Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog maar 8 dagen tot Pinkpop 2023! Als we de weergoden mogen geloven gaan we een zonnig festivalweekend tegemoet. Mede daarom hebben we dit jaar meer chillplekken mét schaduw voor jullie ingericht én staan de WML-waterstands weer klaar om (bij tropisch weer nóg meer) gratis water uit te delen. Niet vergeten om je hoofd af en toe te bedekken (met een mooi Pinkpop-hoedje of pet bijvoorbeeld), tussendoor eens 'n frisje te bestellen én natuurlijk om goed te blijven smeren!
wat is de tip qua vervoer op zaterdag? is dat te doen met de oto? ik heb al een parkeerkaartje gekocht.. ben normaal weekendganger maar nu eens dagjesmens
wat is de tip qua vervoer op zaterdag? is dat te doen met de oto? ik heb al een parkeerkaartje gekocht.. ben normaal weekendganger maar nu eens dagjesmens
Ik met mijn 1,76m ben niet de grootste, maar probeer altijd rekening te houden met wie er om me heen staat. Kleinere mensen laat ik voor of ik ga aan de kant. En jawel, meestal komt er inderdaad een 7 meter hoog iemand voor me staan dan......
Daarom bekijk ik de meeste optredens vanaf een afstandje, minder last van anderen en anderen hebben minder last van mij als ik uit mijn dak ga en spontaan een dansvloer van 50m2 denk nodig te hebben...
Ik mag van Nik niet meer negatief zijn dus dan doe ik dat niet, zo ben ik. Maar eigenlijk "zou" ze beide toch wel "moeten" spelen tijdens deze tour toch
Ik mag van Nik niet meer negatief zijn dus dan doe ik dat niet, zo ben ik. Maar eigenlijk "zou" ze beide toch wel "moeten" spelen tijdens deze tour toch
Vandaag even rondom terrein gereden en aanduidingen zijn duidelijk. P6 kom je op veel plekken tegen. Komt vast goed. Ik parkeer zelf op p5 en ga dus ook met de auto, ookal woon ik maar 12km verder.
haha ik moest wel lachen om deze reactie! Geen zorgen hoor je mag haar volledig afkraken. Door dit forum leer ik ook dat niet iedereen van deze te kort geknipte dame houdt