Pinkpop 2023

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
158
114
Ik denk juist dat men graag de Foo's weer wil zien na het overleiden van Taylor, is het niet?
Dat moet het zijn. Als Taylor nog zou leven, zou niemand hier enthousiast zijn over de Foo Fighters. De shows zijn altijd hetzelfde en worden saai en de nieuwe nummers zijn allemaal slecht.

Het is gewoon de sensatie omdat iedereen dacht dat ze zouden stoppen .
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Bassie78 en DennisvdBr

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
Rolling Stones deden toch hetzelfde na de dood van Charlie Watts. Als er iemand zou zijn die wil dat de band doorgaat was het Taylor zelf wel.
Optredens gaan sowieso speciaal aanvoelen mochten ze touren komende zomer, geeft het meer urgentie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Foo Fighters komen denk ik volgens Dennis veel te snel terug......😬😉
dat is wel een ding ja... maar OMG Foo Fighters! ❤️

Dave Grohl Boom GIF by Foo Fighters
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Bassie78

D02

Dagopener
2 jan 2019
573
262
Als echt de foo fighters deze week aangekondig worden dan zou er toch wel iets van activiteit zijn op hun socials op hun eigen website?
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
Dat moet het zijn. Als Taylor nog zou leven, zou niemand hier enthousiast zijn over de Foo Fighters. De shows zijn altijd hetzelfde en worden saai en de nieuwe nummers zijn allemaal slecht.

Het is gewoon de sensatie omdat iedereen dacht dat ze zouden stoppen .
Zo hey, wat een supersneue interpretatie. Het is je ding niet, so be it. Ik hoop voor jou dat ze er niet staan in 2023...
 
  • Leuk
Waarderingen: Franzzz

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Als echt de foo fighters deze week aangekondig worden dan zou er toch wel iets van activiteit zijn op hun socials op hun eigen website?
precies...

we laten ons wel mee slepen door een 'insider' op een ander forum...

verder, geen aanleiding op sociale media, niets op de site van Foo Fighters, niets in interviews of niets in media van what ever?


en dan....
...gewoon ineens komt Foo Fighters op tour/festivals in 2023?
Whats Up Reaction GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
453
219
precies...

we laten ons wel mee slepen door een 'insider' op een ander forum...

verder, geen aanleiding op sociale media, niets op de site van Foo Fighters, niets in interviews of niets in media van what ever?


en dan....
...gewoon ineens komt Foo Fighters op tour/festivals in 2023?
Whats Up Reaction GIF

Het is toch raar om te denken dat alles maar geteast moet worden? Hetzelfde gebeurde toch met Blur? Geen getease oid. BAM!, aankondiging Wembley.

Ik zie de Foo's deze week prima met een social media statement komen dat ze weer gaan touren, nieuwe drummer bekend maken samen met een aantal tourdata
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
158
114
Zo hey, wat een supersneue interpretatie. Het is je ding niet, so be it. Ik hoop voor jou dat ze er niet staan in 2023...
Ja, je hebt gelijk. Ik bedoelde het niet zo slecht. Sorry.

Ik respecteer de band. 2012 in Praag was een van de beste shows die ik ooit heb gezien.

Toch zou er zeker minder hype en vreugde zijn als Taylor niet was gestorven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

D02

Dagopener
2 jan 2019
573
262
Ik heb trouwens het vermoeden dat de presale voor tickethouders gewoon 24uur van te voren is (zoals bij veel concerten).
Maar dat zou voor de mensen toch lang genoeg moeten zijn om tickets te kunnen bemachtigen?
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
Ja, je hebt gelijk. Ik bedoelde het niet zo slecht. Sorry.

Ik respecteer de band. 2012 in Praag was een van de beste shows die ik ooit heb gezien.

Toch zou er zeker minder hype en vreugde zijn als Taylor niet was gestorven.
Kijk, dat is tof. En voor een gedeelte zul je vast ook wel gelijk hebben. Er zal toch wel nieuwsgierigheid zijn om te kijken hoe de band zichzelf opraapt en verdergaat. Maar ik betwijfel echt of dat in 2023 al gaat gebeuren...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
we kunnen wel een discussie opstarten?

Willen we :
RHCP met Frusciante, 4x geweest / laatste 2016
Green Day met veel he's en ho's en circus en president bashen, 3x geweest / laatste 2017
Foo Fighters zonder Taylor, 3x geweest / laatste 2018
Guns N' Roses met een Axl die het aantal octaven in z'n stembereik niet meer haalt, nog nooit op Pinkpop gestaan.
Of is er nog iemand die een geloof heeft in AC/DC.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.633
we kunnen wel een discussie opstarten?

Willen we :
RHCP met Frusciante, 4x geweest / laatste 2016
Green Day met veel he's en ho's en circus en president bashen, 3x geweest / laatste 2017
Foo Fighters zonder Taylor, 3x geweest / laatste 2018
Guns N' Roses met een Axl die het aantal octaven in z'n stembereik niet meer haalt, nog nooit op Pinkpop gestaan.
Of is er nog iemand die een geloof heeft in AC/DC.
RHCP of de Foo's.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.981
5.546
we kunnen wel een discussie opstarten?

Willen we :
RHCP met Frusciante, 4x geweest / laatste 2016
Green Day met veel he's en ho's en circus en president bashen, 3x geweest / laatste 2017
Foo Fighters zonder Taylor, 3x geweest / laatste 2018
Guns N' Roses met een Axl die het aantal octaven in z'n stembereik niet meer haalt, nog nooit op Pinkpop gestaan.
Of is er nog iemand die een geloof heeft in AC/DC.
Als de vraag ziet op willen zou ik graag de optie geen van allen toevoegen ;).
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje en DennisvdBr

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.707
695
we kunnen wel een discussie opstarten?

Willen we :
RHCP met Frusciante, 4x geweest / laatste 2016
Green Day met veel he's en ho's en circus en president bashen, 3x geweest / laatste 2017
Foo Fighters zonder Taylor, 3x geweest / laatste 2018
Guns N' Roses met een Axl die het aantal octaven in z'n stembereik niet meer haalt, nog nooit op Pinkpop gestaan.
Of is er nog iemand die een geloof heeft in AC/DC.
AC/DC rest niet interessant op dit moment.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken