Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.339
6.552
Laatste gig in Amerika is 27 mei. Waarom zouden die een kleine 4 weken later niet in Landgraaf kunnen staan?
precies...

overigens, ik vind het wel vreemd dat ik ze nog niet op affiches heb zien langskomen.
zou het ook wel een act vinden die op Rock am Ring / Rock im Park kan komen (voor EU op z'n vroegst dan)

Pinkpop zou ik helemaal niet vreemd vinden

(over Paramore dus)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.272
2.601
Ik heb zo’n gevoel dat het een combo wordt van:

Florence
QTSA
The Prodigy

Denk dan twee van bovenstaande namen als soort co headliner constructie.

Maar dat zegt m’n gevoel.

Taylor later in 2023 op tour . Vraag me alleen af waar en hoe. Dus denk eerder zomer 2024. Ziggo dome is ze te groot voor en zou ze hele andere show moeten geven dan de arena shows van USA. Stadions blijven dan over of grote open venues zoals Goffertpark. Lijkt me niet logisch in najaar.

En dan….

Beyoncé - arena juni 2023

Guns N Roses - Graspop / Copenhell

RHCP - your pas vanaf eind juni.

DUs eindstand P!nk - RW -QTSA met Killers of Florence of The Prodigy
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
533
331
Ik heb zo’n gevoel dat het een combo wordt van:

Florence
QTSA
The Prodigy

Denk dan twee van bovenstaande namen als soort co headliner constructie.

Maar dat zegt m’n gevoel.

Taylor later in 2023 op tour . Vraag me alleen af waar en hoe. Dus denk eerder zomer 2024. Ziggo dome is ze te groot voor en zou ze hele andere show moeten geven dan de arena shows van USA. Stadions blijven dan over of grote open venues zoals Goffertpark. Lijkt me niet logisch in najaar.

En dan….

Beyoncé - arena juni 2023

Guns N Roses - Graspop / Copenhell

RHCP - your pas vanaf eind juni.

DUs eindstand P!nk - RW -QTSA met Killers of Florence of The Prodigy
Hoewel ik Guns n Roses het liefst zie zal de andere combi met The Prodigy ook zeer blij mee zijn! Maar volgens mij kon QOTSA alleen de zaterdag nog kwa optie?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.339
6.552
ik zie the Gunners nog best een EU tour maken ongeveer langs festivals zoals de tour die Metallica deed in 2022...

Pak die er eens bij... met dan ipv Hellfest, daar Glasto invullen. Lijkt me niet eens zo onwaarschijnlijk 🤔
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.339
6.552
ik zie the Gunners nog best een EU tour maken ongeveer langs festivals zoals de tour die Metallica deed in 2022...

Pak die er eens bij... met dan ipv Hellfest, daar Glasto invullen. Lijkt me niet eens zo onwaarschijnlijk 🤔
het is eigenlijk zo gek nog niet?
Coppenhell Denemarken, 2018 nog gestaan en past imo best nogmaals voor een Deense show.
Pinkpop, zouden ze 2020 komen.
Firenze Rocks, zouden ze 2020 staan.
Frauenfeld Rocks Zwitserland en Download Germany, dagfestivals met Metallica in 2022.
Vervolgens Glastonbury, volgens de geruchten dus.
Rock Werchter, en dan eventueel Mad Cool en NOS alive waar ze volgens mij ook nog nooit gestaan hebben. Met de inhaal gig van Glasgow tussendoor rond 5 juli (de 2022 datum)

(overigens is Prague Rocks uitgesloten, die hebben al Motley Crue en Def Leppard.)

ik zeg niet dat het gebeurt, maar niet eens zo'n gekke run voor Guns N' Roses? toch...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.815
6.552
Ik zou het oprecht jammer vinden als een hoop festivals een headlinespot kwijt zijn aan Guns n Roses. Die band (en dan met name Axl) is echt niet meer wat het geweest was en er lijken een hoop andere artiesten en bands te touren die beter op die plek hadden kunnen staan.

Al denk ik dat er wel veel andere mensen op zitten te wachten, dus het zou inderdaad geen gekke boeking zijn. En misschien is het ook wel makkelijk praten en zijn er weinig andere opties natuurlijk. :)
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.272
2.601
Ik zou het oprecht jammer vinden als een hoop festivals een headlinespot kwijt zijn aan Guns n Roses. Die band (en dan met name Axl) is echt niet meer wat het geweest was en er tourt een hoop anders dat beter op die plek had kunnen staan.

Al denk ik dat er wel veel andere mensen op zitten te wachten, dus het zou inderdaad geen gekke boeking zijn.
Heb je ook wel een keuze als er geen andere relevante rock act (die geschikt is voor mainstream festivals) kunt boeken?

Even gekeken voor Pinkpop:

PP 2022 - Pearl Jam
2019 - The Cure / Fleetwood Mac
2018 - Pearl Jam
2017… vreemd eend miss Green Day?
2016 - Paul Mc Cartney

Pinkpop heeft de laatste jaren altijd wel een meer “classic” act geprogrammeerd .

Die mist er nu gewoon nog. Dus Guns & Roses zou inderdaad goed kunnen.

Jammer eigenlijk dat ze Bruce niet hadden geregeld voor de zondag. Maar goed dit is Werchter ook niet gelukt. Ik denk gewoon te prijzig en het moet maar net allemaal lukken met de datums.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.339
6.552
...
Pinkpop heeft de laatste jaren altijd wel een meer “classic” act geprogrammeerd .
...
Goed punt...
er mist een rock-headliner en een "classic"-headliner die beschikbaar is voor mainstream festivals... btw ook ter 'vervanging' van RATM misschien (?)

imo past GnR nog aardig in dat plaatje.
Daarbij, die komen niet enkel naar EU om Glasgow in te halen nog...
 
  • Leuk
Waarderingen: TiemenM

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.079
494
Heb je ook wel een keuze als er geen andere relevante rock act (die geschikt is voor mainstream festivals) kunt boeken?

Even gekeken voor Pinkpop:

PP 2022 - Pearl Jam
2019 - The Cure / Fleetwood Mac
2018 - Pearl Jam
2017… vreemd eend miss Green Day?
2016 - Paul Mc Cartney

Pinkpop heeft de laatste jaren altijd wel een meer “classic” act geprogrammeerd .

Die mist er nu gewoon nog. Dus Guns & Roses zou inderdaad goed kunnen.

Jammer eigenlijk dat ze Bruce niet hadden geregeld voor de zondag. Maar goed dit is Werchter ook niet gelukt. Ik denk gewoon te prijzig en het moet maar net allemaal lukken met de datums.
Jammer dat er in het weekend van the Boss geen 2e act is.Het podium staat er dan toch al.Maar ja het is vissen in een vijver die steeds kleiner wordt.Wie wil/kan optreden en de kosten spelen uiteraard ook een grote rol.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.130
2.323
Ik zou het oprecht jammer vinden als een hoop festivals een headlinespot kwijt zijn aan Guns n Roses. Die band (en dan met name Axl) is echt niet meer wat het geweest was en er lijken een hoop andere artiesten en bands te touren die beter op die plek hadden kunnen staan.

Al denk ik dat er wel veel andere mensen op zitten te wachten, dus het zou inderdaad geen gekke boeking zijn. En misschien is het ook wel makkelijk praten en zijn er weinig andere opties natuurlijk. :)
Tjah. En voor anderen is het jammer dat Pink en Robbie Williams ermee gaan lopen.

Je kan nooit voor iedereen goed doen, laat GNR nu maar komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken