Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hahaha! moet je eerlijk zeggen, ik ben een rock liefhebber in hart en nieren, maar stiekem kijk ik wel uit naar Pink. Ik bekeek de setlist en zie 75% meezingers staan. Bij Robbie Williams wordt dit voor mij ook jeugdsentiment.
Hahaha! moet je eerlijk zeggen, ik ben een rock liefhebber in hart en nieren, maar stiekem kijk ik wel uit naar Pink. Ik bekeek de setlist en zie 75% meezingers staan. Bij Robbie Williams wordt dit voor mij ook jeugdsentiment.
Get the P!nk Setlist of the concert at University of Bolton Stadium, Bolton, England on June 7, 2023 from the Summer Carnival Tour and other P!nk Setlists for free on setlist.fm!
www.setlist.fm
Voor de liefhebber.
Eerste 13 nummers een fijne setlist. Daarna komen een aantal nummers die ik niet ken (nieuwer werk denk ik?), tegen het eind dan de verschrikkelijke recente singles om af te sluiten met beters.
Denk dat ik dit wel de leukste van de drie headliners ga vinden.
zo verschrikkelijk zijn die nieuwe nummers toch niet?
Heerlijke setlist! Ga me nu echt afvragen op welke plek ik Editors wil zien. Want ver naar voor schuifelen voor TWOD en iets meer aanschuiven om P!nk op een goeie plek te zien is wel heel verleidelijk...
Heerlijke setlist! Ga me nu echt afvragen op welke plek ik Editors wil zien. Want ver naar voor schuifelen voor TWOD en iets meer aanschuiven om P!nk op een goeie plek te zien is wel heel verleidelijk...
Ik overweeg last minute toch te gaan 3 dagen.
Evenwel met mijn oude Volkswagen busje voor te overnachten. @DennisvdBr@Landgraver tips of een oprit of tuin vrij waar ik mij ergens mag zetten niet ver van de festival weide?
Vandaag even rondom terrein gereden en aanduidingen zijn duidelijk. P6 kom je op veel plekken tegen. Komt vast goed. Ik parkeer zelf op p5 en ga dus ook met de auto, ookal woon ik maar 12km verder.
Ik overweeg last minute toch te gaan 3 dagen.
Evenwel met mijn oude Volkswagen busje voor te overnachten. @DennisvdBr@Landgraver tips of een oprit of tuin vrij waar ik mij ergens mag zetten niet ver van de festival weide?