Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Toch altijd leuk hoe hier werd gepraat over Beyoncé. Iets wat nooit meer zal gebeuren aangezien deze dame alleen nog grote stadions wilt uitverkopen mits je Coachella of Glastonbury bent. Einde.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
Dat verhaal gaat dan niet op voor Robbie W? Al die andere festivals moeten ook vervanging zoeken. Komen ook niet uit bij
Ik heb het nu specifiek over Pinkpop. Die zien waarschijnlijk in dat er geen andere geschikte headliner beschikbaar is dat weekend.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Heb je de comments gezien op sociaal media die zijn ook niet positief
Dat is bijna elk jaar het geval. Ook naar bijvoorbeeld naar Werchter en Lowlands. Als je ziet hoeveel positiviteit er was na de aankondiging van Pink en hoeveel negativiteit er nu hangt, kun je weinig concluderen a.d.h.v. social media reacties. Er is maar een objectieve graadmeter en dat is de kaartverkoop (al wordt die ook beïnvloed door de inflatie).

Mbt social media durf ik het volgende wel te stellen:
For every action is an overreaction on Social Media.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Ben één van de weinige die het leuk vindt om Robbie van mijn bucketlist af te schrijven!

Leuke hits en de gemiddelde Pinkpopganger kent de meeste nummers wel (of het leuk vindt of niet)!

Nu wachten op GNR of RHCP!
Precies dan wel liever GNR dan de Peppers die vond ik op Werchter dit jaar mwah

Ga hoe dan ook weer naar Pinkpop natuurlijk dat staat vast mijn 23e (wat 25e had moeten zijn)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
RHCP 1 keer gezien en toen viel het tegen. Greenday meerdere malen gezien echter de laatste keren duurde me het allemaal te lang en veel te veel geouwehoer tussen de nummers door.. GnR nog nooit gezien dus je snapt wel waar mijn voorkeur naar uit gaat 😂
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik zie hier allemaal Pinkpop kanshebbers :

Now Pulp – the band behind the anthemic track Common People – have been unveiled as one of the headline acts at next year’s TRNSMT festival in Glasgow.
Frontman Jarvis Cocker confirmed the group’s reunion earlier this year, saying they would play “some concerts” in 2023.
George Ezra, Sam Fender and The 1975 are also some of the latest headline acts to have been revealed for the Scottish festival next summer.

Shortly after releasing their fifth album, The 1975 have been confirmed as the group to close the curtain on TRNSMT next year.
The Kooks will also be performing following their sell-out 15th anniversary tour for their debut Inside In/Inside Out album.
Other performances included in the TRNSMT line-up will be from Aitch, Kasabian, Inhaler, Paul Heaton & Jacqui Abbott, Royal Blood, Becky Hill, Maisie Peters, Ashnikko, Brooke Combe and Jamie Webster.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Kanshebbers voor Pinkpop:

* The 1975
* One Republic
*Sugababes
* The Script
* Tash Sultana
* George Ezra ( kleine kans ivm UK tour)
* QTSA
* Niall Horan
* Becky Hill
* Sam Fender (zou het dan toch eindelijk?)
* Blondie
* Kaiser Chiefs
*Kasabian
* The Kooks
* Ashnikko
* Pulp
* Aitch
* Maisie Peters
*Jamiroquai
* Sting
* Germein
* Gabrielle
*Kim Wilde
* Kevin Davy White
(Correct me if I am wrong)
 
  • Leuk
Waarderingen: Gloaming

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Precies dan wel liever GNR dan de Peppers die vond ik op Werchter dit jaar mwah

Ga hoe dan ook weer naar Pinkpop natuurlijk dat staat vast mijn 23e (wat 25e had moeten zijn)
Ik ga ook uiteraard, maar in mijn 1e opwelling had ik zo iets van komend jaar niet het hele weekend.Feedback gehad van mijn vrienden intussen die gaan ook , maar hopen wel nog op wat gitaar geweld.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Sting is meer wat voor Bospop. Pulp hele kleine kans dat ze NL aandoen en zo ja wordt dat eerder BKS. QOTSA had ik anders vandaag verwacht, dat gaat eerder DTRH worden.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Kanshebbers voor Pinkpop:

* The 1975
* One Republic
*Sugababes
* The Script
* Tash Sultana
* George Ezra ( kleine kans ivm UK tour)
* QTSA
* Niall Horan
* Becky Hill
* Sam Fender (zou het dan toch eindelijk?)
* Blondie
* Kaiser Chiefs
*Kasabian
* The Kooks
* Ashnikko
* Pulp
* Aitch
* Maisie Peters
*Jamiroquai
* Sting
* Germein
* Gabrielle
*Kim Wilde
* Kevin Davy White
(Correct me if I am wrong)
Pulp naar BKS
Sting, Blondie, Kim Wilde naar Bospop

Voeg daar Phoenix, Fred Agaib, S10, Blackbird, Krezip, the haunted youth, intergalactic lovers, De Wolf aan toe en het programma zal voor 90% gaan matchen
 
  • Winning
Waarderingen: Nikfestilover

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Pulp naar BKS
Sting, Blondie, Kim Wilde naar Bospop

Voeg daar Phoenix, Fred Agaib, S10, Blackbird, Krezip, the haunted youth, intergalactic lovers, De Wolf aan toe en het programma zal voor 90% gaan matchen
Sting is net op Bospop geweest. Die kan wel naar CAS.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Pulp naar BKS
Sting, Blondie, Kim Wilde naar Bospop

Voeg daar Phoenix, Fred Agaib, S10, Blackbird, Krezip, the haunted youth, intergalactic lovers, De Wolf aan toe en het programma zal voor 90% gaan matchen
Fred Again en Phoenix verwacht ik ook eerder op DTRH of BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken