Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Dus dan is all met all die zakdoek en omgekeerde vlag de veiligere keuze, grote kans dat ze je dan met rust laten en weinig actie ondernemen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Ik overweeg last minute toch te gaan 3 dagen.
Evenwel met mijn oude Volkswagen busje voor te overnachten.
@DennisvdBr @Landgraver tips of een oprit of tuin vrij waar ik mij ergens mag zetten niet ver van de festival weide?
ik woon niet bepaald op loopafstand...
er zijn wel een aantal mensen die in FL Pinkpop Community parkeerplaatsen op loopafstand aanbieden, misschien aan te raden?

of, je kan een poging doen buiten de afgeslote zone?
1686204517872.png
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.507
10.852

Voor de liefhebber.

Eerste 13 nummers een fijne setlist. Daarna komen een aantal nummers die ik niet ken (nieuwer werk denk ik?), tegen het eind dan de verschrikkelijke recente singles om af te sluiten met beters.

Denk dat ik dit wel de leukste van de drie headliners ga vinden.
Voel me gezegend dat ik maar twee nummers ken.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Voel me gezegend dat ik maar twee nummers ken.
(dat is dan het nadeel als je niet al haar albums in de kast hebt staan)

Hide Reaction GIF by flor
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.235
3.791
Ik overweeg last minute toch te gaan 3 dagen.
Evenwel met mijn oude Volkswagen busje voor te overnachten.
@DennisvdBr @Landgraver tips of een oprit of tuin vrij waar ik mij ergens mag zetten niet ver van de festival weide?
Ik heb van 2002 tot 2006 op de Heerlerbaan gewoond (de dichtsbijzijnde flats bij Pinkpop/Megaland). Bij de flats zijn grote parkings en daar stonden tijdens Pinkpop ieder jaar meerdere busjes. Weet alleen niet of dat officieel mag, maar niemand had daar toen problemen mee. Wel een half uurtje lopen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.729
Ik heb van 2002 tot 2006 op de Heerlerbaan gewoond (de dichtsbijzijnde flats bij Pinkpop/Megaland). Bij de flats zijn grote parkings en daar stonden tijdens Pinkpop ieder jaar meerdere busjes. Weet alleen of dat officieel mag, maar niemand had daar toen problemen mee. Wel een half uurtje lopen.
Half uurtje lopen, da's min of meer afstand camping C. Dit klinkt als een van de meer gunstige opties denk ik hoor (y)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.729
Die heeft meer nut op Pinkpop inderdaad. Bij Springsteen overigens extra waterpunten. Neem aan tijdens Pinkpop ook.
Ze noemden er gisteren iets over op de socials. Volgens mij weer dezelfde 3 losse punten als vorig jaar (staan ook op de plattegrond). Die punten noemen ze volgens mij 'extra' omdat het specifieke WML waterpunten zijn naast de waterpunten bij de WC's (ook WML water). Wel kunnen ze de capaciteit opschroeven als het weer daar aanleiding toe geeft...
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.076
911
het zit namelijk zo

ik heb lang getwijfeld maar zou graag gewoon war on drugs meepakken for very obvious reasons .
daarmee dat het zo last minute is.

en doen wat ik nog nooit heb kunnen doen. en ook niet zal kunnen met werchter dit jaar.
De VW bus gebruiken voor een festival.
nu lijkt het mij wel fijn om dat te doen voor pinkpop.

enige nadeel is, ik zou nog mogelijk iemand meenemen maar dan is een uur fietsen uit den boze.

ik heb deze morgend wat reguliere campings gecheckt maar deze zijn ofcourse allemaal uitverkocht of een uur fietsen.

Heb niets nodig van voorziening. Alles is aanwezig tot toilet toe in de bus. Dus om het wat goedkoper te maken dacht ik inderdaad aan een parking of bij iemand thuis op de oprit of tuin if possible.

@DennisvdBr ik check in the community. merci
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.307
5.756
Ticket alert zal een hoop gedaan hebben daarvoor denk ik. Ticketswap terwijl er nog volop kaarten beschikbaar zijn is een andere wereld dan Ticketswap wanneer het bijna uitverkocht is.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.729
Kunnen ze nog dagkaarten omzetten naar weekendkaarten?
Is al gebeurd. Ik meen 1500 stuks. Maar dit communiceren ze niet. Zo houden ze de druk erop. Ze roepen dat 98% verkocht is, dus zouden er nog maar 860 kaarten zijn. In werkelijkheid zijn het er dus bijna 3x zoveel...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken