Pinkpop 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.756
11.884
De laatste post in het topic concert aankondigingen duidt op een grote kaartverkoop volgende week :)
Ik probeer ook alleen maar een vuurtje aan te wakkeren...

Blijft wel leuk om te zien dat we er allemaal zijn ingetuind en dat het nu eigenlijk een beetje zoeken is naar aanknopingspunten die dus nihil zijn. Maar... als Niek en Tirza tevreden zijn, houd ik toch een klein beetje m'n hart vast. Klinkt wel alsof er iets in het circuit gaat komen dat nog niet speelt, gek genoeg.
 
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.786
1.930
Maar... als Niek en Tirza tevreden zijn, houd ik toch een klein beetje m'n hart vast. Klinkt wel alsof er iets in het circuit gaat komen dat nog niet speelt, gek genoeg.
Katy Perry Taylor Swift horen we bv niks over. Van Dua Lipa en Pearl Jam weten we dat ze gaan touren alleen is het wachten op de aankondiging.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Katy Perry Taylor Swift horen we bv niks over. Van Dua Lipa en Pearl Jam weten we dat ze gaan touren alleen is het wachten op de aankondiging.
Taylor Swift staat toch al met haar eigen stadiontour in Europa volgende zomer? En Katy Perry is anno 2023 toch geen headliner meer zeker? Wanneer is de laatste keer dat zij nog een veelgedraaide single uitbracht, die reclamespot voor Takeaway.com niet meegerekend?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.200
2.461
Taylor Swift staat toch al met haar eigen stadiontour in Europa volgende zomer? En Katy Perry is anno 2023 toch geen headliner meer zeker? Wanneer is de laatste keer dat zij nog een veelgedraaide single uitbracht, die reclamespot voor Takeaway.com niet meegerekend?
Katy Perry 53,9 miljoen unieke Spotify luisteraars per maand.

Pearl Jam 12,9 miljoen unieke Spotify luisteraars per maand.

Laatste relevante Katy Perry single is alweer een tijdje geleden maar goed…blijft een kaarten verkoper. Voor minder dan headliner komt ze niet maar ik zie het niet gebeuren dat ze überhaupt komt😉

Maar haar Las Vegas blijven goed verkopen…. Als ze daar ooit nog weg gaat dan.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.701
4.745
Katy Perry 53,9 miljoen unieke Spotify luisteraars per maand.

Pearl Jam 12,9 miljoen unieke Spotify luisteraars per maand.

Laatste relevante Katy Perry single is alweer een tijdje geleden maar goed…blijft een kaarten verkoper. Voor minder dan headliner komt ze niet maar ik zie het niet gebeuren dat ze überhaupt komt😉

Maar haar Las Vegas blijven goed verkopen…. Als ze daar ooit nog weg gaat dan.
Veel streams betekent niet veel kaarten verkopen. Imagine Dragons heeft bvb meer dan 50mil luisteraars, maar verkocht toch ook alles behalve uit
 

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
93
42
De vraag is vooral waarom wacht je met het aankondigen van Ed Sheeran als je die binnen hebt.

Misschien willen ze dat hun eerste aankondiging een grote klapper is . Staat altijd mooi in de media.

Even om een idee te geven…
2023 eerste headliner: P!nk (7 oktober (!!) al aangekondigd)

Waar wachten ze op?
Ed Sheeran wacht zelf ook met de bekendmaking tot 6 november, dus is de reden als hij naar pinkpop zou komen
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
615
321
Lineup van Rock am Ring is veelbelovend... Ik zie er graag een paar van op Pinkpop verschijnen... Pennywise, Corey Taylor, body count....
Pennywise en body count mogen zeker komen! Pennywise was heerlijk dit jaar bij het voorprogramma van dropkick Murphys (die zelf ook best mogen komen als ze touren)
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
61
29
Kendrick lamar zou ik zelf wel een stunt vinden, weer eens iets anders. Zou ik persoonlijk niet erg vinden maar zou pinkpop dat doen?
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
514
220
En mocht het echt ed sheeran zijn dan heb je natuurlijk een enorme boost voor de ticketverkoop als je maandag ed sheeran aankondigd en zaterdag ticketverkoop start
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
103
72
Lineup van Rock am Ring is veelbelovend... Ik zie er graag een paar van op Pinkpop verschijnen... Pennywise, Corey Taylor, body count....
Serieus Body Count als veelbelovend? Vorige passage mainopener op PP, was echt bespottelijk slecht 😅
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
844
769
Ik probeer ook alleen maar een vuurtje aan te wakkeren...

Blijft wel leuk om te zien dat we er allemaal zijn ingetuind en dat het nu eigenlijk een beetje zoeken is naar aanknopingspunten die dus nihil zijn. Maar... als Niek en Tirza tevreden zijn, houd ik toch een klein beetje m'n hart vast. Klinkt wel alsof er iets in het circuit gaat komen dat nog niet speelt, gek genoeg.
RATM hehe
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.477
4.178
Serieus Body Count als veelbelovend? Vorige passage mainopener op PP, was echt bespottelijk slecht 😅
Blijkbaar niet jouw ding dan. Was een typische Body Count show. Veelbelovend uiteraard niet. Voor de liefhebbers (ja, 40 plussers) leuk om mee te pakken en 'There Goes The Neighborhood' en 'Copkiller' mee te brullen. Misschien dat deze ook maar naar Bospop moet.
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
103
72
Blijkbaar niet jouw ding dan. Was een typische Body Count show. Veelbelovend uiteraard niet. Voor de liefhebbers (ja, 40 plussers) leuk om mee te pakken en 'There Goes The Neighborhood' en 'Copkiller' mee te brullen. Misschien dat deze ook maar naar Bospop moet.
Mwah los van mijn mening en leeftijd (ik vind body count/ice t nogal wannabe hiphop) was het gewoon slecht. Vals en schreeuwerig. Recensies waren ook niet best. Ik denk voor PP niet voor herhaling vatbaar..
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.477
4.178
Mwah los van mijn mening en leeftijd (ik vind body count/ice t nogal wannabe hiphop) was het gewoon slecht. Vals en schreeuwerig. Recensies waren ook niet best. Ik denk voor PP niet voor herhaling vatbaar..
Het is ook (gelukkig) geen hiphop. Maar goed, het blijft je mening gelukkig. Net als die 3voor12 recensie 😊. Ik ben het wel met je eens dat PP niet passend is.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Mwah los van mijn mening en leeftijd (ik vind body count/ice t nogal wannabe hiphop) was het gewoon slecht. Vals en schreeuwerig. Recensies waren ook niet best. Ik denk voor PP niet voor herhaling vatbaar..
Ice T wannabe hiphop? Ben je in de war met Vanilla Ice wellicht?

Heeft toch een redelijke staat van dienst dacht ik. Al is BC crossover.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
103
72
Het is ook (gelukkig) geen hiphop. Maar goed, het blijft je mening gelukkig. Net als die 3voor12 recensie 😊. Ik ben het wel met je eens dat PP niet passend is.
Pff oke, wat je wilt. Metal/rap, geef het een naam..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken