ben ook wel benieuwd of er een act als 3de headliner komt die nog nooit op Pinkpop gestaan heeft.
Of dat Mojo terugvalt op headliners uit 'recent' verleden.
P!nk is dan wel laatste keer 2010 als Noord afsluiter.
Williams stond er 2015 nog.
in de "herhaal-headliners" zie ik dan bijvoorbeeld : The Prodigy (2010), The Killers (2013), Rolling Stones (2014), RHCP (2016), McCartney (2016), Green Day (2017), Kings of Leon (2017) of The Cure (2019)
De een wat langer geleden dan de andere...
Zou het dan wel voor het Pinkpop affiche netter vinden om een act te zetten die er nog nooit stond.
Wat dat betreft zie ik in Guns N' Roses nog best een kanshebber, ook in het kader van "in de buurt zijn" en op een andere locatie staan na Nijmegen en Groningen... met 2020 nog in het achterhoofd en recent een snel uitverkochte Groningen show, wat Mojo in de kaart speelt.
....Ik heb The Prodigy in juli live gezien, dit was de meest energieke show wat ik van ze heb meegemaakt.
Ze kunnen echt nog wel headlinen, wellixht in een co-headliner constructie, omdat de shows van the Prodigy altijd maar 1 uur en 20 minuten zijn.
zou The Prodigy zich lenen voor zo'n co-headliner constructie waar ze Noord afsluiten? daar zou die 1:20 ook best passen, Volbeat kreeg 1:15 bijvoorbeeld.
Ik zou The Prodigy dan ook best kunnen voorstellen voor Robbie op Noord namelijk, dus niet QOTSA op zaterdag dan?