Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Nog wat Nederlandse relevante namen:

Goldband (al aangekondigd) , S10 , Suzan en Freek , Snelle , Davina Michelle en Yade Lauren en line up bouwen maar!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
Nog wat Nederlandse relevante namen:

Goldband (al aangekondigd) , S10 , Suzan en Freek , Snelle , Davina Michelle en Yade Lauren en line up bouwen maar!
S10 lijkt me na het uitbrengen van haar album en omdat ze er afgelopen jaar niet stond wel een, heel fijne, inkopper.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
RHCP , The Sugababes , One Republic, Niall Horan , The Script , The 1975 , QTSA , Florence , Mika , James Bay , Blondie , Anne Marie , Tash Sultana , Gabrielle, Sam Ryder, Gang of Youths, George Ezra , Sam Fender , The Kooks , Maisie Peters …gooi er nog twee dj’s bij en wat rock namen van Rock Am Ring en je hebt de line up ….
Florence en QOTSA verwacht ik eerder op DTRH. Net als Tash Sultana.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Denk eerder dat het vervangen van RATM daar tot vertraging geleid heeft.
dat zit er dik in idd...

dat heeft bij een aantal festivals wel voor opschudding gezorgd denk ik, maar dat is meer omdat ik verwacht had dat RATM veel festivals zou doen in de zomer van 2023...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Porcupine tree is dat een naam voor pinkpop?
Ze hebben eerder op Pinkpop gestaan, dus dat kan zeker. De vraag is wanneer hun festival tour start. Die megashow in eigen land is op 29 juni. Indien de tour voor eind juni start, zie ik ze wel op Pinkpop staan. Anders wordt het Lowlands, waar ik ze eigenlijk niet echt vindt passen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
RHCP , The Sugababes , One Republic, Niall Horan , The Script , The 1975 , QTSA , Florence , Mika , James Bay , Blondie , Anne Marie , Tash Sultana , Gabrielle, Sam Ryder, Gang of Youths, George Ezra , Sam Fender , The Kooks , Maisie Peters …gooi er nog twee dj’s bij en wat rock namen van Rock Am Ring en je hebt de line up ….
RHCP pas juli en augustus in EU...

aldus een 'leaker'... (imo betrouwbaar)

1667211800489.png
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Blijft over :

U2
Guns N Roses
Ac/ Dc

Het wordt wel krapjes zo…. Want bovenstaande drie namen zijn niet de kleinste namen. En redelijk exclusief. Een u2 zie ik niet gebeuren. Hmmm?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Blijft over :

U2
Guns N Roses
Ac/ Dc

Het wordt wel krapjes zo…. Want bovenstaande drie namen zijn niet de kleinste namen. En redelijk exclusief. Een u2 zie ik niet gebeuren. Hmmm?
Guns hebben ook iets in te halen he. De anderen gaan niet gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nu word het toch wel echt zoeken naar een rock headliner zowat alleen GnR over zowat
ja, ik zou het helemaal niet erg vinden.

en ik geen serieuze kandidaat meer zie in Stones, AC/DC, U2...
ik geloof niet zo in festivals voor AC/DC.
Stones zal wel aankondigen binnenkort, maar denk niet dat festivals er bij zitten
U2 ga ik pas 2024 weer aan denken.

GnR, dit jaar in noord Nederland en als ze rond Pinkpop touren (wat de geruchten zijn), met de reputatie om op festivals te staan. Met een flinke diepe tunnel waar ik inmiddels ingereden ben! Ga ik voor de zondag-afsluiter Guns N Roses in 2023 (wat in 2020 oorspronkelijk plan was)

Live For GIF by The Weeknd
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Bassie78 en PJ

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Blijft over :

U2
Guns N Roses
Ac/ Dc

Het wordt wel krapjes zo…. Want bovenstaande drie namen zijn niet de kleinste namen. En redelijk exclusief. Een u2 zie ik niet gebeuren. Hmmm?
Was Green Day al uitgesloten? Lijkt me met GNR de grootste kanshebber
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken