Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Naja … we zitten momenteel midden in een abnormaal sterk hoog druk gebied. Hierbij is Nederland de kern hiervan.

Omdat het hoge druk gebied amper verplaatst blijf je dus dit weer houden. Dat er nu meer wolken komen / meer kans op onweer heeft te maken met de tijd van het jaar, verhoogde Cape waarde en de tropische situatie.

Stel aankomend weekend krijgen we continu nu 30 graden dan is de kans aanwezig dat er aan het einde onweer kan ontstaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Mijn voorspelling voor Pinkpop is 25 graden en wolkje en zon.

Als de luchtvochtigheid toeneemt kan het helaas wel toch al snel als 30 graden aanvoelen als zo’n veld. Ik hoop dat de luchtvochtigheid niet toeneemt want dan heb je meteen kans op een bui en onweer vorming.

Maar al met al bijna perfect festival weer… beter kun je het niet wensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
aan deze zin heb ik voldoende info...

laten we het aub ook houden zo!
Ik vind het nog te vroeg om iets te zeggen. Vanaf zondag weet je eigenlijk pas meer.

Kijk koud gaat het niet worden maar te vroeg om te zeggen of het richting de 30 graden gaat of hierbij blijft.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Ik heb er zin in! ben de laatste keer in 2019 geweest dus ik heb de veranderingen op het terrein niet ervaren.
Wat zijn volgens jullie de grootste Pluspunten en minpunten hiervan?

Mij lijkt het wel fijn dat je in principe van het hoofdveld de twee hoofdpodia altijd goed kan volgen.
Het enige positieve is dat de tent beter bereikbaar is en dat stage 4 ruimer aanvoelt.

Ik ben nooit een fan geweest van het draaien van het noord podium. Ik vond dat iets knus en gezelligs hebben in de hoek.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Krijg een herinnering van zes jaar geleden van Pinkpop. Een video van Machine Gun Kelly …wat een afgang was daf
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Krijg een herinnering van zes jaar geleden van Pinkpop. Een video van Machine Gun Kelly …wat een afgang was daf
Was toen mijn eerste Pinkpop optreden ooit. Ik vond het opzich wel leuk toen nog, maar niks vergeleken met de rest van die dag,,, Prophets of Rage, Sum41, System Of A Down, en dat allemaal op hetzelfde podium!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
1.80 hier, dus vrij average, maar ook dan komt kort voor een optreden begint steevast een reuzenbrigade voor je neus staan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
1.80 hier, dus vrij average, maar ook dan komt kort voor een optreden begint steevast een reuzenbrigade voor je neus staan.
Naja het ergste zijn toch wel de mensen die opeens denken vlak voor de start van een grote act zich naar voren duwen. Waar is je respect dan? Vorig jaar bij Imagine Dragons twee Amerikanen die zich naar voren hadden geduwd en opeens keihard naast me stonden mee te zingen.

We zullen zeggen dat dat de enige nadelen zijn van een goed concert haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken