnink - south stage
Zoë Tauran - tent
Froukje - north stage
Suzan & Freek - south stage
Snelle - tent
Joost - south stage
Ik zeg Amstel als hoofdsponsor en je hebt een prachtig concept. Misschien een overdekte zaal? Ahoy ofzo?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken