Pinkpop 2023

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
158
114
En waarom per se een EU tour? Ze zijn precies niet in de buurt, anders hadden ze dit wel ingepast.
Of mis ik bepaalde info?
Ik ken je informatie niet. Heb je iets dat het tegendeel bewijst?

Het is vergelijkbaar met de Gunners. Er is een uitgestelde (en niet geannuleerde) show in Glasgow, info dat de tournee tot 2024 duurt en insiders verwachten ze in de zomer in Europa. Ja, het tijdschema is onduidelijk, maar de afzegging van Funkyard wijst er volgens mij niet op dat de hele tournee is afgelast.

TM Israel liet ook doorschemeren dat de annulering alleen betrekking had op hun show en niet op de tournee.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
🙈

ik kijk wel steeds of er nog altijd "26 november" staat dat de verkoop start.
Niet zoals vorig jaar, dat dat 2 keer met een maand verschoof
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Ik ken je informatie niet. Heb je iets dat het tegendeel bewijst?

Het is vergelijkbaar met de Gunners. Er is een uitgestelde (en niet geannuleerde) show in Glasgow, info dat de tournee tot 2024 duurt en insiders verwachten ze in de zomer in Europa. Ja, het tijdschema is onduidelijk, maar de afzegging van Funkyard wijst er volgens mij niet op dat de hele tournee is afgelast.

TM Israel liet ook doorschemeren dat de annulering alleen betrekking had op hun show en niet op de tournee.
Ik interpreteerde het als een annulering omdat er te veel politieke tegenwind was voor een show in Israel, en dat ze die daarom los hebben gecanceld.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
158
114
En waarom per se een EU tour? Ze zijn precies niet in de buurt, anders hadden ze dit wel ingepast.
Of mis ik bepaalde info?
Ik ben zeker verbaasd over je vraag. Als je dicht bij het vuur zit en de derde headliner ("met gitaar") voor Pinkpop kent, kan het niet RHCP zijn.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.500
6.318
Ik ben zeker verbaasd over je vraag. Als je dicht bij het vuur zit en de derde headliner ("met gitaar") voor Pinkpop kent, kan het niet RHCP zijn.
Ik ben zeker niet alwetend. Heb het peppers verhaal in elk geval niet gevolgd. Heb wel weet van een andere mogelijke rockheadliner waarvan toen sprake was (toen ik het deelde).

Kan zeker dat Peppers al hun festivalgigs nog willen inhalen. We zullen zien wie gelijk krijgt.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Kolumnus

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Ik interpreteerde het als een annulering omdat er te veel politieke tegenwind was voor een show in Israel, en dat ze die daarom los hebben gecanceld.
ik lees het als, dat een nieuwe datum niet meer ingepland kan worden in 2023. Wat vreemd is voor een dagjes-festival dat nog geen datum voor 2023 bekend gemaakt heeft. Dat had eigenlijk nog alle kanten op kunnen schuiven.

Nou is Glasgow nog niet gecancelled, wat wel is is dat de Glasgow datum 1 juli en Funkyard oorspronkelijk 23 juni 2020. Misschien dat de Glasgow show binnenkort wel weer aangekondigd zal worden met nieuwe datum? Misschien zou de verschuiving te ver juli in zijn geweest, wat voor het Israël event niet goed uit kwam?

Overigens was er ook nog geen nieuwe datum bekend van de verschuiving van 2020 naar 2021 of 2022 zelfs! Wat er op duid dat hetgeen in 2020 uitgesteld is, niet door RHCP ingehaald zal worden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Ik kan me heel lastig voorstellen dat Pinkpop deze week NIET met de laatste headliner komt en de presale NIET ruim op tijd start.

We zouden het toch echt snel moeten weten.

Zou vreemd zijn als voor zaterdag de 3e headliner niet bekend is en zou ook raar zijn als er maar 24 a 28 uur is voor een presale. De vouchers, afgelopen jaar, kregen 4 dagen de tijd vóór de verkoop en Pinkpop is er normaal wel van om al een hele rits namen bekend te maken voor de verkoop. Woensdag of donderdag zo imo erg laat zijn. Dinsdag zouden we toch echt al meer moeten weten. Toch minstens maandag/morgen...
Ik blijf erbij. Dinsdag komt PP met de laatste headliner. Dat is ook 4 dgn voor de start verkoop. En ik blijf er ook bij dat ze wel eens een headliner kunnen delen met Mad Cool en NOS Alive die ook dinsdag met nieuws komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Ik blijf erbij. Dinsdag komt PP met de laatste headliner. Dat is ook 4 dgn voor de start verkoop. En ik blijf er ook bij dat ze wel eens een headliner kunnen delen met Mad Cool en NOS Alive die ook dinsdag met nieuws komen.
Ik wist niet dat Guns N Roses naar NOS en Mad Cool gaan ?
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.703
2.350
Rhcp een band die niet onder de noemer gitaar valt? Waar hebben we dan zitten over klagen in het Werchter topic vorig jaar 😮
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Billie Eilish trouwens door een insider zo goed als bevestigd op efestivals voor Sziget. Is geen onzin voor zover ik het kan inschatten. Maar ik vermoed dat ze alleen naar PP komt als headliner en niet voor minder...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

mart1234

Support act
27 nov 2019
998
444
Ik ben zeker niet alwetend. Heb het peppers verhaal in elk geval niet gevolgd. Heb wel weet van een andere mogelijke rockheadliner waarvan toen sprake was (toen ik het deelde).

Kan zeker dat Peppers al hun festivalgigs nog willen inhalen. We zullen zien wie gelijk krijgt.
En dat zijn?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik ben zeker niet alwetend. Heb het peppers verhaal in elk geval niet gevolgd. Heb wel weet van een andere mogelijke rockheadliner waarvan toen sprake was (toen ik het deelde).

Kan zeker dat Peppers al hun festivalgigs nog willen inhalen. We zullen zien wie gelijk krijgt.
Nou..RHCP dus niet want die komen dan niet of ergens rond Juli zoals rond ging.

Ken had het over de Foos die een tijdje geleden op tafel lagen. Rijmt perfect met dit verhaal dus Foo Fighters. Heeft Pinkpop toch wat rock.

Einde. Op naar komende week.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Nou..RHCP dus niet want die komen dan niet of ergens rond Juli zoals rond ging.

Ken had het over de Foos die een tijdje geleden op tafel lagen. Rijmt perfect met dit verhaal dus Foo Fighters. Heeft Pinkpop toch wat rock.

Einde. Op naar komende week.
O M G

ik kan dit nog altijd niet geloven
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Maar niet om het een of het ander.

Er werd hier gesproken over een rock headliner een tijdje geleden maar de geruchten zijn niet meer zo sterk. En sommige insiders twijfelen of dat nog steeds zo is.

In 2019 was Eminem oorspronkelijk geboekt voor Pinkpop.

Glastonbury gerucht is Eminem en hij zou nog steeds ooit een tour gaan doen.

Er komen aankomende week festivals met een grote naam. Er zijn weinig tot geen geruchten en er is radio stilte . Aantal festivals wachten op een naam.

Is het dan niet opeens Eminem? Bedoel naar mijn idee kan het nog alle kanten uit. Vooral omdat NOS en Mad Cool met namen zouden komen…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken