Pinkpop 2023

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196

Voor de liefhebber.

Eerste 13 nummers een fijne setlist. Daarna komen een aantal nummers die ik niet ken (nieuwer werk denk ik?), tegen het eind dan de verschrikkelijke recente singles om af te sluiten met beters.

Denk dat ik dit wel de leukste van de drie headliners ga vinden.
Niks mis mee toch met de setlist 🤷.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Is al gebeurd. Ik meen 1500 stuks. Maar dit communiceren ze niet. Zo houden ze de druk erop. Ze roepen dat 98% verkocht is, dus zouden er nog maar 860 kaarten zijn. In werkelijkheid zijn het er dus bijna 3x zoveel...
in principe niet...
zoals ik begreep waren dat promotietickets die in verkoop omgezet waren

en dat daarmee die 98% van 43000 nu dus eigenlijk 95% van 44500 is van wat er qua weekendtickets in verkoop is
 

Verwijderd lid 40532

Campingartiest
1 nov 2021
87
221
Is al gebeurd. Ik meen 1500 stuks. Maar dit communiceren ze niet. Zo houden ze de druk erop. Ze roepen dat 98% verkocht is, dus zouden er nog maar 860 kaarten zijn. In werkelijkheid zijn het er dus bijna 3x zoveel...
Die 1500 extra stuks komen niet van de dagkaarten af, maar van tickets die gereserveerd waren voor sponsoren e.d.
 
  • Leuk
Waarderingen: RickHuissen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
met andere woorden, we zijn straks wel minstens 2 dagen met >60.000 op het terrein, de weekend en dagkaarten verkopen niet uit, maar Pinkpop 2023 gaat als 'uitverkocht' stempel de boeken in omdat minstens 1 dag meer dan 60.000 bezoekers heeft 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
391
298
het zit namelijk zo

ik heb lang getwijfeld maar zou graag gewoon war on drugs meepakken for very obvious reasons .
daarmee dat het zo last minute is.

en doen wat ik nog nooit heb kunnen doen. en ook niet zal kunnen met werchter dit jaar.
De VW bus gebruiken voor een festival.
nu lijkt het mij wel fijn om dat te doen voor pinkpop.

enige nadeel is, ik zou nog mogelijk iemand meenemen maar dan is een uur fietsen uit den boze.

ik heb deze morgend wat reguliere campings gecheckt maar deze zijn ofcourse allemaal uitverkocht of een uur fietsen.

Heb niets nodig van voorziening. Alles is aanwezig tot toilet toe in de bus. Dus om het wat goedkoper te maken dacht ik inderdaad aan een parking of bij iemand thuis op de oprit of tuin if possible.

@DennisvdBr ik check in the community. merci
Het mag officieel niet, maar er zijn ook wel eens mensen die op parking 5 naast camping C busje neerzetten en daar ook erin slapen.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Mooi voor Pinkpop, ondanks alle kritiek, dat ze wel de beoogde 60K bezoekers krijgen die ze zo graag nodig hebben. Bizar eigenlijk als je het vergelijkt met 2019. In mijn ogen was dat echt een veel betere line-up dan van dit jaar. Ook rekening houdend met in wat voor tijd wij nu leven. Corona, inflatie en de oorlog maakt het er niet makkelijker op voor de gemiddelde Nederlander.

Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar wat voor percentage uitverkochte festivals/concerten we gaan dit jaar in vergelijking met pre-corona.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Liefde voor allen, ook de reuzen ;).
Dank.
Met ruim 2m hoor ik mensen nog wel eens heel hard zuchten wanneer ik voor ze ga staan.
Vorig jaar PkP nog een dronken Belg van me rug af moeten houden, die vond het leuk om zonder aankondiging bij mij achter op te springen om op m'n nek te kunnen zitten tijdens Tame Impala.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Pinkpop op sociale kanalen:

Wil jij kans maken op de allereerste tickets voor Pinkpop 2024? Registreer je dan nu in onze app! Het enige wat je hoeft te doen is de Pinkpop 2023 app te downloaden en je te registreren in de app (via meer > terug naar registreren). Daarna maak je automatisch kans op twee tickets voor Pinkpop 2024. Wij selecteren zaterdag 10 juni twee winnaars en nemen contact met ze op. Mis je kans niet en download de app nu!

Goed om te weten: als je al geregistreerd bent in de Pinkpop 2023 app doe je automatisch mee aan de winactie. Je kunt de app ook gebruiken zonder je te registreren, maar dan doe je niet mee aan de winactie.
 

PP23

Playlistbediener
16 mrt 2023
11
7
Zouden de mensen van de Pinkpop-app weten dat de plattegronden van de campings niet klikbaar, en daardoor dus niet inzoombaar zijn, en dat de plattegrond van camping A wel klikbaar lijkt, maar gewoon terugleidt naar het Home scherm? Zo ja: dan komt dat vast wel goed met een update ofzo, toch? En zo nee: lezen ze mee en weten ze het nu?
Óf in een ander geval: ligt het aan mijn foon, en hebben andere appgebruikers hier allemaal geen last van?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Óf in een ander geval: ligt het aan mijn foon, en hebben andere appgebruikers hier allemaal geen last van?
klopt, festivalterrein wel in te zoomen bij mij

mis nog wel een omgevingsplattegrond, dat hadden ze voorgaande edities ook altijd, met positie festivalterrein, campings en parkeerplaatsen tov station etc
 
  • Leuk
Waarderingen: PP23

Gebruikers die dit onderwerp bekijken