Pinkpop 2023

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Eindelijk een knallende optreden van de Peppers dan. Grote fan van One Hot Minute, dus laat maar komen. Al zullen ze dat fysiek niet meer trekken.
Ghost is gewoon een fenomenale metalband en past daardoor (wederom) perfect op GMM.
Don't get me wrong, ik vind Ghost fantastisch en een van de beste rockbands van dit moment.
Ik bedoel alleen maar dat je het op Graspop blijkbaar ook goed kan doen met een toegankelijkere sound die niet altijd keihard is.
Ik heb het al vaak gezegd maar ik zou ze tegenwoordig liever op festivals als Werchter en Pinkpop zien verschijnen.

Overigens was het bericht niet helemaal serieus bedoeld ;)
 
Laatst bewerkt:

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
we kunnen wel een discussie opstarten?

Willen we :
RHCP met Frusciante, 4x geweest / laatste 2016
Green Day met veel he's en ho's en circus en president bashen, 3x geweest / laatste 2017
Foo Fighters zonder Taylor, 3x geweest / laatste 2018
Guns N' Roses met een Axl die het aantal octaven in z'n stembereik niet meer haalt, nog nooit op Pinkpop gestaan.
Of is er nog iemand die een geloof heeft in AC/DC.
Van die 4x RHCP waren er wel twee nog vóór BSSM ('88 en '90). Als ze komen dan is dat maarliefst 35 jaar na hun eerste Pinkpop!
Vind ik toch een belangrijke kanttekening als je bedenkt dat die 3x Green Day in 2010, 2013 en 2017 waren.
RHCP stond er slechts 1x in de afgelopen 17 jaar. En Frusciante is er al 17 jaar niet meer geweest, dat vind ik ook wel belangrijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
we kunnen wel een discussie opstarten?

Willen we :
RHCP met Frusciante, 4x geweest / laatste 2016
Green Day met veel he's en ho's en circus en president bashen, 3x geweest / laatste 2017
Foo Fighters zonder Taylor, 3x geweest / laatste 2018
Guns N' Roses met een Axl die het aantal octaven in z'n stembereik niet meer haalt, nog nooit op Pinkpop gestaan.
Of is er nog iemand die een geloof heeft in AC/DC.
Queen+Adem🤣🤣 zou wel een stund zijn. ( Ik denk trouwens wel, mochten ze Queen willen hebben, dat ze daar niet nog 5jr ofz mee moeten wachten)

Ik zeg dan GnR, mijn vriend zegt RHCP.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Queen+Adem🤣🤣 zou wel een stund zijn. ( Ik denk trouwens wel, mochten ze Queen willen hebben, dat ze daar niet nog 5jr ofz mee moeten wachten)

Ik zeg dan GnR, mijn vriend zegt RHCP.
Ik zeg dat het verdacht stil is op de forums. Ik kan me vergissen maar meestal lekte er zeker bij GnR wel wat uit qua concerten. Nu is het daar toch stil. Bij RHCP krijg ik er geen hoogte van. FF ook stil....
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
Ik zeg dat het verdacht stil is op de forums. Ik kan me vergissen maar meestal lekte er zeker bij GnR wel wat uit qua concerten. Nu is het daar toch stil. Bij RHCP krijg ik er geen hoogte van. FF ook stil....
Dat klopt, er is wel vaker iets uitgelekt indd. We zullen vast snel iets weten. Morgen of anders woensdag. En hoevaak komt het voor dat de vermoedende headliner daadwerkelijk ook de headliner is🤷?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Dat klopt, er is wel vaker iets uitgelekt indd. We zullen vast snel iets weten. Morgen of anders woensdag. En hoevaak komt het voor dat de vermoedende headliner daadwerkelijk ook de headliner is🤷?
Ze hebben ons met Robbie Williams al genoeg weten te verrassen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Maar dan vermoedelijk dus nog geen headliner of wel? Anders was dit niet de kop van het artikel.

Wel mooie naam zeg.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Nee, nogmaals, kunnen alleen op vrijdag 😉

(En wellicht weet 3fm die nog niet voor zondag)
Nee ik bedoel: Als dit het nieuws is dan krijgen we vermoedelijk de derde headliner nog niet morgen. Niet logisch dat een kleinere naam in de kop van een nieuwsbericht wordt genoemd ipv de headliner.

Had het inderdaad ietd duidelijker mogen neertypen haha.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.718
Nee ik bedoel: Als dit het nieuws is dan krijgen we vermoedelijk de headliner nog niet. Niet logisch dat een kleinere naam dan in de titel wordt genoemd en de headliner niet.
Nee, dan lijkt me ook dat dit de aankondiging wordt. Op zich een mooie naam en daarmee ook drie grote namen op die vrijdag, waar RW met Bastille onder Pink afkwam...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken