Pinkpop 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Denk dat @Yannick wel een punt heeft dat Pink en RW, hoewel niet heel erg geliefd hier, toch twee headliners zijn die een stadion kunnen vullen. Afgelopen editie had je er daar twee van en was de derde Imagine Dragons. Misschien moet nu de derde ook in een iets kleinere artiest gezocht worden. Al is het natuurlijk ook wel weer grappig om straks allemaal te geloven in ACDC en dan te zien dat The 1975 de derde headliners is.
Onder deze gedachtegang past Green Day wel perfect in het plaatje, ook na jimmy zijn opmerking dat het over een rockband ging waar nog niet veel over was gesproken op het forum
Ik deel deze toch hier even.....🤔
Waar haal je deze vandaan? :)
zou wel echt shocking zijn als ze echt AC/DC hebben weten te boeken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.885
Onder deze gedachtegang past Green Day wel perfect in het plaatje, ook na jimmy zijn opmerking dat het over een rockband ging waar nog niet veel over was gesproken op het forum

Waar haal je deze vandaan? :)
zou wel echt shocking zijn als ze echt AC/DC hebben weten te boeken.
Via efest
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
Onder deze gedachtegang past Green Day wel perfect in het plaatje, ook na jimmy zijn opmerking dat het over een rockband ging waar nog niet veel over was gesproken op het forum

Waar haal je deze vandaan? :)
zou wel echt shocking zijn als ze echt AC/DC hebben weten te boeken.
Green Day is met deze redenering inderdaad best wel gestegen in mijn verwachtingen. In dat kader loert een Kings of Leon natuurlijk ook altijd wel om de hoek ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
AC/DC past op zich wel bij de hints naar de 3e headliner tot nu toe. En als je die achter de hand hebt, dan snap ik ook dat je je nog niet zo druk maakt als de eerste headliners niet in de smaak vallen bij de "waar blijven de gitaren" doelgroep
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Jan keurt dat wel goed... denk ik

763
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: PJ, Minie en D02

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Als AC/DC op Hellfest staat, dan kan je er eigenlijk al bijna vanuit gaan dat ze op geen enkel ander festival dat weekend zullen staan. Als je kijkt naar de latste tourdata van AC/DC, dan zit tussen vrijwel elk 2 dagen.

Natuurlijk kan dat betekenen dat Hellfest ze op de donderdag heeft staan, en ze de zondag van Pinkpop doen, aangezien Graspop dan ook al de headliners heeft staan (en als ze al festivals doen, ze waarschijnlijk gewoon op RW eindigen).

Maar ik kan me niet voorstellen dat AC/DC op Pinkpop zal staan, zeker met zo’n interview van een paar dagen terug.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Als AC/DC op Hellfest staat, dan kan je er eigenlijk al bijna vanuit gaan dat ze op geen enkel ander festival dat weekend zullen staan. Als je kijkt naar de latste tourdata van AC/DC, dan zit tussen vrijwel elk 2 dagen.

Natuurlijk kan dat betekenen dat Hellfest ze op de donderdag heeft staan, en ze de zondag van Pinkpop doen, aangezien Graspop dan ook al de headliners heeft staan (en als ze al festivals doen, ze waarschijnlijk gewoon op RW eindigen).

Maar ik kan me niet voorstellen dat AC/DC op Pinkpop zal staan, zeker met zo’n interview van een paar dagen terug.
Donderdag Graspop en zondag Hellfest!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Green Day is met deze redenering inderdaad best wel gestegen in mijn verwachtingen. In dat kader loert een Kings of Leon natuurlijk ook altijd wel om de hoek ;).
Dan veel liever Green Day dan Kings of Leon die zijn muzikaal goed maar mis altijd weer de interactie.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Green Day is met deze redenering inderdaad best wel gestegen in mijn verwachtingen. In dat kader loert een Kings of Leon natuurlijk ook altijd wel om de hoek ;).
KoL Noord afsluiten...? Zou wel lekker zijn, al hebben die geen enkele tourplannen vooralsnog toch?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Denk dat het iets van
Headliner pink- RW- RHCP
Sub: One republic- The Script- BMTH
Noord: Editors- Qotsa- Florence

Mis dat qotsa noel word en bmth weet ik ook niet zeker maar verwacht wel een soort verdeling rock en pop per dag waar dit jaar pop de overhand heeft wat vorige jaar andersom was
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken