Pinkpop 2023

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Mooi om te lezen. En nu de armen over elkaar om te zien wat die mooie namen dan wel mogen zijn…
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.702
Als die tweede lijn voortborduurt op namen als Goldband en Editors dan voorspeld dat weinig goeds
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.877
De tweede lijn......... Hij zal wel moeten. Hij schiet niet voor niks in actie na RW.
Hij zag de bui al hangen
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.157
2.401
Wat me wel laat schrikken:

We zijn veel dingen aan het afronden. Maar het blijft kijken waar artiesten en bands het beste passen en wie wanneer naar Europa wil komen.”

Sterke tweede lijn
Toch hoeft niemand zich zorgen te maken, volgens de boeker. Sterker nog, Trommelen heeft nog wat extra geruststelling in petto. „Met Editors en Goldband hebben we al twee grote namen voor de tweede lijn. Er komen nog heel mooie namen bij, de komende tijd. De tweede lijn gaat echt heel sterk worden voor Pinkpop 2023.”

Goldband een grote naam noemen voor de tweede lijn. Oei… dat is toch wel een heftige uitspraak hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gloaming

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.877
Als je maar opschiet Rob. Verdoemme.
Ik vind het vreemd dat hij de media opzoekt nadat ze net Robbie Williams bekend hebben gemaakt. Die voelde al nattigheid en komt even aan damagecontrol doen. Al weten wij nooit exact wat er allemaal speelt natuurlijk. Maar goed, de tweede lijn wordt fantastisch en de laatste headliner zijn vette gitaren...........
 
  • Leuk
Waarderingen: Gloaming

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Ik vind het vreemd dat hij de media opzoekt nadat ze net Robbie Williams bekend hebben gemaakt. Die voelde al nattigheid en komt even aan damagecontrol doen. Al weten wij nooit exact wat er allemaal speelt natuurlijk. Maar goed, de tweede lijn wordt fantastisch en de laatste headliner zijn vette gitaren...........
Met name het stukje
‘We zijn veel dingen aan het afronden. Maar het blijft kijken waar artiesten en bands het beste passen en wie wanneer naar Europa wil komen.”

Die headliner ligt toch al vast 🙈 je gaat me niet vertellen dat er nu nog onderhandelingen over deze positie zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.877
Met name het stukje
‘We zijn veel dingen aan het afronden. Maar het blijft kijken waar artiesten en bands het beste passen en wie wanneer naar Europa wil komen.”

Die headliner ligt toch al vast 🙈 je gaat me niet vertellen dat er nu nog onderhandelingen over deze positie zijn.
Die tweede lijn gaat echt heel sterk worden. Met andere woorden, de eerste lijn niet......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
dus als ik deze samenvatting lees...
Maar ondertussen beginnen de liefhebbers van de gitaren zich al voorzichtig zorgen te maken.

Vooral het gebrek aan gitaren bij de headliners zorgt voor de nodige onrust.

Niet nodig, laat Rob Trommelen van Mojo meteen weten. De gitaren zullen ook op Pinkpop 2023 weer volop aanwezig zijn. „Er komen genoeg gitaren en ze worden al volop gestemd”, aldus de grote man achter het Pinkpopprogramma.

„Dat is toch wat we willen. Bekende bands met veel hits. Zodat er dadelijk hopelijk weer 70.000 mensen staan.”

Toch blijft het volgens Trommelen een voordeel om het festival niet meer rondom Pinksteren te organiseren. „We zien gewoon dat dit helpt. Niet alleen vanwege Werchter, maar er zijn met Roskilde en Glastonbury ook heel veel andere festivals in die periode. En het ene jaar is er dan wel veel overlap qua headliners tussen Werchter en Pinkpop, een andere keer wat minder.”

Voor nu is het wachten op de derde headliner. Die moet voor 26 november bekend zijn, als de voorverkoop van start gaat. Kunnen we daar dan weer een grote rocknaam verwachten die beter in het rijtje met klassieke Pinkpopnamen als Metallica, Red Hot Chili Peppers en Pearl Jam past? Trommelen wil er nog niks over loslaten. „We zijn veel dingen aan het afronden. Maar het blijft kijken waar artiesten en bands het beste passen en wie wanneer naar Europa wil komen.”
dan denk ik : Guns N Roses...?
🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Wat me wel laat schrikken:

We zijn veel dingen aan het afronden. Maar het blijft kijken waar artiesten en bands het beste passen en wie wanneer naar Europa wil komen.”

Sterke tweede lijn
Toch hoeft niemand zich zorgen te maken, volgens de boeker. Sterker nog, Trommelen heeft nog wat extra geruststelling in petto. „Met Editors en Goldband hebben we al twee grote namen voor de tweede lijn. Er komen nog heel mooie namen bij, de komende tijd. De tweede lijn gaat echt heel sterk worden voor Pinkpop 2023.”

Goldband een grote naam noemen voor de tweede lijn. Oei… dat is toch wel een heftige uitspraak hoor.
Dat vind ik ook, die gasten komen pas kijken maar het nieuwe is er toch al vanaf.Benieuwd wat de verdere line-up wordt.Het ene jaar is het andere niet.Met 51 jaar PP had je geweldige edities, mindere en zeg maar doorsnee edities of zelfs teleurstellende maar dat is ook afhankelijk van je persoonlijke smaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Zoals al vaker gezegd door andere kon ik 1 van de 2 als popnaam best waarderen maar ben wel geschrokken dat Robby naast Pink komt, zeker omdat het beide voor mijn gevoel wat kleine headliners zijn. Als de peppers er dan bijkomen mis je echt wel een knaller, al zal ik me best vermaken.

Enige wat het voor mijn gevoel nog kan redden, om er toch nog een gouden randje aan te geven, zouden de Stones zijn maar lijkt me heel onwaarschijnlijk.

Editors ben ik wel heel erg blij mee! Als dan ook nog qotsa en disturbed ofzo erbij komen is het alsnog genieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.157
2.401
Wel even realistisch nagedacht:


Deze heren touren nu al een tijdje. Nu ook weer tot eind december. Is het dan logisch dat ze een halfjaar later weer op Europese festivals/ podiums staan? Is dat niet teveel van het goede ook gezien hun leeftijd? Of zeg ik nu iets wat niet logisch is?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.157
2.401
Green Day kan

Ze zijn in ieder geval active in 2023 bij twee festivals. Ik zie het wel gebeuren…


De Peppers touren ook in 2023 maar weer dezelfde vraag als bij Guns N Roses hoe lang houd je dat touren vol? Het blijven mensen …

Anyway, Rammstein tourt nu ook al al een stuk door en staat volgend jaar gewoon weer in Brussel . Net zoals Coldplay die ook constant tourt en volgend jaar gewoon in Amsterdam staat.

Het kan dus inderdaad wel maar vooral bij een Guns N Roses kijk ik altijd even wat haalbaar is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken