Pinkpop 2023

we kunnen wel een discussie opstarten?

Willen we :
RHCP met Frusciante, 4x geweest / laatste 2016
Green Day met veel he's en ho's en circus en president bashen, 3x geweest / laatste 2017
Foo Fighters zonder Taylor, 3x geweest / laatste 2018
Guns N' Roses met een Axl die het aantal octaven in z'n stembereik niet meer haalt, nog nooit op Pinkpop gestaan.
Of is er nog iemand die een geloof heeft in AC/DC.
Is dat 'president bashen' er nog altijd nu een democraat aan de macht is?

Willen we :
Green Day met veel he's en ho's en circus en president bashen, 3x geweest / laatste 2017
Guns N' Roses met een Axl die het aantal octaven in z'n stembereik niet meer haalt, nog nooit op Pinkpop gestaan.
Guns of AC/DC

precies...

we laten ons wel mee slepen door een 'insider' op een ander forum...

verder, geen aanleiding op sociale media, niets op de site van Foo Fighters, niets in interviews of niets in media van what ever?

en dan....
...gewoon ineens komt Foo Fighters op tour/festivals in 2023?
Whats Up Reaction GIF
uhm...

site van Foo's ligt er uit?
foofighters.com/

EDIT, was even offline/blanco op wordpress... is er weer fyi

Willen we :
RHCP of GnR zou het fijnste zijn voor mensen die daar ooit een ticket voor hebben. ACDC zou een te grote stunt zijn, eentje die ik alleen een Hellfest zie pullen.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
RHCP of GnR zou het fijnste zijn voor mensen die daar ooit een ticket voor hebben.
ik geloof niet dat 2020 lineups nog veel invloed hebben in 2023, misschien in de undercard maar voor de headliners denk ik dat de tours al lang herverdeeld zijn

Zou wel een mooie wildcard en verrassing zijn als ze ineens met Blur + The Killers oid op de proppen komen.

• Leuk
Waarderingen: mattman
ik geloof niet dat 2020 lineups nog veel invloed hebben in 2023, misschien in de undercard maar voor de headliners denk ik dat de tours al lang herverdeeld zijn
Ik ook niet, maar je vroeg waarop ik hoop en uit jouw lijstje lijkt me dat het beste.

Klopt, maar dat zegt Mattman ook niet. Alleen dat het fijn zou zijn voor diegenen die er in 2020 een kaart voor kochten. Dit kan ik beamen, ik kocht die kaart namelijk voornamelijk voor GnR en enigszins RHCP, en ik hoop nog steeds dat GnR het gaat worden...

• Leuk
Waarderingen: mattman
en 1975 op 3 juni naar Orange Warsaw

die mogen in de aankomende worp van P!nkpop er best bij zitten

Damien Rice kondigt op Instagram nieuwe muziek en optredens aan (vrijdag data). Ideale headliner voor BKS, of toch in de tent van Pinkpop als afsluiter?

• Leuk
Waarderingen: Kolumnus
Ik had een kleine teaser verwacht als er morgen echt iets zou komen, jij niet? NOS is ook volledig stil.

Users who are viewing this thread