Pinkpop 2023

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
514
294
Een naam waar ik aan dacht was Bon Jovi? Weet niet hoezo… maar lijkt me ook wel zoiets waar Pinkpop dan plots me komt.
Als die de zondag afsluiten dan ben ik net zoals bij Imagine Dragons nog voor 22:45 thuis!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Wel even realistisch nagedacht:


Deze heren touren nu al een tijdje. Nu ook weer tot eind december. Is het dan logisch dat ze een halfjaar later weer op Europese festivals/ podiums staan? Is dat niet teveel van het goede ook gezien hun leeftijd? Of zeg ik nu iets wat niet logisch is?
Als je dan toch realistisch wilt zijn is het ook handig om te weten dat je nog steeds kaarten kunt kopen voor hun uitgestelde concert ik dacht in Schotland. Die link is hier wel vaker gedeeld. Die komen gewoon zomer 2023 weer terug. Dat gerucht voor hen mbt Glastonbury komt ook niet uit de lucht vallen... Hetzelfde geld voor Greenday mbt Reading en Leeds...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
GNR tourt niet.
Slash heeft vorige week in een interview gezegd dat ze een album gaan opnemen nadat ze aankomende zomer getourd hebben.
Groot gerucht voor Glastonbury.
Concert in Glasgow moet nog ingehaald worden.

Die gaan aankomende zomer in de buurt zijn lijkt me.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Slash heeft vorige week in een interview gezegd dat ze een album gaan opnemen nadat ze aankomende zomer getourd hebben.
Groot gerucht voor Glastonbury.
Concert in Glasgow moet nog ingehaald worden.

Die gaan aankomende zomer in de buurt zijn lijkt me.
In mijn optiek zijn ze de grootste kanshebber voor de laatste headliner spot. GnR hadden ze in het verleden al eens geboekt maar kon toen niet doorgaan. Stonden dit jaar al in Groningen dus geen noodzaak om weer een eigen show te geven bv in Goffertpark. Ideaal om volgend jaar op een festival te spelen in Nederland.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Overigens wel zonnig weer nu ik uit de Beyonce tunnel ben...

🙈

overgestapt op het perron naar de GnR-tunnel

kanshebbers voor die laatste spot lijkt me geen Pop headliner, toch? Slipknot lijkt me te druk met de metalfests in het Pinkpop weekend.
Prodigy zie ik niet als kanshebbers voor de headliner spot. The Cure stond er 2019 nog, da's een slechte keuze om nu weer te doen. U2 of SOAD denk ik pas voor 2024 weer aan.

Mijn kanshebbers:
- Guns N Roses
- The Rolling Stones
- The Red Hot Chili Peppers
- Green Day
- The Prodigy
- Slipknot
- The Cure
- Bon Jovi

vind ik GnR en Stones ook wel in een uitspraak van Rob Trommelen passen : ‘We zijn veel dingen aan het afronden. Maar het blijft kijken waar artiesten en bands het beste passen en wie wanneer naar Europa wil komen.”
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.502
Overigens wel zonnig weer nu ik uit de Beyonce tunnel ben...

🙈

overgestapt op het perron naar de GnR-tunnel

kanshebbers voor die laatste spot lijkt me geen Pop headliner, toch? Slipknot lijkt me te druk met de metalfests in het Pinkpop weekend.
Prodigy zie ik niet als kanshebbers voor de headliner spot. The Cure stond er 2019 nog, da's een slechte keuze om nu weer te doen. U2 of SOAD denk ik pas voor 2024 weer aan.

Mijn kanshebbers:
- Guns N Roses
- The Rolling Stones
- The Red Hot Chili Peppers
- Green Day
- The Prodigy
- Slipknot
- The Cure
- Bon Jovi

vind ik GnR en Stones ook wel in een uitspraak van Rob Trommelen passen : ‘We zijn veel dingen aan het afronden. Maar het blijft kijken waar artiesten en bands het beste passen en wie wanneer naar Europa wil komen.”
Ik denk inderdaad dat Slipknot de drie metal fests zal doen.

Ik denk alleen als GNR tourt dat er ook wel een kans is dat die Copenhell en Graspop doen ipv Graspop en Pinkpop? Die zullen geen 3 festivals in 4 dagen doen (iets wat Slipknot wel zal doen waarschijnlijk)

Copenhell is een vrij klein festival maar hadden dit jaar wel Metallica , Iron Maiden en Kiss dus het budget is er wel om ook achter GNR aan te gaan gok ik. Je zou denken dat Pinkpop meer kan bieden maar je weet het nooit. Of ze doen Copenhell en Pinkpop (mijn droom scenario)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Overigens wel zonnig weer nu ik uit de Beyonce tunnel ben...

🙈

overgestapt op het perron naar de GnR-tunnel

kanshebbers voor die laatste spot lijkt me geen Pop headliner, toch? Slipknot lijkt me te druk met de metalfests in het Pinkpop weekend.
Prodigy zie ik niet als kanshebbers voor de headliner spot. The Cure stond er 2019 nog, da's een slechte keuze om nu weer te doen. U2 of SOAD denk ik pas voor 2024 weer aan.

Mijn kanshebbers:
- Guns N Roses
- The Rolling Stones
- The Red Hot Chili Peppers
- Green Day
- The Prodigy
- Slipknot
- The Cure
- Bon Jovi

vind ik GnR en Stones ook wel in een uitspraak van Rob Trommelen passen : ‘We zijn veel dingen aan het afronden. Maar het blijft kijken waar artiesten en bands het beste passen en wie wanneer naar Europa wil komen.”
Van je lijstje vind ik Slipknot, Bon Jovi en The Prodigy geen headliner materiaal voor PP.
Mbt tot de Stones kun je dat wel vergeten als die idd zoals de laatste geruchten eind april starten met een serie concerten in Amerika. The Cure zou volgens planning 2023 door Amerika gaan heeft de zanger zelf bevestigd maar plannen kunnen wijzigen....
RHCP enkel wat vage geruchten echter niks concreet voor Europa volgens mij.
Greenday. Sterk aanwijzingen voor Reading en Leeds op efest. Zijn ze dan in juni al in Europa? GnR zie mijn vorige post. Ik hou het daar maar op..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Maandag nieuws bij Isle of Wight..
Ik denk dat ze komen met Noel Callagher die zelf ook aangaf maandag met nieuws te komen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
De derde headliner moet een gitaaract zijn die voor een specifiek pagina nummer niet tot nauwelijks genoemd was. Dus geen drie popheadliners.
Ik denk dat veel mensen deze wel genoemd hebben in hun voorspelling aan het begin bij het topic maar dat hij daarna wat naar de achtergrond is verdwenen...
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Overigens wel zonnig weer nu ik uit de Beyonce tunnel ben...

🙈

overgestapt op het perron naar de GnR-tunnel

kanshebbers voor die laatste spot lijkt me geen Pop headliner, toch? Slipknot lijkt me te druk met de metalfests in het Pinkpop weekend.
Prodigy zie ik niet als kanshebbers voor de headliner spot. The Cure stond er 2019 nog, da's een slechte keuze om nu weer te doen. U2 of SOAD denk ik pas voor 2024 weer aan.

Mijn kanshebbers:
- Guns N Roses
- The Rolling Stones
- The Red Hot Chili Peppers
- Green Day
- The Prodigy
- Slipknot
- The Cure
- Bon Jovi

vind ik GnR en Stones ook wel in een uitspraak van Rob Trommelen passen : ‘We zijn veel dingen aan het afronden. Maar het blijft kijken waar artiesten en bands het beste passen en wie wanneer naar Europa wil komen.”
“Veel dingen aan het afronden” een headliner ligt toch al 100% vast?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Ik verwacht hem ook voor Isle of Wight.
Edit: is in hetzelfde weekend en daar staat ie lijkt me hoger op de affiche...
 
Laatst bewerkt:

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
ok, positief blijven!

Wat kunnen we er dan van maken??

Vr: Main P!nk , Editors Noord Placebo
Za Main Robbie Williams,Florence and the Machine Noord Qotsa
Zo Main Guns n Roses, Smashing Pumpkins Noord Goldband

Dan is het nog een beetje te doen

Sigur ros en lcd soundsystem naar Lowlands, dan ben ik tevereden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken