Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Pinkpop op de sociale kanalen:

Nog maar 8 dagen tot Pinkpop 2023! Als we de weergoden mogen geloven gaan we een zonnig festivalweekend tegemoet. Mede daarom hebben we dit jaar meer chillplekken mét schaduw voor jullie ingericht én staan de WML-waterstands weer klaar om (bij tropisch weer nóg meer) gratis water uit te delen. Niet vergeten om je hoofd af en toe te bedekken (met een mooi Pinkpop-hoedje of pet bijvoorbeeld), tussendoor eens 'n frisje te bestellen én natuurlijk om goed te blijven smeren! 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

ed_zonder_muts

Playlistbediener
7 jun 2023
13
8
haai,

wat is de tip qua vervoer op zaterdag? is dat te doen met de oto? ik heb al een parkeerkaartje gekocht.. ben normaal weekendganger maar nu eens dagjesmens :p
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Ehm..ja…
Stukje van show van P!nk gezien.
Denk dat velen het hier echt teveel van het goede vinden maar dit is echt niet normaal 😂

Een soort circus mix met mega hits mix met confetti en vuurwerk en palmbomen.

Vraag me af hoe blij Pinkpop is met de constructie…
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en RimkoW

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Haar show op Pinkpop zal wel al moeten afwijken de MainStage van Pinkpop lijkt me namelijk niet hoog genoeg hiervoor… ben eens benieuwd
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Als ik dwergen achter me zie staan, schuif ik toch altijd een beetje op 😁.
Ik met mijn 1,76m ben niet de grootste, maar probeer altijd rekening te houden met wie er om me heen staat. Kleinere mensen laat ik voor of ik ga aan de kant. En jawel, meestal komt er inderdaad een 7 meter hoog iemand voor me staan dan......

Daarom bekijk ik de meeste optredens vanaf een afstandje, minder last van anderen en anderen hebben minder last van mij als ik uit mijn dak ga en spontaan een dansvloer van 50m2 denk nodig te hebben...
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Oasiss en colette283

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Ehm..ja…
Stukje van show van P!nk gezien.
Denk dat velen het hier echt teveel van het goede vinden maar dit is echt niet normaal 😂

Een soort circus mix met mega hits mix met confetti en vuurwerk en palmbomen.

Vraag me af hoe blij Pinkpop is met de constructie…
Heb je een linkje? Ben wel benieuwd!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ehm..ja…
Stukje van show van P!nk gezien.
Denk dat velen het hier echt teveel van het goede vinden maar dit is echt niet normaal 😂

Een soort circus mix met mega hits mix met confetti en vuurwerk en palmbomen.

Vraag me af hoe blij Pinkpop is met de constructie…
Fijne setlist ook wel. Geen Never Gonna Not Dance Again en Trustfall laat genoeg om dan gewoon te vertrekken haha.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Fijne setlist ook wel. Geen Never Gonna Not Dance Again en Trustfall laat genoeg om dan gewoon te vertrekken haha.
Ik mag van Nik niet meer negatief zijn dus dan doe ik dat niet, zo ben ik. Maar eigenlijk "zou" ze beide toch wel "moeten" spelen tijdens deze tour toch
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Ik mag van Nik niet meer negatief zijn dus dan doe ik dat niet, zo ben ik. Maar eigenlijk "zou" ze beide toch wel "moeten" spelen tijdens deze tour toch
haha ik moest wel lachen om deze reactie! Geen zorgen hoor je mag haar volledig afkraken. Door dit forum leer ik ook dat niet iedereen van deze te kort geknipte dame houdt 😉😅😅😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken