Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou je Pink en Robbie Williams niet ook als gigant kunnen betitelen? Puur gelet op het aantal kaarten dat ze doen verschuiven, en daar gaat het toch om.
Zou je Pink en Robbie Williams niet ook als gigant kunnen betitelen? Puur gelet op het aantal kaarten dat ze doen verschuiven, en daar gaat het toch om.
Echt hè, als ik zie dat mensen hier warm worden van Pink en Robbie Williams… En dan ook nog hoor dat sommigen als derde headliner hopen op Beyonce, Taylor Swift, Billie Eilish of iets in die richting, dan vrees ik dat dadelijk de gehele huishoudbeurs inclusief trolleys op Pinkpop rondloopt.
Echt hè, als ik zie dat mensen hier warm worden van Pink en Robbie Williams… En dan ook nog hoor dat sommigen als derde headliner hopen op Beyonce, Taylor Swift, Billie Eilish of iets in die richting, dan vrees ik dat dadelijk de gehele huishoudbeurs inclusief trolleys op Pinkpop rondloopt.
Hmm, denk je echt dat de huishoudbeursbezoekers in grote getale op Billie Eilish en Taylor Swift afkomen? Dat zijn toch gewoon grote popnamen, op de toppen van hun artistieke kunnen? Beyonce zal ook wat oudere doelgroepen aanspreken, maar dat is toch ook gewoon een naam waarvan je alleen maar kunt dromen als een popfestival?
Pink en Robbie Williams zijn inderdaad inmiddels popdinosaurussen, daar begrijp ik je punt.
Maar om al deze namen op een hoop te gooien, dat begrijp ik niet. Kan hooguit gewoon je smaak niet zijn.
Je kunt ze inderdaad alle 4 zo noemen ja, als je ze afzet tegen Mart Hoogkamer ofzo. Maar ze alle 4 op hetzelfde niveau inschalen vind ik een absurde vergelijking...
Je kunt ze inderdaad alle 4 zo noemen ja, als je ze afzet tegen Mart Hoogkamer ofzo. Maar ze alle 4 op hetzelfde niveau inschalen vind ik een absurde vergelijking...
Op zondag in Griekenland inderdaad, dus er is nog een kansje dat ze op de vrijdag DTRH doet. Maar ze staat op de Pinkpopvrijdag in Duitsland, wat mij meer doet neigen naar dat ze op de Pinkpopzondag verschijnt.
Hello , it"s me, krijgen we nog een headliner die nog nooit op PP heeft gestaan?
Misschien Bospop laten fuseren met PP....... , laat dan ook Joe Bonamassa maar komen.
Ik bedoelde de vergelijking ook zonder enig waardeoordeel over de artiesten. Ik denk dat Robbie Williams en Pink de Arena zouden vullen, en Metallica en Pearl Jam ook. Dus mijn mening, of wiens mening dan ook, staat daar een beetje los van. Dan is de vraag hoe realistisch het is dat Pinkpop drie artiesten als headliner heeft die de Arena vullen.