Pinkpop 2023

TiemenM

Playlistbediener
24 aug 2022
19
12
Tjah. En voor anderen is het jammer dat Pink en Robbie Williams ermee gaan lopen.

Je kan nooit voor iedereen goed doen, laat GNR nu maar komen.
Echt hè, als ik zie dat mensen hier warm worden van Pink en Robbie Williams… En dan ook nog hoor dat sommigen als derde headliner hopen op Beyonce, Taylor Swift, Billie Eilish of iets in die richting, dan vrees ik dat dadelijk de gehele huishoudbeurs inclusief trolleys op Pinkpop rondloopt.
 
  • Haha
Waarderingen: Rockgirl72 en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.780
6.524
Pearl Jam, Metallica, P!nk en Robbie kun je alle vier giganten noemen imo. Helemaal op kaartverkoop, zoals Oasiss zegt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.780
6.524
Verkopen vrijwel ook elk concert dat ze hier geven op vrij grote locaties (Arena, Goffert, Malieveld, Ziggo) uit. Waar zit dan het verschil in?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.443
1.930
Echt hè, als ik zie dat mensen hier warm worden van Pink en Robbie Williams… En dan ook nog hoor dat sommigen als derde headliner hopen op Beyonce, Taylor Swift, Billie Eilish of iets in die richting, dan vrees ik dat dadelijk de gehele huishoudbeurs inclusief trolleys op Pinkpop rondloopt.
Hmm, denk je echt dat de huishoudbeursbezoekers in grote getale op Billie Eilish en Taylor Swift afkomen? Dat zijn toch gewoon grote popnamen, op de toppen van hun artistieke kunnen? Beyonce zal ook wat oudere doelgroepen aanspreken, maar dat is toch ook gewoon een naam waarvan je alleen maar kunt dromen als een popfestival?

Pink en Robbie Williams zijn inderdaad inmiddels popdinosaurussen, daar begrijp ik je punt.

Maar om al deze namen op een hoop te gooien, dat begrijp ik niet. Kan hooguit gewoon je smaak niet zijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Florence & The machine dus waarschijnlijk Pinkpop zondag ipv DTRH, ivm een zaterdagboeking aan de andere kant van Europa in dat weekend.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.267
2.598
Echt hè, als ik zie dat mensen hier warm worden van Pink en Robbie Williams… En dan ook nog hoor dat sommigen als derde headliner hopen op Beyonce, Taylor Swift, Billie Eilish of iets in die richting, dan vrees ik dat dadelijk de gehele huishoudbeurs inclusief trolleys op Pinkpop rondloopt.
Trolleys??
Sorry hoor maar dit gaat nergens over.
Ooit van Vfestival gehoord ?

Er bestaat ook iets als pop festivals.

En denk dat de gemiddelde Beyoncé , Billie Eilish en Taylor Swift luisteraar geen trolleys gebruikt en naar de huishoudbeurs gaat.

Rolling Stones en Paul Mc Cartney fans kun je eerder trolley fans noemen.
 
  • Winning
Waarderingen: hersenscheetje

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.060
1.919
Pearl Jam, Metallica, P!nk en Robbie kun je alle vier giganten noemen imo. Helemaal op kaartverkoop, zoals Oasiss zegt.
Je kunt ze inderdaad alle 4 zo noemen ja, als je ze afzet tegen Mart Hoogkamer ofzo. Maar ze alle 4 op hetzelfde niveau inschalen vind ik een absurde vergelijking...
 
  • Leuk
Waarderingen: TiemenM

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.780
6.524
Je kunt ze inderdaad alle 4 zo noemen ja, als je ze afzet tegen Mart Hoogkamer ofzo. Maar ze alle 4 op hetzelfde niveau inschalen vind ik een absurde vergelijking...
Waarom? En dan even los van wat je van de muziek vindt.

Alle vier gigantische grote namen, verkopen uit waar ze staan, hebben talloze hits en klassiekers op hun naam staan en gaan al jaren mee.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.051
welke zaterdagboeking bedoel je tijdens DTRH?
Op zondag in Griekenland inderdaad, dus er is nog een kansje dat ze op de vrijdag DTRH doet. Maar ze staat op de Pinkpopvrijdag in Duitsland, wat mij meer doet neigen naar dat ze op de Pinkpopzondag verschijnt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.362
4.725
Ik bedoelde de vergelijking ook zonder enig waardeoordeel over de artiesten. Ik denk dat Robbie Williams en Pink de Arena zouden vullen, en Metallica en Pearl Jam ook. Dus mijn mening, of wiens mening dan ook, staat daar een beetje los van. Dan is de vraag hoe realistisch het is dat Pinkpop drie artiesten als headliner heeft die de Arena vullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72 en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken