Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.237
3.799
Ezra staat op Pinkpop ook ergens in de middag of vroege avond. Volgens mij is hij in NL wel een stuk populairder. Zeker bij het Sky/538 radio volk van Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Wat ook enorm hoog is. Dit jaar stond Ezra rond 5u op Pukkelpop. Of er is een groot verschil tussen BE en NL.
2019 stond hij 2e mainstage.

zie hem best met een nieuwe komst veel hoger staan.
maar da's ook omdat ik denk dat er veel NL acts in de vroege spots terecht gaan komen.
De Greta van Fleet plek (de voorlaatste Noord) of de afsluiter Noord, zie ik nog best gepakt worden door Ezra
 

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
One Republic kun je gweoon bijschrijven. Als je kijkt naar hun tour data dan zie je een giga gat staan rondom pinkpop en RW.
Ander optie voor RW is Rammstein die zeker niet naar pinkpop zullen komen.
Ik schat ook de kans na aantal hints dat het U2 gaat worden. Stel dat je dat achter de hand hebt dan zou ik me niet druk maken over de reacties over de eerste twee headliners.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Ik heb het hier al vaker gezegd maar One Republic kun je vrijwel zeker opschrijven.

Ze staan op vrijdag op Isle Of Wight en na het Pinkpop weekend treden ze hier net over de grens op bij München gladbach. Ik verwacht die voor de zondag.

Zeker niet als sub headliner ik denk een positie daaronder (gekeken naar waar ze staan op andere vergelijkbare festivals).
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Namen die mij nog opvallen zijn Mika en James Bay ook typische Pinkpop namen.

Ze staan op de zondag op Isle of Wight.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Denk dat het iets van
Headliner pink- RW- RHCP
Sub: One republic- The Script- BMTH
Noord: Editors- Qotsa- Florence

Mis dat qotsa noel word en bmth weet ik ook niet zeker maar verwacht wel een soort verdeling rock en pop per dag waar dit jaar pop de overhand heeft wat vorige jaar andersom was
Dit zou hem inderdaad zo kunnen worden…
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
RHCP , The Sugababes , One Republic, Niall Horan , The Script , The 1975 , QTSA , Florence , Mika , James Bay , Blondie , Anne Marie , Tash Sultana , Gabrielle, Sam Ryder, Gang of Youths, George Ezra , Sam Fender , The Kooks , Maisie Peters …gooi er nog twee dj’s bij en wat rock namen van Rock Am Ring en je hebt de line up ….
 
  • Leuk
Waarderingen: Gloaming

Gebruikers die dit onderwerp bekijken