Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Al gok ik niet dat er dat heel veel gaan zijn. Hellfest, Roskilde en Rock Werchter hebben we al, misschien nog een Opener of Idays?
Ze zijn maar heel kort beschikbaar tussen die Engelse shows midden juni en hun VS tour in juli. Mad Cool en NOS Alive zullen alweer te laat vallen gok ik.
Ik hoop gewoon vooral dat ze eens namen als Fontaines, Sam Fender en High Vis plaatsen. Daarmee is de "vaste" pinkpop bezoeker ook blij en het zijn ook nog relevante namen.
Dat is toch geen graadmeter? Maar goed genoeg over Maneskin.
Als iemand het goede muziek vindt ja prima ieder z’n mening. Maar krab je vooral even achter de oren als bands zoals Green Day en Kings Of Leon als minder worden beschouwd dan Maneskin.
De meest recente recensies over het laatste album van Maneskin zijn gewoon ook niet Wow. Het laatste album van Maneskin was geen uitblinker naar mijn mening.
Wat maakt Maneskin relevant voor volgend jaar zomer? Een nieuw album? Ooh ja die komt over twee dagen uit… Zijn er hits ontstaan uit de nummers die nu al uit zijn? Nee… vraag je dan even af hoe relevant ze zijn ALS VERNIEUWEND Headliner.
Ik vind Maneskin als headliner te vroeg en niet gepast. Maar goed daar heb ik alles nu over gezegd.
Het Amerikaanse welcome to Rockville half mei 2024 komt morgen met de line up. Afgelopen jaar stond daar oa Tool Slipknot Pantera The cult en Incubus. Misschien een line up waar we weer iets uit kunnen afleiden voor Europa??
Misschien ook niet
Douwe Bob - north stage
Son Mieux - north stage
Chef’s Special - north stage
Kane - south stage
Acda & Munnink - south stage
Zoë Tauran - tent
Froukje - north stage
Suzan & Freek - south stage
Snelle - tent
Joost - south stage
Pommelien verdiend het wel ja, zie haar ook Werchter wel doen. Ook gewoon goede muziek (met liveband) in haar genre, beter dan Suzan en Freek en consorten iig.
Douwe Bob - north stage
Son Mieux - north stage
Chef’s Special - north stage
Kane - south stage
Acda & Munnink - south stage
Zoë Tauran - tent
Froukje - north stage
Suzan & Freek - south stage
Snelle - tent
Joost - south stage