Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.312
6.481
Ik spreek Tirza en Niek regelmatig (op kantoor in Geleen of op concerten), maar die laten echt niks los. Wat ik overigens goed kan begrijpen. Ze zijn zelf in ieder geval zeer enthousiast over volgend jaar. Volgens Niek was het een stuk minder stressen dan vorig jaar, dus bepaalde headliners liggen al langer vast (verwacht ik).
als je ziet wat er tot nu allemaal niet staat op Pinkpop en wat er nog met 'vermeende' tours zal komen, gaat mijn gedachte echt alle kanten op...

begin langzaam wel te denken dat de verkoop niet meer in november gaat starten
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
als je ziet wat er tot nu allemaal niet staat op Pinkpop en wat er nog met 'vermeende' tours zal komen, gaat mijn gedachte echt alle kanten op...

begin langzaam wel te denken dat de verkoop niet meer in november gaat starten
Zou me wel uitkomen als verkoop later start, afgelopen maanden al te veel gave concert aankondigingen geweest, waar ik kaartjes voor gekocht heb. 😉

Ga ook nog kaartje voor The Boss in Dublin proberen te scoren.
 

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
93
42
als je ziet wat er tot nu allemaal niet staat op Pinkpop en wat er nog met 'vermeende' tours zal komen, gaat mijn gedachte echt alle kanten op...

begin langzaam wel te denken dat de verkoop niet meer in november gaat starten
Ja tickets voor dit jaar gingen 1.5 maand na bekendmaking van de eerste naam in de verkoop
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
als je ziet wat er tot nu allemaal niet staat op Pinkpop en wat er nog met 'vermeende' tours zal komen, gaat mijn gedachte echt alle kanten op...
begin langzaam wel te denken dat de verkoop niet meer in november gaat starten
Hoe groot zou de kans zijn dat PP in 1 keer de line up (bijna) in zijn geheel dropt?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.471
1.973
Hoe groot zou de kans zijn dat PP in 1 keer de line up (bijna) in zijn geheel dropt?
Vroeger wel natuurlijk, met de persconferentie. Het had iets maar wel niet meer van deze tijd natuurlijk die manier.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
627
349
Mmh ze wachten dus wrs op een band die hun tour nog moeten aan kondigen… kings of leon, Mumfort and Sons, the killers?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: BetterDays

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.628
695
Mmh ze wachten dus wrs op een band die hun tour nog moeten aan kondigen… kings of leon, Mumfort and Sons, the killers?
Alle 3 nee. KOL en The Killers zijn voor PP geen headliners meer. En Mumford is te kort geleden.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.226
2.508
De vraag is vooral waarom wacht je met het aankondigen van Ed Sheeran als je die binnen hebt.

Misschien willen ze dat hun eerste aankondiging een grote klapper is . Staat altijd mooi in de media.

Even om een idee te geven…
2023 eerste headliner: P!nk (7 oktober (!!) al aangekondigd)

Waar wachten ze op?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.226
2.508
Had mij maar Green Day gegeven in plaats van weer Pearl Jam die er in 2022 al stonden en 2018.

Green Day stond er in 2017.

Als Pinkpop Pearl Jam boven Green Day heeft verkozen is het echt onbegrijpelijk. Maar goed wie ben ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.731
6.464
Pearl Jam verkoopt een pak meer kaarten dan Green Day. Zou me verbazen als die het Gelredome uitverkopen.

De vraag is vooral waarom wacht je met het aankondigen van Ed Sheeran als je die binnen hebt.
Kunnen talloze redenen voor zijn. Wellicht willen ze hem een aantal dagen voor verkoop bekend maken en is die datum wat later dan bij andere festivals. Misschien willen ze eerst een andere naam bekend maken. Etc. Zal vast een reden voor zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
De vraag is vooral waarom wacht je met het aankondigen van Ed Sheeran als je die binnen hebt.

Misschien willen ze dat hun eerste aankondiging een grote klapper is . Staat altijd mooi in de media.

Even om een idee te geven…
2023 eerste headliner: P!nk (7 oktober (!!) al aangekondigd)

Waar wachten ze op?
Al vaker meegemaakt dat de logica mij ontging met het wachten van aankondigen van een headliner terwijl deze al lang en breed op vele andere festivals stond en een gapend gat voor PP in het tourschema had.
Als ze wachten op Pearl Jam moeten we nog even geduld hebben. Die tour komt op z'n vroegst over een week of 3. Denk eigenlijk eerder 4 a 5..
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
396
212
Lineup van Rock am Ring is veelbelovend... Ik zie er graag een paar van op Pinkpop verschijnen... Pennywise, Corey Taylor, body count....
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
172
111
De laatste post in het topic concert aankondigingen duidt op een grote kaartverkoop volgende week :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken