Pinkpop 2024

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.551
4.287
Die is er vast wel, als stiekeme meelezer. Maar zal wel zo'n slim contract hebben bij Buro Pinkpop dat hij/zij zich netjes stil houdt.
Ik spreek Tirza en Niek regelmatig (op kantoor in Geleen of op concerten), maar die laten echt niks los. Wat ik overigens goed kan begrijpen. Ze zijn zelf in ieder geval zeer enthousiast over volgend jaar. Volgens Niek was het een stuk minder stressen dan vorig jaar, dus bepaalde headliners liggen al langer vast (verwacht ik).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Ik ga het zeggen met pijn in m'n hart. Ik verwacht dat Pinkpop alsmaar meer gaat opschuiven richting de pop. Ook met hun headliners. Zou er niet van staan te kijken dat ze komen met Ed Sheeran Dua Lipa en Imagine Dragons..
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
627
349
Ik ga het zeggen met pijn in m'n hart. Ik verwacht dat Pinkpop alsmaar meer gaat opschuiven richting de pop. Ook met hun headliners. Zou er niet van staan te kijken dat ze komen met Ed Sheeran Dua Lipa en Imagine Dragons..
Ben er ook heel bang voor. Als het die 3 worden…dan moeten ze wel met heel goede Subs komen anders kan ik beter naar Bospop ofzo
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.342
4.684
Ed Sheeran en Dua Lipa dan inderdaad; zou wel pijnlijk zijn als we 200 pagina's vol spuwen, maar 2/3 of 3/3 van de headliners niet zien aankomen.

Ed, Dua en Maneskin?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.551
4.287
Ik ga het zeggen met pijn in m'n hart. Ik verwacht dat Pinkpop alsmaar meer gaat opschuiven richting de pop. Ook met hun headliners. Zou er niet van staan te kijken dat ze komen met Ed Sheeran Dua Lipa en Imagine Dragons..
Mwah, voordeel is dat de boekers van MOJO die gekoppeld zijn aan Pinkpop diverse artiesten op hun lijst hebben staan met toch wel een meerderheid in de hoek van gitaarmuziek. Dat zijn wezenlijk andere artiesten dan bij de boekers die gekoppeld zijn aan DTRH, NSJ en Lowlands.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Ik spreek Tirza en Niek regelmatig (op kantoor in Geleen of op concerten), maar die laten echt niks los. Wat ik overigens goed kan begrijpen. Ze zijn zelf in ieder geval zeer enthousiast over volgend jaar. Volgens Niek was het een stuk minder stressen dan vorig jaar, dus bepaalde headliners liggen al langer vast (verwacht ik).
Dan zou je verwachten dat de headliners hebben die duidelijkheid hebben verschaft bv omdat die touren met een nieuw album. Ed Sheeran was vorig jaar duidelijk dat hij festivals wilde doen. Dua lipa komt ook met nieuw album. Pearl Jam ook.... ik noem maar wat. Maar die tours die volgen op een nieuw album zijn vaak al lang van te voren uitgestippeld. Dat is geen last minute werk.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
627
349
Zou het overigens best prima vinden als we wat kleinere headliners krijgen en dan wat bredere top. Nothing but thieves, manaskin. Liever dan een trek naar pop.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.297
811
Ik ga het zeggen met pijn in m'n hart. Ik verwacht dat Pinkpop alsmaar meer gaat opschuiven richting de pop. Ook met hun headliners. Zou er niet van staan te kijken dat ze komen met Ed Sheeran Dua Lipa en Imagine Dragons..
als de noord afsluiters dan: smashing pumpkins, pet shop boys en prodigy zijn, vind ik t prima
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.289
866
Ik spreek Tirza en Niek regelmatig (op kantoor in Geleen of op concerten), maar die laten echt niks los. Wat ik overigens goed kan begrijpen. Ze zijn zelf in ieder geval zeer enthousiast over volgend jaar. Volgens Niek was het een stuk minder stressen dan vorig jaar, dus bepaalde headliners liggen al langer vast (verwacht ik).
De Pinkpop organisatie is toch elk jaar enthousiast over het affiche? ;-)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
ik denk alleen ook niet dat we anno 2024 nog bij NovaRock / Download moeten kijken, dat werd laatste jaren al minder tot nihil.
en met Glasto een week na Pinkpop, gaat daar ook wel wat van mijn aandacht naar toe...

( alhoewel, daar deelde Pinkpop in 2023 zo goed als niets mee )
Dus waar moeten we dan naar kijken?????
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.235
2.527
Ik spreek Tirza en Niek regelmatig (op kantoor in Geleen of op concerten), maar die laten echt niks los. Wat ik overigens goed kan begrijpen. Ze zijn zelf in ieder geval zeer enthousiast over volgend jaar. Volgens Niek was het een stuk minder stressen dan vorig jaar, dus bepaalde headliners liggen al langer vast (verwacht ik).
Dan denk ik dat het drie klappers zijn.😉
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.800
1.934
Als je die poster ook bekijkt. Ze adverteren ook met de albums Dookie en American Idiot. Ben wel.eens benieuwd naar de setlist. Ik vind het toch wel jammer hoor..
IMG_0209.thumb.jpeg.cb5c706f8ffdd73af1b2e890dc113e8d.jpeg
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
57
74
Wow, ik had Green Day ook al met viltstift opgeschreven. In die "steeds kleiner wordende vijver" zoals Pinkpop zelf beschrijft waar ze uit moeten vissen, was Green Day toch een zekerheidje geweest dit jaar. Nu moeten ze haast wel naar een andere vijver gaan, en ik ben zeer benieuwd welke vijver dat dan is :)
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

colette283

Dagopener
13 sep 2022
531
270
Ik spreek Tirza en Niek regelmatig (op kantoor in Geleen of op concerten), maar die laten echt niks los. Wat ik overigens goed kan begrijpen. Ze zijn zelf in ieder geval zeer enthousiast over volgend jaar. Volgens Niek was het een stuk minder stressen dan vorig jaar, dus bepaalde headliners liggen al langer vast (verwacht ik).
Zou eigenlijk ook niet goed zijn als ze er niet enthousiast over waren toch🤷
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
527
302
Ik spreek Tirza en Niek regelmatig (op kantoor in Geleen of op concerten), maar die laten echt niks los. Wat ik overigens goed kan begrijpen. Ze zijn zelf in ieder geval zeer enthousiast over volgend jaar. Volgens Niek was het een stuk minder stressen dan vorig jaar, dus bepaalde headliners liggen al langer vast (verwacht ik).
Vraag ze als je ze morgen ziet in elk geval in welke week ze de eerste namen gaan droppen 😜
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
Nu is ‘t de vraag wanneer Pinkpop met nieuws komt, snel lijkt me. Zeker nu Rock am Ring zo goed als hele line-up in één keer dropt.

Hoop dat ze Sum 41 hebben kunnen strikken met hun laatste tour. En zou ook graag Within Temptation zien komen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.733
6.464
The Saviors Tour van Green Day komt volgend jaar op 19 juni naar GelreDome in Arnhem met The Hives & The Interrupters
🎶
🎸
💥
De kaartverkoop start op vrijdag 10 november om 10.30 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets kopen. Vier 30 jaar Dookie, 20 jaar American Idiot en het nieuwste album Saviors. Meer info via mojo.nl/greenday
Ik zat er inderdaad naast met Ziggo Dome of Goffertpark. :p
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
651
503
Ik snap het probleem met Dua Lipa niet. One Kiss blijft nog steeds een banger en dat is all-round gewoon een super goede popact. Prima headline materiaal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken