Pinkpop 2023

colette283

Dagopener
13 sep 2022
564
294
Kan gewoon bijna niet anders dan de eerste drie met voor mij GnR 50 % kans RHCP 40 % en FOO’s 10%

Zul je zien dat het Queen+Adam wordt 😅
Queen+ Adem dan zijn de kaarten snel uitverkocht, denk dat de mensen die hun willen zien en geen zondag ticket meer voor kunnen bemachtigen daar wel een weekend ticket voor over hebben.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik zoek daar niet teveel achter. Datum is soms maar gewoon een datum.

Ze hadden ook meteen al bij aankondiging P!nk kunnen starten. Zijn meer festivals die starten zonder alle headliners.

Hoeft niet perse wat te zeggen maar misschien heb je gelijk. :)
En alle andere festivals komen met nieuws?

En Pinkpop vindt het marketing technisch gezien slim om later te beginnen?

Dit heeft te maken met een naam waar ze op moeten wachten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.633
En alle andere festivals komen met nieuws?

En Pinkpop vindt het marketing technisch gezien slim om later te beginnen?

Dit heeft te maken met een naam waar ze op moeten wachten.
Dat dachten we vorig jaar met die aftelklok ook en toen kregen we Imagine Dragons. :p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Ik gooi toch nog even Green Day erin. Hebben vooralsnog 2 concerten staan. Eind februari en eind oktober, allebei in de VS. Daartussen is het toch vrij aannemelijk dat ze gaan touren met een nieuwe plaat op komst. Daar zal normaal gezien toch ook Europa bij zitten...... Kunnen ze nog de festivals links laten liggen maar een optie zijn ze zeker wel....
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Timmetje

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.532
4.881
En alle andere festivals komen met nieuws?

En Pinkpop vindt het marketing technisch gezien slim om later te beginnen?

Dit heeft te maken met een naam waar ze op moeten wachten.

- sommige wel, sommige niet. Werchter heeft ook nog bijna niks aangekondigd, maar is al wel begonnen met de verkoop.

- ja

- dat is jouw interpretatie. Heeft weinig met elkaar te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
- sommige wel, sommige niet. Werchter heeft ook nog bijna niks aangekondigd, maar is al wel begonnen met de verkoop.
Ik vind het vooral opvallend dat ze allemaal in dezelfde week komen met hun aankondiging, vermoedelijk ook nog eens op dezelfde dag.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
- sommige wel, sommige niet. Werchter heeft ook nog bijna niks aangekondigd, maar is al wel begonnen met de verkoop.

- ja

- dat is jouw interpretatie. Heeft weinig met elkaar te maken.
Werchter mist nog steeds een headliner. Ze kiezen voor een andere strategie en starten al de verkoop. En heel veel festivals komen volgende week met een aankondiging dus….
 

grimbo76

Campingartiest
13 dec 2019
62
97
Op de tributes voor Taylor na is het oorverdovend stil rond de Foo Fighters. Logischerwijs. Hoe komt het dat zij nu ineens zo'n grote kans toegedicht krijgen op dit forum? Zijn er behalve een bericht van 1 persoon op een ander forum aanwijzingen of geruchten die ik totaal gemist heb?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.633
Werchter mist nog steeds een headliner. Ze kiezen voor een andere strategie en starten al de verkoop. En heel veel festivals komen volgende week met een aankondiging dus….
Staat het vermoedelijk los van elkaar want als Werchter en Pinkpop wel die headliner delen heeft de start verkoopdatum niets met de headliner te maken. Werchter is immers wel al gestart.

Graspop start op dezelfde dag de kaartverkoop en de enige headliner die logisch is om te delen is GnR. Maar om daar nou later je verkoop voor te starten?

Met Paddy eens dat het vermoedelijk niets met elkaar te maken heeft. :)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Staat het vermoedelijk los van elkaar want als Werchter en Pinkpop wel die headliner delen heeft de start verkoopdatum niets met de headliner te maken. Werchter is immers wel al gestart.

Graspop start op dezelfde dag de kaartverkoop en de enige headliner die logisch is om te delen is GnR. Maar om daar nou later je verkoop voor te starten?

Met Paddy eens dat het vermoedelijk niets met elkaar te maken heeft. :)
Geloof me het heeft te maken met de laatste headliner. Easy as that. 😂 Zijn genoeg redenen aan te wijzen waarom dit het geval is.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Staat het vermoedelijk los van elkaar want als Werchter en Pinkpop wel die headliner delen heeft de start verkoopdatum niets met de headliner te maken. Werchter is immers wel al gestart.

Graspop start op dezelfde dag de kaartverkoop en de enige headliner die logisch is om te delen is GnR. Maar om daar nou later je verkoop voor te starten?

Met Paddy eens dat het vermoedelijk niets met elkaar te maken heeft. :)
Nee Maar…Werchter kiest ervoor om niet met alle headliners de verkoop in te gaan. Pinkpop heeft dat nog nooit gedaan om zonder headliners de verkoop in te gaan. Maar beide festivals missen nog een naam.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.633
De editie van 2020 begon de verkoop volgens mij met maar 2 headliners op 23 november. Aankondiging GnR volgde toen verkoop al gestart was op 13 december.

Geloof me het heeft te maken met de laatste headliner. Easy as that. 😂 Zijn genoeg redenen aan te wijzen waarom dit het geval is.
Ik zou er echt niet teveel eigen conclusies aan hangen. ;) Genoeg redenen ook waarom het niets met elkaar te maken hoeft te hebben.

Maar goed, nog een paar dagen en dan weten we het. Eigenlijk is het ook een vrij onzinnige discussie. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Op de tributes voor Taylor na is het oorverdovend stil rond de Foo Fighters. Logischerwijs. Hoe komt het dat zij nu ineens zo'n grote kans toegedicht krijgen op dit forum? Zijn er behalve een bericht van 1 persoon op een ander forum aanwijzingen of geruchten die ik totaal gemist heb?
De alom bekende Ken heeft dit onlangs gedropt op efestivals en ook hier heeft een insider er eens naar gehint een paar weken geleden. Geen idee meer wie dit was.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken