Pinkpop 2023

mart1234

Support act
27 nov 2019
879
353
The Killers zijn echt een grote band en ook een band die ik graag een keer op een festival nog wil zien maar geen headliner ze zijn niet groter als qotsa en volbeat en die stonden/zouden ook gewoon op noord staan
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.272
2.601
The Script is tegenwoordig toch gewoon iets voor op Concert at Sea enzo?
Net zoals Blof die al jaren op Concert & Sea staan maar ook in 2018 naar Pinkpop kwamen 😉 of wat dacht je van Nile Rodgers & Chic …stond op CAS maar later ook Pinkpop. Ik bedoel maar…
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.062
1.927
De nieuwigheid bij The Script is er bij mij wel af. Zelfde heb ik ook met Bastille. In de basis prima PP materiaal, alleen wel behoorlijk vaak langsgekomen de afgelopen 12 jaar. Om die reden zou ik ook geen Anouk meer hoeven zien, zelfs in de wetenschap dat haar liveshows in mijn ogen telkens beter en beter worden…
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
879
353
Verwacht sowieso wel nog 2x een drop met namen een met de bekend maken van de voorverkoop en wat namen en een voor de voorverkoop of algemene verkoop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.339
6.552
Verwacht sowieso wel nog 2x een drop met namen een met de bekend maken van de voorverkoop en wat namen en een voor de voorverkoop of algemene verkoop
denk dat de derde headliner er ook wel bij zit...

volgende week is de Download aankondiging... misschien delen we daar "onze" gitaren-act?
 

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
Pinkpop is in de tweede helft van juni dus dat valt gewoon binnen de marges van een "july tour". In Nederland lijkt Pinkpop me gewoon verreweg de meest logische plek voor de Peppers. Misschien beginnen ze de tour daar?
Hou op met de peppers. vorig jaar bij RW gezien en zelden zo'n slecht optreden gezien. Zelfs Keane was beter en meer enthousiasme
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
437
338
Hou op met de peppers. vorig jaar bij RW gezien en zelden zo'n slecht optreden gezien. Zelfs Keane was beter en meer enthousiasme
Helemaal mee eens geen Peppers alsjeblieft op Werchter vond ik ze niet best.

Hoop ook zo op Guns ‘n Roses. Alter Bridge zou ook gaaf zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Superedo

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
denk dat de derde headliner er ook wel bij zit...

volgende week is de Download aankondiging... misschien delen we daar "onze" gitaren-act?
Ik hoop dat de derde headliner niet voor de voorverkoop met voorrang bekend is. dan kunnen mensen die echt willen gaan (zoals ik) hun kaart kopen. Stel je voor het wordt coldplay/u2 ik noem maar wat (wat ik niet geloof wel op hoop) dan heb ik mijn kaartje al en is vertrouwen gerechtvaardigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.339
6.552
Hoop ook zo op Guns ‘n Roses. Alter Bridge zou ook gaaf zijn.
dat zou wel heel goed gedaan zijn als het Pinkpop zou lukken, al helemaal ze op dezelfde dag te zetten!!

Myles en Slash is op Pinkpop altijd wel een heel goede combi geweest, ook de laatste edities dat ze er samen stonden.
Zal imo eens tijd worden dat de GnR-tracks ook echt door "Guns N' Roses" gedaan worden ipv door "Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators" of dergelijke
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.062
1.927
Peppers? Graag!
Guns 'n Roses? Graag!
AC/DC? Graag!
U2? Graag!

De meest genoemde namen de laatste tijd. Het moet toch eigenlijk wel gek lopen als die 3e headliner mij niet bevalt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken