Pinkpop 2023

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Waarom pakken ze dan niet eens een Florence AM of Muse.
Headliners liggen toch vaak al 1-1,5 jaar van te voren vast? Ik denk toch echt dat RATM 1-2 maanden geleden heeft laten weten niet meer te komen. Muse staat dat weekend op Hurricane/Southside en de Monkeys in Londen. Wellicht ligt Florence al vast voor BKS/DTRH. Dan kun je als Pinkpop weinig meer....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.867
Headliners liggen toch vaak al 1-1,5 jaar van te voren vast? Ik denk toch echt dat RATM 1-2 maanden geleden heeft laten weten niet meer te komen. Muse staat dat weekend op Hurricane/Southside en de Monkeys in Londen. Wellicht ligt Florence al vast voor BKS/DTRH. Dan kun je als Pinkpop weinig meer....
Dat verhaal gaat dan niet op voor Robbie W? Al die andere festivals moeten ook vervanging zoeken. Komen ook niet uit bij Robbie...
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Ben één van de weinige die het leuk vindt om Robbie van mijn bucketlist af te schrijven!

Leuke hits en de gemiddelde Pinkpopganger kent de meeste nummers wel (of het leuk vindt of niet)!

Nu wachten op GNR of RHCP!
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Dus als ik dit zo leest gaat hier niemand tickets voor pinkpop kopen? 😜 ik denk als iedereen er een nachtje over slaapt, volgende zomer weer gewoon in landgraaf staat. Althans zo is het bij ons. Ja RW is niet onze headliner maar dit betekend niet dat we niet gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: grimbo76 en Bassie78

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.208
4.447
Ik ben er waarschijnlijk ook wel bij ;). Misschien wel als deze lijn wordt doorgezet met een kaartje op Ticketswap in de weken voor Pinkpop voor de helft van de prijs.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
RHCP lijkt me de grootste kanshebber voor de derde headliner

Hopelijk met een mooi dagprogramma erbij, dan wil ik daar wel een dagticket voor kopen. Het is alvast jammer dat Editors dus niet op die dag staat, dat was een goede combi voor mij geweest
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.225
740
zeer teleurstellend, en als ik dan de namen hoor die er nog bij kunnen komen:
the script, green day, post malone, rhcp, one republic, kaiser chiefs george ezra, blondie
daarvan kan me geen enkele naam bekoren

ik voorspel dat pinkpop uitverkocht raakt.
en dat 80 % van de kaartjes naar vrouwen in de 40 gaan.
mn zus zal t geweldig vinden :)

ik ben bang dat een weekend kaart er niet in zit voor mij
wellicht een zondag kaart , als guns n roses komt
en dan ga ik wellicht eens een keer naar BKS

begrijp me goed, Pink en Robbie Wiliams zijn beiden prima popnamen voor op pinkpop.
kwalitatief prima, zelfs nog met een rock randje
maar ze dan beiden programeren, dat gaat me te ver
 
  • Leuk
Waarderingen: TiemenM

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Heb je de comments gezien op sociaal media die zijn ook niet positief
Jaaa dat klopt maar dat zijn ze volgens mij bijna nooit.

Ik kijk meer naar het feit dat P!nk sowieso goed zal verkopen. De kans dat die dag uitverkoopt is groot daar hebben we het al over gehad. Met uitverkochte shows net over de grens en meerdere shows in NL die heel verkochten in 2019. Zet daar mooie namen bij de undercard bij en de dag verkoopt goed.

Dan Robbie Williams:
Zijn drie shows in de Ziggo zijn net niet uitverkocht. Hier en daar een rij nog vrij maar tot nu toe prima gevuld.

Nu vraag ik me wel af hoeveel mensen er nog staan te wachten op Robbie Williams dus die dag zal voor mijn gevoel niet Wow gaan verkopen. Waarom zou iemand uit de randstad naar het zuiden rijden als je hem in Amsterdam kan zien en daar nog enkele tickets te krijgen zijn?

Voor mij prima en leuke Pinkpop namen. Ben alleen benieuwd hoe dit gaat verkopen voor de zaterdag.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.867
Nog mensen die blij worden van Two Door Cinema Club? 30 juni in Schotland. Is eerste datum voor komende zomer.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.867
Jaaa dat klopt maar dat zijn ze volgens mij bijna nooit.

Ik kijk meer naar het feit dat P!nk sowieso goed zal verkopen. De kans dat die dag uitverkoopt is groot daar hebben we het al over gehad. Met uitverkochte shows net over de grens en meerdere shows in NL die heel verkochten in 2019. Zet daar mooie namen bij de undercard bij en de dag verkoopt goed.

Dan Robbie Williams:
Zijn drie shows in de Ziggo zijn net niet uitverkocht. Hier en daar een rij nog vrij maar tot nu toe prima gevuld.

Nu vraag ik me wel af hoeveel mensen er nog staan te wachten op Robbie Williams dus die dag zal voor mijn gevoel niet Wow gaan verkopen. Waarom zou iemand uit de randstad naar het zuiden rijden als je hem in Amsterdam kan zien en daar nog enkele tickets te krijgen zijn?

Voor mij prima en leuke Pinkpop namen. Ben alleen benieuwd hoe dit gaat verkopen voor de zaterdag.
Tweede naam voor de zaterdag.
QOTSA…….
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Verder verwacht ik een opvallende poppy Pinkpop editie. Iets wat we in 2018 ook hadden voor mijn gevoel….

Waarom denk ik dat?

Grote kanshebbers:
George Ezra, Bastille , Sugababes, Kaiser Chiefs , The Script , One Republic , Blondie , etc

Ik ben tevreden maar benieuwd hoeveel mensen dat nog meer zullen zijn.

Vergeet niet dat de dance acts er nog bij moeten komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken