Pinkpop 2023

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
451
360
Blijft spannend en afwachten wanneer de 3e headliner en aantal andere namen bekend gemaakt gaan worden. Moet volgende week toch wel zijn en donderdag de presale. Hoop nog steeds op GNR dat zou ik echt WoW vinden.

Ella Henderson zou ik ook een mooie boeking vinden. Haar in voorprogramma The Script gezien dit jaar en zou goed passen op de vrijdag.
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Blijft spannend en afwachten wanneer de 3e headliner en aantal andere namen bekend gemaakt gaan worden. Moet volgende week toch wel zijn en donderdag de presale. Hoop nog steeds op GNR dat zou ik echt WoW vinden.

Ella Henderson zou ik ook een mooie boeking vinden. Haar in voorprogramma The Script gezien dit jaar en zou goed passen op de vrijdag.
Ze zouden toch wel nog wat tijd willen nemen voor de presale ga ik van uit.
Kan me niet voorstellen dat dat maar 1 dag is en dat daarin 24 uur de tijd...

Voor de vouchers voor 2022 begon de presale de maandag vooraf aan de verkoop. Moet dus wel maandag of dinsdag iets bekend zijn!!!

Het is nog even speculering en beredenering...
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
158
114
Ik denk dat een aankondiging op dinsdag met voorverkoop voor ticket houders vanaf woensdag een goede tijdslijn is. 3 dagen tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
En laat nou net ook NOS Alive dinsdag met nieuws komen. Mad Cool ook d8 ik...
Hoop dat die naast de vermoedelijke headliner (Foo Fighters…) ook wat spannende nieuwe namen in het circuit gooien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Als Download Germany deze week ook komt, is de kans op GnR ook groot.
Ik hou het voorlopig even op een verwachting van GnR en/of Foo's aankomende week bij de aankondigingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

grimbo76

Campingartiest
13 dec 2019
62
97
De alom bekende Ken heeft dit onlangs gedropt op efestivals en ook hier heeft een insider er eens naar gehint een paar weken geleden. Geen idee meer wie dit was.
Ja, maar volgens mij was dat weer een herhaling van dat bericht van die 'Ken'. Die ik dan zelf niet ken. Dus daar ken ik niks mee. 😉

Zou het wel fantastisch vinden trouwens
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
158
114
Vanuit mijn gezichtspunt worden de dingen langzaam duidelijker. NOS Alive, Mad Cool, Graspop, Pinkpop en misschien komt Download Duitsland volgende week met nieuws. I-DAYS ligt er voorlopig uit omdat ze Travis Scott hebben.

RHCP heeft geen zin op Graspop. Gunners heeft geen zin bij NOS Alive omdat ze dit jaar in Lissabon waren.

Mijn theorie is dat beide bands volgende week data hebben. RHCP op NOS, Gunners op Graspop en Download. Mad Cool heeft beide.

Wat Pinkpop krijgt zal de grote verrassing zijn.

Wat denken jullie ervan?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.703
2.350
.
Vanuit mijn gezichtspunt worden de dingen langzaam duidelijker. NOS Alive, Mad Cool, Graspop, Pinkpop en misschien komt Download Duitsland volgende week met nieuws. I-DAYS ligt er voorlopig uit omdat ze Travis Scott hebben.

RHCP heeft geen zin op Graspop. Gunners heeft geen zin bij NOS Alive omdat ze dit jaar in Lissabon waren.

Mijn theorie is dat beide bands volgende week data hebben. RHCP op NOS, Gunners op Graspop en Download. Mad Cool heeft beide.

Wat Pinkpop krijgt zal de grote verrassing zijn.

Wat denken jullie ervan?
En waar plaats je Werchter in dit verhaal?
Peppers op herhaling, Gunners meer Graspop gericht. Toch de Foo's?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.633
Kan ook zijn dat GnR misschien wel geen festivals spelen in 2023. Misschien toch Metallica naar Graspop, RHCP naar Pinkpop en Travis Scott en RHCP naar Mad Cool?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.703
2.350
Er zijn geen tekenen van Werchter volgende week. Ze zouden iets heel anders kunnen hebben. Blur, Pulp...
Er zijn nooit tekenen van Werchter. Het feit dat andere festivals wel lijken te droppen, veelal vanuit de Werchter categorie, lijkt me het juist aannemelijk dat ze ook zullen komen.
Een jaar dat Pinkpop en RW geen naam delen is dat al gebeurd?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Is er nog ergens ruimte voor Greenday dan....? Gooi ze er nog maar eens in.
Zit er niet op te wachten hoor maar dat is wat anders.....
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
572
369
Porcupine Tree treedt 20 juni op in Bonn! Als ze die weten te strikken zal ik dat een stunt vinden zoals Interpol dit jaar!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken