Pinkpop 2024

T. Roses

Support act
8 dec 2016
768
486
Jammer dat we hier geen insiders hebben die meer weten over Pinkpop, anders zouden we wellicht ook gerust gesteld kunnen worden net zoals zojuist in het Rock Werchter topic is gebeurd door jimmywe.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.258
2.580
Ik maak me zorgen over de drie headliners nu. Met het wegvallen van Green Day en Foo Fighters vraag ik me af waar ze wel mee gaan komen.

Ook uitgesloten maar wel toerende die periode:

* Rammstein
*Taylor Swift
* Coldplay

Ik zelf denk opeens aan het volgende:

Kendrick Lamar - The Prodigy - Ed Sheeran

Maar ik mis de rock…

Of…

Pearl Jam - The Prodigy - Ed Sheeran
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Bassie78

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
104
74
Ik maak me zorgen over de drie headliners nu. Met het wegvallen van Green Day en Foo Fighters vraag ik me af waar ze wel mee gaan komen.

Ook uitgesloten maar wel toerende die periode:

* Rammstein
*Taylor Swift
* Coldplay

Ik zelf denk opeens aan het volgende:

Kendrick Lamar - The Prodigy - Ed Sheeran

Maar ik mis de rock…

Of…

Pearl Jam - The Prodigy - Ed Sheeran
Ik vind Kendrick wel iets te vernieuwend voor pinkpop. Zou het wel bizar tof vinden. Denk dan eerder aan Posty
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
531
320
Ik maak me zorgen over de drie headliners nu. Met het wegvallen van Green Day en Foo Fighters vraag ik me af waar ze wel mee gaan komen.

Ook uitgesloten maar wel toerende die periode:

* Rammstein
*Taylor Swift
* Coldplay

Ik zelf denk opeens aan het volgende:

Kendrick Lamar - The Prodigy - Ed Sheeran

Maar ik mis de rock…

Of…

Pearl Jam - The Prodigy - Ed Sheeran
Begin mij idd meer te denken dat The Prodigy en Ed Sheeran nog blijvende opties overblijven voor de zaterdag en zondag!
Misschien dat Aerosmith geboekt was maar had moeten afzeggen! Paul McCartney dan maar? Geen idee voor de Pop kant of Dua Lipa voor minder dan headliner doet (noord afsluiter misschien?)
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
768
486
Ik maak me zorgen over de drie headliners nu. Met het wegvallen van Green Day en Foo Fighters vraag ik me af waar ze wel mee gaan komen.

Ook uitgesloten maar wel toerende die periode:

* Rammstein
*Taylor Swift
* Coldplay

Ik zelf denk opeens aan het volgende:

Kendrick Lamar - The Prodigy - Ed Sheeran

Maar ik mis de rock…

Of…

Pearl Jam - The Prodigy - Ed Sheeran
je vergeet nog Bruce in het uitgesloten rijtje te noemen
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
873
352
Kom op the prodigy is geen headliner van pinkpop leuk voor noord mis maar die heeft laatst nog vestrock geheadlined en als dat ook pinkpop headliner betekent dan mogen de prijzen wel heel erg omlaag
 
  • Leuk
Waarderingen: Sven-j

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Gaat inderdaad niet uitverkopen denk ik, had ze dan in Ziggo gezet.

Wel erg benieuwd waar Pinkpop nu mee komt.
Als iedereen het erover eens is dat het niet gaat uitverkopen in het Gelredome, waarom zijn we dan zo verbaasd dat ze niet als headliner op Pinkpop staan?
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.802
1.936
Oké, dus geen Greenday wat op zich beste vreemd is. Gemiste kans wil ik het niet noemen alleen persoonlijk hadden ze van mij wel weer mogen langskomen. Maar afwachten waar ze nu mee komen. Ik zet voorlopig in op Ed Sheeran Dua Lipa en Pearl Jam.
 

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
93
42
2 popheadliners? Ik zou het niet erg vinden
Oké, dus geen Greenday wat op zich beste vreemd is. Gemiste kans wil ik het niet noemen alleen persoonlijk hadden ze van mij wel weer mogen langskomen. Maar afwachten waar ze nu mee komen. Ik zet voorlopig in op Ed Sheeran Dua Lipa en Pearl Jam.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
530
243
Wel een aangename verassing waar we toch allemaal stiekem reken hadden gehouden met green day staan ze in arnhem. Automatisch uitgesloten voor pinkpop toch?
Maar waar gaat pinkpop mee komen??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.334
6.515
Morgen de site van NovaRock maar op de F5 blijven houden. Zit meestal wel enige overlap.

vraag me wel af of ze de 13e juni met Green Day komen?

Download gaat ze niet hebben, dat lijk al uitgesloten.
Dus er komen zo andere headliners in het circuit...
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Jammer dat we hier geen insiders hebben die meer weten over Pinkpop, anders zouden we wellicht ook gerust gesteld kunnen worden net zoals zojuist in het Rock Werchter topic is gebeurd door jimmywe.
Die is er vast wel, als stiekeme meelezer. Maar zal wel zo'n slim contract hebben bij Buro Pinkpop dat hij/zij zich netjes stil houdt.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
Als iedereen het erover eens is dat het niet gaat uitverkopen in het Gelredome, waarom zijn we dan zo verbaasd dat ze niet als headliner op Pinkpop staan?
Omdat ze wel een mooie headliner waren geweest, naast de andere namen. Maar een eigen concert in GelreDome lijkt me gewoon wat te groot. Of misschien hebben we ‘t helemaal mis.

Hoop in ieder geval niet op weer Pearl Jam, of Kendrick Lamar of ‘t saaie Kings of Leon als headliner Pinkpop.

We gaan ‘t zien!
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
vraag me wel af of ze de 13e juni met Green Day komen?

Download gaat ze niet hebben, dat lijk al uitgesloten.
Dus er komen zo andere headliners in het circuit...
Ik verwacht ze niet. Festival aankondigingen zijn precies gelijk met tour-aankondiging vandaag. GD heeft al een poster klaar, lijkt niet morgen opeens iets tussen te komen.
Dus daar zullen ergens nieuwe namen boven gaan komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.334
6.515
ik denk alleen ook niet dat we anno 2024 nog bij NovaRock / Download moeten kijken, dat werd laatste jaren al minder tot nihil.
en met Glasto een week na Pinkpop, gaat daar ook wel wat van mijn aandacht naar toe...

( alhoewel, daar deelde Pinkpop in 2023 zo goed als niets mee )
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken