Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Kings of Leon, Guns n Roses, The Killers of Green Day denk ik.
Kings of Leon... Die door Mojo verbannen was naar het Bospop-terrein buiten het festival om?
en die vorige passage niet zo goed waren voor de kaartverkoop die dag?

ja, dat zou wel typisch zijn om die nog naast Pink en Williams te zetten, gevalletje MOJO:"we kunnen niet beter krijgen"
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Timmetje

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Pinkpop is in de tweede helft van juni dus dat valt gewoon binnen de marges van een "july tour". In Nederland lijkt Pinkpop me gewoon verreweg de meest logische plek voor de Peppers. Misschien beginnen ze de tour daar?
 
  • Leuk
Waarderingen: Kolumnus

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Los van wie die laatste headliner gaat worden, ben ik momenteel toch minstens zo benieuwd naar het eerste pakketje andere namen die we gaan krijgen alvorens de kaartverkoop begint. Vooralsnog hebben wij geen reden om van de presale gebruik te maken die we kregen vanwege het vasthouden van de 2020 kaarten. Daarvoor moeten we toch echt meer namen hebben dan wat er nu bekend is plus die derde headliner. Ook wel lekker, om totaal geen Ticketmaster stress te hebben...
 

Evh.70

Playlistbediener
7 jun 2022
5
9
Nooit verwacht ik het volgende zou schrijven ...... maar afgelopen zomer G & R in Groningen gezien. Muzikaal (lees Slash) is het heel erg goed ...... Maar Axl kan echt niet meer ...... en als G & R fan van de jaren 90 doet me dit best pijn om te zeggen ;-)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Is inderdaad niet meer zoals het was…
Heb liever The Prodigy met Florence dan ofzo. Maar goed….

Mocht Pinkpop nog rap zoeken genoeg namen bij Roskilde in de rap categorie zojuist aangekondigd.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Mojo zet geen rap op Pinkpop neer. De namen van Roskilde komen bovendien veel beter tot hun recht op DTRH en BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nooit verwacht ik het volgende zou schrijven ...... maar afgelopen zomer G & R in Groningen gezien. Muzikaal (lees Slash) is het heel erg goed ...... Maar Axl kan echt niet meer ...... en als G & R fan van de jaren 90 doet me dit best pijn om te zeggen ;-)
kortom, zou Mojo prima nog naar Pinkpop afschuiven
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Behalve Christine and The Queens dan, die prima op Pinkpop passen.
Zou idd een prima boeking zijn, maar komt ze op Pinkpop wel goed tot haar recht? En waar zetten ze haar dan neer? Overdag lijkt me zo'n show een stuk minder en als afsluiter in de tent is ze wellicht weer te groot qua naam.
Die headline show in 2019 op BKS was erg sterk. Is volgend jaar alweer 4 jaar geleden, dus kan toch prima opnieuw. Wordt dan wel de 3e show van haar op BKS.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Zou idd een prima boeking zijn, maar komt ze op Pinkpop wel goed tot haar recht? En waar zetten ze haar dan neer? Overdag lijkt me zo'n show een stuk minder en als afsluiter in de tent is ze wellicht weer te groot qua naam.
Die headline show in 2019 op BKS was erg sterk. Is volgend jaar alweer 4 jaar geleden, dus kan toch prima opnieuw. Wordt dan wel de 3e show van haar op BKS.
Denk dat uit het rijtje BKS, PP, DTRH die laatste twee de meeste kans maken eigenlijk. Kan bijvoorbeeld ook op de Robyn spot in de Teddy.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.235
4.506
kortom, zou Mojo prima nog naar Pinkpop afschuiven
Dus uit de constatering dat er een waardeloze zanger stond in Groningen, trek je de conclusie dat Mojo het op Pinkpop zet.

Los daarvan, zie ik ook wel in Green Day of GnR de meeste likely 3e headliner.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik meen dat Green Day een gerucht is voor Reading/Leeds?

zou ze dat niet uitsluiten voor juni festivals?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.520
3.020
Ik sta nochtans nergens meer van te kijken. Een festival -dat ooit in een ver voelend verleden rockgeoriënteerd was- dat headliners P!nk én Robbie Williams in hetzelfde jaar boekt is tot alles in staat. Ik vraag me af of er in Nederland nog wel iets is voor de rockliefhebber die niet per se volledig punk/metalcore (Jera On Air) of lomphard (dat festival in Leeuwarden waarvan ik de naam ff kwijt ben) wenst. FortaRock is al niet meer en nu is ook Pinkpop overleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: neus

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Ik sta nochtans nergens meer van te kijken. Een festival -dat ooit in een ver voelend verleden rockgeoriënteerd was- dat headliners P!nk én Robbie Williams in hetzelfde jaar boekt is tot alles in staat. Ik vraag me af of er in Nederland nog wel iets is voor de rockliefhebber die niet per se volledig punk/metalcore (Jera On Air) of lomphard (dat festival in Leeuwarden waarvan ik de naam ff kwijt ben) wenst. FortaRock is al niet meer en nu is ook Pinkpop overleden.

Allez, ik wens u een plezante migratie naar onze zuiderburen dan maar he?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Bastille ook weer kanshebber starten vanaf 28 juni een soort UK tour. Daarvoor kan Pinkpop dus.

Ben benieuwd of het The Script of Bastille wordt. 😂
neem aan als Sub mainstage voor P!nk of afsluiter Noord op vrijdag, kijk ik niet gek van op
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ik sta nochtans nergens meer van te kijken. Een festival -dat ooit in een ver voelend verleden rockgeoriënteerd was- dat headliners P!nk én Robbie Williams in hetzelfde jaar boekt is tot alles in staat. Ik vraag me af of er in Nederland nog wel iets is voor de rockliefhebber die niet per se volledig punk/metalcore (Jera On Air) of lomphard (dat festival in Leeuwarden waarvan ik de naam ff kwijt ben) wenst. FortaRock is al niet meer en nu is ook Pinkpop overleden.
is wel grappig dat de twee grootste metal festivals van de Benelux alle twee in België zijn.
Gelukkig ligt Graspop bijna in Nederland dat scheelt qua reistijd. waar ik vandaan kom is Graspop dichterbij dan Pinkpop/Jera
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.520
3.020
Allez, ik wens u een plezante migratie naar onze zuiderburen dan maar he?
Ben al jaren in België en Duitsland te vinden tijdens de festivals ja. Tis echt maar een zeldzaamheid dat ik nog eens op Pinkpop kom. Volgens mij alleen mijn allereerste festival ooit op Pinkpop een volledig weekend geweest en toen was ik er nog eens gratis ook. Wel een paar keer een los dagje. Volgens mij die van KOL + de band Live en die van een Pearl Jam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken