Pinkpop 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.074
1.179
Dan zal Rock Werchter ook wel snel volgen...
Bij Rock Werchter is er sinds vandaag een nieuwe versie van de app beschikbaar voor 2024 en ook zijn er vandaag voor het eerst in maanden wijzigingen aan de website gebeurd.
Dat lijkt dus niet meer eindeloos lang te gaan duren daar...
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.815
1.941
Smashing Pumpkins vrijdag 28 juni naar Rockhal Luxemburg. Da's kort bij Landgraaf maar wel een week na PP.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Kunnen ook alleen de zondag nog zie ik net...
Kunnen ze meteen Interpol meenemen, daar spelen ze de twee dagen ervoor mee in Duitsland.
Het zou een snelle herhaling zijn maar de zomertour 2024 van Queens of the Stone Age krijgt vorm en speelt zich af in juni: 20/21/22 juni Spanje (Azkena, volgens Songkick spelen ze op 20 juni maar kan ook placeholdertje zijn), 27 juni Frankrijk (Hellfest), daar moet Pinkpop toch wel tussen passen. Ze houden van Nederland en Nederland houdt van hen, lijkt mij een ABC'tje.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
227
399
Ik zou nergens een kaart voor kopen zonder dat er namen bekend zijn. Niet voor Pinkpop, niet voor Lowlands, niet voor Werchter, niet voor Sziget en niet voor Glastonbury... Ondanks dat ik waarschijnlijk op al die festivals sowieso een topweekend zou gaan hebben. Ik wil gewoon weten waar ik kaarten voor koop...

je handtekening doet anders vermoeden ;)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Blijf het nog steeds verschrikkelijk vinden dat Maneskin headliner is bij Novarock. Die band verdient geen headliner status.

🥲🥲 maar goed dat is mijn mening.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Blijf het nog steeds verschrikkelijk vinden dat Maneskin headliner is bij Novarock. Die band verdient geen headliner status.

🥲🥲 maar goed dat is mijn mening.
Grote nieuwe rockband, verkoopt zalen uit, grote schare fans.... mijn muziek is het ook niet, maar absoluut een perfecte nieuwe headliner.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.461
6.888
Grote nieuwe rockband, verkoopt zalen uit, grote schare fans.... mijn muziek is het ook niet, maar absoluut een perfecte nieuwe headliner.
Meh, hadden nog wel een tussenstapje mogen maken imo. Vorige keer dacht ik nog dat ze het slim deden door bijv op RW lekker in de middag te staan. Maar Pinkpop dan al wel weer sub.

Nu een rondje overal sub en als ze het dan nog steeds waar maken over 2 a 3 jaar headliner. En idd, mijn muziek is het ook totaal niet XD
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Ik snap niet zo goed waarom een band die vooral bekend is van covers opeens headliner kan zijn op een festival. En hun laatste album was nu ook niet perse denderend?

😌Mocht Maneskin headliner op Pinkpop zijn omdat ze Green Day zijn misgelopen….tja…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken