Pinkpop 2024

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
103
72
Ice T wannabe hiphop? Ben je in de war met Vanilla Ice wellicht?

Heeft toch een redelijke staat van dienst dacht ik. Al is BC crossover.
Nee ik ben niet in de war. Oke, was misschien te heavy. Wannabe neem ik terug. Niet meer relevant is beter šŸ˜‹
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
103
72
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat zo'n act nog geboekt wordt op Pinkpop. De koers is wel wat veranderd sinds 2015..
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.476
4.175
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat zo'n act nog geboekt wordt op Pinkpop. De koers is wel wat veranderd sinds 2015..
Muse, Robbie Williams, Foo Fighters, Sam Smith, The Script, De Jeugd van Tegenwoordig?

Laten we hiermee stoppen a.u.b.
Body Count had in 2015 al niks te zoeken op PP (maar wel tof voor de liefhebbers). Die onzin over een andere koers heb ik hier al te vaak gelezen.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
395
212
Serieus Body Count als veelbelovend? Vorige passage mainopener op PP, was echt bespottelijk slecht šŸ˜…
Ik doelde meer op de algehele line up, denk dat daar best wel wat namen tussen zitten waar mensen blij van worden... De 3 die ik aanhaalde zou ik best willen zien ja. Is voor jou misschien weer anders. Dus veelbelovend voor pinkpop, omdat ik denk dat er best een aantal zullen overlappen.

Denk overigens wel dat Pinkpop misschien niet helemaal de plek is voor Body Count, maar ach... Ik mag ergens op hopen tochšŸ¤£
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
103
72
Muse, Robbie Williams, Foo Fighters, Sam Smith, The Script, De Jeugd van Tegenwoordig?

Laten we hiermee stoppen a.u.b.
Body Count had in 2015 al niks te zoeken op PP (maar wel tof voor de liefhebbers). Die onzin over een andere koers heb ik hier al te vaak gelezen.
Hoezo onzin? Sinds BKS en DTRH (2013/2014) is het alternatieve randje er toch wel definitief af?
Ik denk dat er toch wel genoeg namen zijn afgesnoept die anders wel op PP geboekt hadden kunnen worden..
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.476
4.175
Hoezo onzin? Sinds BKS en DTRH (2013/2014) is het alternatieve randje er toch wel definitief af?
Ik denk dat er toch wel genoeg namen zijn afgesnoept die anders wel op PP geboekt hadden kunnen worden..
Pinkpop heeft dat alternatieve randje al meer dan 20 jaar niet meer.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
615
287
Dat klinkt alsof er weer een aantal grote namen hebben afgezegd / geen zin hebben om op Pinkpop te staan en dat ze nu volop bezig moeten met zoeken in de B/C-categorie..
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
759
474
Nou de titel van het artikel klinkt inderdaad niet echt heel positief, zou iemand het artikel kunnen plaatsen?
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Voor diegene die het artikel kunnen lezen: Het is dus geen leuk geintje maar de realiteit?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Zoveel dat er tourt maar dat daadwerkelijk ook op festivals speelt valt toch wel mee? Er zijn als ik het juist heb nog weinig festivalaffiches bekend en de al tourende acts lijken sneller voor een zaal of stadionshow te kiezen.

En of Green Day niet boeken nou zo'n misser is....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.785
1.929
Dat klinkt alsof er weer een aantal grote namen hebben afgezegd / geen zin hebben om op Pinkpop te staan en dat ze nu volop bezig moeten met zoeken in de B/C-categorie..
Er werd toch gemeld dat het voor de organisatoren minder stressen was dan andere jaren????
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken