Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Maar niet om het een of het ander.

Er werd hier gesproken over een rock headliner een tijdje geleden maar de geruchten zijn niet meer zo sterk. En sommige insiders twijfelen of dat nog steeds zo is.

In 2019 was Eminem oorspronkelijk geboekt voor Pinkpop.

Glastonbury gerucht is Eminem en hij zou nog steeds ooit een tour gaan doen.

Er komen aankomende week festivals met een grote naam. Er zijn weinig tot geen geruchten en er is radio stilte . Aantal festivals wachten op een naam.

Is het dan niet opeens Eminem? Bedoel naar mijn idee kan het nog alle kanten uit. Vooral omdat NOS en Mad Cool met namen zouden komen…
Dit is overigens maar een gedachte spinsel. Maar vind het gewoon heel toevallig dat zoveel festivals met namen komen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Nou..RHCP dus niet want die komen dan niet of ergens rond Juli zoals rond ging.

Ken had het over de Foos die een tijdje geleden op tafel lagen. Rijmt perfect met dit verhaal dus Foo Fighters. Heeft Pinkpop toch wat rock.

Einde. Op naar komende week.
Ik heb er wat moeite mee om te geloven dat de FF na alles wat gebeurt is plotseling bekend gaan maken dat ze volgende zomer gaan touren. Na de tributeconcerten is het daar radiostilte. En logisch. Dan van de week zo van, hallo hier zijn we weer, we gaan door, dit is onze nieuwe drummer en volgende zomer staan we op Pinkpop.....?
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Paddy

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik heb er wat moeite mee om te geloven dat de FF na alles wat gebeurt is plotseling bekend gaan maken dat ze volgende zomer gaan touren. Na de tributeconcerten is het daar radiostilte. En logisch. Dan van de week zo van, hallo hier zijn we weer, we gaan door, dit is onze nieuwe drummer en volgende zomer staan we op Pinkpop.....?
Ja klopt ook wel weer
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Nee sorry voor de verwarring. Dit komt uit een artikel van Beyoncé. Hiermee leek mij de kans op de Beyoncé dus juist uitgesloten. Sorry had dat erbij moeten vermelden.
ik noteer Beyonce voor een tour in 2024...

Nieuwe week nieuwe kansen!
Kom op Pinkpop, laat ons niet langer in spanning...

De spanning is zwaar geladen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.149
512
Hoop dat we deze week eindelijk het licht gaan zien / 3e headliner , de 2e sterke lijn ? de prijzen en de presale.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.633
aangezien er een 'rock' headliner verwacht wordt en het gerucht voor The Weeknd meer stadiontour is... is het niet te verwachten
Een beetje hetzelfde als bij Beyonce dus. :pMaar nee, je hebt gelijk. Wel jammer.

Ik ben benieuwd. Vermoedelijk morgen of woensdag dan namen? Ik zet m'n geld in op RHCP, Green Day, GnR of Post Malone. Ik hoop op The Weeknd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
OMG...

ook Sonic Temple festival komt weer terug in 2023, mei 25-28....
Dit zou wel eens kunnen uitdraaien op een Foo Fighters terugkeer :eek:
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
998
444
Het is natuurlijk een hint dat het gebeurt maar kan toch net zo goed zijn dat daar een metallica, GnR ofzo komen zeg maar wat
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.981
5.546
ik kan het nog steeds niet geloven o_O
Je lijkt wel heel hyped te zijn over een komst van Foo Fighters?
Los van het verschrikkelijke overlijden van Taylor Hawkins is het toch niet zo dat de Foo Fighters zo bijzonder zijn, of wel? In die zin dat ze er in ieder geval in 2018 nog stonden.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken