Pinkpop 2023

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.484
726
Ja kan ook, maar kan toch ook net zo goed op Pinkpop Werchter NOS Alive...
Begrijp me niet verkeerd maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen...
Er zijn geloofwaardige bronnen die Green Day op Reading/Leeds plaatsen. Dan is het evident dat we hen voorlopig niet echt als kanshebber voor juni zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Vanuit mijn gezichtspunt worden de dingen langzaam duidelijker. NOS Alive, Mad Cool, Graspop, Pinkpop en misschien komt Download Duitsland volgende week met nieuws. I-DAYS ligt er voorlopig uit omdat ze Travis Scott hebben.

RHCP heeft geen zin op Graspop. Gunners heeft geen zin bij NOS Alive omdat ze dit jaar in Lissabon waren.

Mijn theorie is dat beide bands volgende week data hebben. RHCP op NOS, Gunners op Graspop en Download. Mad Cool heeft beide.

Wat Pinkpop krijgt zal de grote verrassing zijn.

Wat denken jullie ervan?
Waarom eigenlijk niet een keer RHCP op Graspop? :ROFLMAO:
Spelen ze lekker een set met alleen pre-Californication materiaal. Als ze John even overtuigen om wat One Hot Minute nummers te spelen zou je best een stevig setje in elkaar kunnen draaien. En bovendien, Ghost kan er ook staan, en Muse was ooit ook met succes headliner op Download...
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.026
4.998
Waarom eigenlijk niet een keer RHCP op Graspop? :ROFLMAO:
Spelen ze lekker een set met alleen pre-Californication materiaal. Als ze John even overtuigen om wat One Hot Minute nummers te spelen zou je best een stevig setje in elkaar kunnen draaien. En bovendien, Ghost kan er ook staan, en Muse was ooit ook met succes headliner op Download...
Eindelijk een knallende optreden van de Peppers dan. Grote fan van One Hot Minute, dus laat maar komen. Al zullen ze dat fysiek niet meer trekken.
Ghost is gewoon een fenomenale metalband en past daardoor (wederom) perfect op GMM.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Er zijn geloofwaardige bronnen die Green Day op Reading/Leeds plaatsen. Dan is het evident dat we hen voorlopig niet echt als kanshebber voor juni zien.
Logisch niet maar in het verleden deden ze het wel. Stonden ze op zowel PP als Reading en Leeds.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
158
114
Past wel bij het gerucht dat ze pas juli / augustus zouden touren in EU
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Funkyard heeft geen vaste datum. Het had op elk moment kunnen plaatsvinden.

Toch is dit goed nieuws. Laat zien dat de planning is gedaan en de tour is ingesteld.

Het zou me verbazen als we ze dinsdag niet krijgen voor NOS en Mad Cool. En misschien Pinkpop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Niet meteen een festival waar PP last van heeft maar CAS is trouwens ook een week verschoven. Zitten nu 1 week na PP. Komen normaal gezien in de laatste week van november altijd met nieuws....
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
451
360
Een eventuele aankondiging van de Peppers zou ik echt een hele grote teleurstelling vinden. We wachten hoe dan ook maar ongeduldig af
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Een eventuele aankondiging van de Peppers zou ik echt een hele grote teleurstelling vinden. We wachten hoe dan ook maar ongeduldig af
Ik kan me heel lastig voorstellen dat Pinkpop deze week NIET met de laatste headliner komt en de presale NIET ruim op tijd start.

We zouden het toch echt snel moeten weten.

Zou vreemd zijn als voor zaterdag de 3e headliner niet bekend is en zou ook raar zijn als er maar 24 a 28 uur is voor een presale. De vouchers, afgelopen jaar, kregen 4 dagen de tijd vóór de verkoop en Pinkpop is er normaal wel van om al een hele rits namen bekend te maken voor de verkoop. Woensdag of donderdag zo imo erg laat zijn. Dinsdag zouden we toch echt al meer moeten weten. Toch minstens maandag/morgen...
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik kan me heel lastig voorstellen dat Pinkpop deze week NIET met de laatste headliner komt en de presale NIET ruim op tijd start.

We zouden het toch echt snel moeten weten.

Zou vreemd zijn als voor zaterdag de 3e headliner niet bekend is en zou ook raar zijn als er maar 24 a 28 uur is voor een presale. De vouchers, afgelopen jaar, kregen 4 dagen de tijd vóór de verkoop en Pinkpop is er normaal wel van om al een hele rits namen bekend te maken voor de verkoop. Woensdag of donderdag zo imo erg laat zijn. Dinsdag zouden we toch echt al meer moeten weten. Toch minstens maandag/morgen...
Er zit in ieder geval vertraging in. Maar komende week moet er iets komen (lijkt me). Ik verwacht dinsdag.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Stel dit klopt, dan gok ik op the killers
Was dat gebasseerd op de headliner van PP?? De zanger van 41...
En waarom zou er vertraging in de aankondiging zitten? Ik vind het niet meer dan logisch om een paar dagen voor de start nog met een headliner te komen
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.532
4.881
...
En waarom zou er vertraging in de aankondiging zitten? Ik vind het niet meer dan logisch om een paar dagen voor de start nog met een headliner te komen

Dit dus. De komende dagen moet Pinkpop de hype creëren. Dus komende dagen op zijn minst een pakketje en waarschijnlijk de derde headliner.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Was dat gebasseerd op de headliner van PP?? De zanger van 41...
En waarom zou er vertraging in de aankondiging zitten? Ik vind het niet meer dan logisch om een paar dagen voor de start nog met een headliner te komen
De verkoop was misschien wel eerder geweest… die is dit jaar vrij laat.

En laten we er maar vanuit gaan dat Rage Against The Machine geboekt was en er plots voor een aantal festivals een nieuwe headliner moest worden gezocht? Of is Robbie dan toch de vervanger van RATM?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.500
6.318
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Funkyard heeft geen vaste datum. Het had op elk moment kunnen plaatsvinden.

Toch is dit goed nieuws. Laat zien dat de planning is gedaan en de tour is ingesteld.

Het zou me verbazen als we ze dinsdag niet krijgen voor NOS en Mad Cool. En misschien Pinkpop.
En waarom per se een EU tour? Ze zijn precies niet in de buurt, anders hadden ze dit wel ingepast.
Of mis ik bepaalde info?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.532
4.881
De verkoop was misschien wel eerder geweest… die is dit jaar vrij laat.

En laten we er maar vanuit gaan dat Rage Against The Machine geboekt was en er plots voor een aantal festivals een nieuwe headliner moest worden gezocht? Of is Robbie dan toch de vervanger van RATM?
Hoezo vrij laat? Pinkpop was gewend om pas maanden later te starten met de verkoop. Pas in 2020 is Pinkpop afgestapt van de persconferentie. Toen startte de verkoop op 23 november. Dus vrijwel gelijk met dit jaar.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken