Pinkpop 2023

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
ok, positief blijven!

Wat kunnen we er dan van maken??

Vr: Main P!nk , Editors Noord Placebo
Za Main Robbie Williams,Florence and the Machine Noord Qotsa
Zo Main Guns n Roses, Smashing Pumpkins Noord Goldband

Dan is het nog een beetje te doen

Sigur ros en lcd soundsystem naar Lowlands, dan ben ik tevereden
Ik zou ik niet direct blij van worden en zaterdag lijkt me wel veel van het goeie met florence en qotsa
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
ok, positief blijven!

Wat kunnen we er dan van maken??

Vr: Main P!nk , Editors Noord Placebo
Za Main Robbie Williams,Florence and the Machine Noord Qotsa
Zo Main Guns n Roses, Smashing Pumpkins Noord Goldband

Dan is het nog een beetje te doen

Sigur ros en lcd soundsystem naar Lowlands, dan ben ik tevereden
Denk je echt dat Goldband zo hoog staat?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Wel veelzeggend dat Muse dus blijkbaar zelf heeft aangegeven wel op Werchter te willen staan maar niet op Pinkpop 😅
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.888
Wel veelzeggend dat Muse dus blijkbaar zelf heeft aangegeven wel op Werchter te willen staan maar niet op Pinkpop 😅
Dat is ook maar hoe je het bekijkt. Kan van alles meespelen in zo'n beslissing van Muse om nee te zeggen tegen PP.
De datum, tourschema, andere opties in andere landen die ze hadden rond de PP datum. Ze zullen geen hekel hebben aan PP. Misschien willen ze na het concert wel meteen op t vliegtuig naar de volgende stad. Je zou ervan staan te kijken waar allemaal rekening mee moet worden gehouden.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en mattman

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
ok, positief blijven!

Wat kunnen we er dan van maken??

Vr: Main P!nk , Editors Noord Placebo
Za Main Robbie Williams,Florence and the Machine Noord Qotsa
Zo Main Guns n Roses, Smashing Pumpkins Noord Goldband

Dan is het nog een beetje te doen

Sigur ros en lcd soundsystem naar Lowlands, dan ben ik tevereden
Goldband zal eerder ergens tussen 15:00 en 18:00 optreden! Noord afsluiter is een beetje overdreven 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Das die zonder talent van 1direction
Dat het je smaak niet is oké. Maar dit klopt niet.

Maar na Harry Styles de meest succesvolle van one direction.

Meneer heeft stadions uitverkocht in Zuid Amerika. En wist in Europa ook meningen grote zalen uit te verkopen.

Vindt het zelfs opvallend dat hij geen sub headliner is bij het betreffende iets “kleinere” Engelse festival. Als hij op Pinkpop zou staan is het rond 17:00-18:00 op de main.

Even een ideetje:
30,7 miljoen volgers op Instagram
15 miljoen luisteraars maandelijks op Spotify
This town - 689 miljoen keer beluisterd
Slow Hands -790 miljoen keer beluisterd

Hij zou met nieuwe muziek komen daarom wellicht relevanter .

Maar dit zal genoeg fans overhalen voor een dagje Pinkpop.

 
  • Leuk
Waarderingen: Joa en Oasiss

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Dat het je smaak niet is oké. Maar dit klopt niet.

Maar na Harry Styles de meest succesvolle van one direction.

Meneer heeft stadions uitverkocht in Zuid Amerika. En wist in Europa ook meningen grote zalen uit te verkopen.

Vindt het zelfs opvallend dat hij geen sub headliner is bij het betreffende iets “kleinere” Engelse festival. Als hij op Pinkpop zou staan is het rond 17:00-18:00 op de main.

Even een ideetje:
30,7 miljoen volgers op Instagram
15 miljoen luisteraars maandelijks op Spotify
This town - 689 miljoen keer beluisterd
Slow Hands -790 miljoen keer beluisterd

Hij zou met nieuwe muziek komen daarom wellicht relevanter .

Maar dit zal genoeg fans overhalen voor een dagje Pinkpop.

 

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Precies dat! Denk dat hij best wel wat publiek zou aantrekken dat nu nog niet zou warmlopen voor PP23. Slimme zet als je het mij vraagt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik denk dat ze haast wel de Stones of af/dc moeten hebben, anders gaat dit nooit uitverkopen, zeker als mensen moeten gaan kiezen met de hoge prijzen. Beetje rustig terrein is wat mij betreft ook wel lekker :)
je noemt nu wel 2 fenomenen... Stones zou een mooi cadeau zijn. Maar AC/DC zou wel de allermooiste zijn zou dat lukken op Pinkpop!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Ik denk dat ze haast wel de Stones of af/dc moeten hebben, anders gaat dit nooit uitverkopen, zeker als mensen moeten gaan kiezen met de hoge prijzen. Beetje rustig terrein is wat mij betreft ook wel lekker :)
Als je al twee acts hebt die meerdere keren de Ziggo dan wel een veld kunnen uitverkopen.. Dan moet je je denk ik geen zorgen maken dat het niet goed verkopen én denk ik evenwel niet dat je nog een derde klepper van dat formaat moet verwachten, want gages..
 
  • Winning
Waarderingen: Nikfestilover

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Ik verwacht geen headliner uit het rijtje Stones / AC/DC / U2. Als deze bands daadwerkelijk kanshebbers zijn dan had de media er toch wel meer aandacht aangegeven (geruchten over een tour). Zoals met de Stones in 2014 waar bijna elke week een gerucht op diverse sites te lezen was dat ze op Pinkpop spelen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
Denk dat @Yannick wel een punt heeft dat Pink en RW, hoewel niet heel erg geliefd hier, toch twee headliners zijn die een stadion kunnen vullen. Afgelopen editie had je er daar twee van en was de derde Imagine Dragons. Misschien moet nu de derde ook in een iets kleinere artiest gezocht worden. Al is het natuurlijk ook wel weer grappig om straks allemaal te geloven in ACDC en dan te zien dat The 1975 de derde headliners is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
481
194
Ik snap heel die commotie niet zo.
Als je pink en robbie zo dramatisch vind dat je niet naar pinkpop wilt, ga je toch lekker naar rock werchter 🤣
Volgens mij zijn er ieder jaar wel artiesten die je minder vind dan andere.
Onze vriendengroep gaat ieder jaar wel naar pinkpop, en zoals altijd zijn er acts die je goed vind maar ook acts wat je niks vind. Volgens mij is het programma meestal divers genoeg. Enzo niet zijn er voldoende andere festivals waar je naar toe kunt.
Dus keep calm die line up zal zo dramatisch niet worden.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.024
3.706
Ik snap heel die commotie niet zo.
Als je pink en robbie zo dramatisch vind dat je niet naar pinkpop wilt, ga je toch lekker naar rock werchter 🤣
Volgens mij zijn er ieder jaar wel artiesten die je minder vind dan andere.
Onze vriendengroep gaat ieder jaar wel naar pinkpop, en zoals altijd zijn er acts die je goed vind maar ook acts wat je niks vind. Volgens mij is het programma meestal divers genoeg. Enzo niet zijn er voldoende andere festivals waar je naar toe kunt.
Dus keep calm die line up zal zo dramatisch niet worden.
Maar eh, dit is een forum he?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.888
Maandag nieuws bij Isle of Wight..
Ik denk dat ze komen met Noel Callagher die zelf ook aangaf maandag met nieuws te komen.
Line up al voor een gedeelte gelekt via Twitter en op efest beland.
Pulp | Ezra & chem bros | robbie williams, blondie before robbie
Voor de zekerheid morgen nog even afwachten wat daar precies staat in het PP weekend.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
585
371
Als je al twee acts hebt die meerdere keren de Ziggo dan wel een veld kunnen uitverkopen.. Dan moet je je denk ik geen zorgen maken dat het niet goed verkopen én denk ik evenwel niet dat je nog een derde klepper van dat formaat moet verwachten, want gages..
Chantals pyjama party heeft ook 2x de ziggo dome uitverkocht! Dat word de derde headliner!
 
  • Haha
Waarderingen: D02

Gebruikers die dit onderwerp bekijken