Pinkpop 2023

Hoe vaak heeft PP dat gedaan de laatste jaren, meerdere aankondigingen in dezelfde week?
met RHCP en Malone op 1 dag, in 2019 voor de 2020 editie

16 juni 2021 Metallica en 19 juni 2021 TOP voor de 2022 editie

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ha, en dan komen Rob en Wijnand morgenochtend met: jokes on you, het is niet The War on Drugs maar Beyoncé!

Pinkpop deelt dus waarschijnlijk niet de "grote" headliner van Mad Cool en NOS morgen.

Daarmee wordt de kans op Foo Fighters wel ietsje kleiner wat mij betreft.

Pinkpop deelt dus waarschijnlijk niet de "grote" headliner van Mad Cool en NOS morgen.

Daarmee wordt de kans op Foo Fighters wel ietsje kleiner wat mij betreft.
Ik mag hopen dat Mad Cool en NOS meerdere grote headliners heeft.

Ik bedoelde de grote headliner van morgen, niet van het festival 😅
Ah oke haha.

Maar dan nog: denk dat beide festivals ook morgen meerdere grote headliners gaan delen. Gewoon een groot stuk van de lineup delen.

Hoe vaak heeft PP dat gedaan de laatste jaren, meerdere aankondigingen in dezelfde week?
Sinds Pinkpop van de persconferentie als aankondigingsstrategie is afgestapt, is er nog maar 1 normaal jaar geweest mbt aankondigingen. Dus wie weet welke strategie ze gebruiken?

Ha, en dan komen Rob en Wijnand morgenochtend met: jokes on you, het is niet The War on Drugs maar Beyoncé!
GIF by HULU

• Leuk
Waarderingen: liluzi
Hahaha, ze kunnen bij 3fm ook maar beter wat aan hun leaks werken. Morgen om 3u een lading namen klinkt heerlijk.

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr
Mad Cool trouwens teruggebracht naar 3 dagen volgens efest. Dit zou op te maken zijn uit hun laatste insta bericht. Te weinig headliner keuze?

Users who are viewing this thread