Pinkpop 2023

Wat ik ook raar zou vinden trouwens is dat dus je zaterdag headliner geen los bericht krijgt en wat nu lijkt morgen war on drugs wel

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr
The war on drugs afgelopen jaar in ziggodome gezien, persoonlijk heel blij mee 🎉. Maar zij zullen wel afsluiter iba parkstage worden?

Wow Editors, P!nk en The War On Drugs op 1 dag. Don’t blame me maar dat vind ik echt belachelijk sterk! Maar goed het zijn dan ook drie van mijn favoriete artiesten.
Dat is echt niet sterker als Nothing but thieves, nightwish, 21p en metallica maar ja dat begint wel echt een goed rijtje te worden

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Dat is echt niet sterker als Nothing but thieves, nightwish, 21p en metallica maar ja dat begint wel echt een goed rijtje te worden
Ik vind Editors niet te vergelijken met Nothing But Thieves maar denk dat dit echt een smaak dingetje is . Ik vind de Editors live gewoon “spannender”.

The War On Drugs is wel de ideale noord afsluiter zeg. Laat Editors dan maar Sub zijn

Mad Cool beantwoordt een paar vragen op Instagram.

RED HOT CHILI PEPERS? > Ui, hoe cool zou dat zijn? Er zal snel nieuws zijn.

TOMORROW! > Iemand heeft het uitgerekend! Heb je de juiste formule?

Dat maakt de kans groot dat ze morgen RHCP bevestigen.

meh

• Haha
Waarderingen: Kolumnus

Ze zeiden ook op een comment van iemand die om rage against the machine vroeg dat dat zou rocken dus weet het niet zo zeer

• Wow
Waarderingen: Kolumnus

Mad Cool is belachelijk goed in marketing en mensen gek maken. Soms geniaal maar soms ook frustrerend. Zag zelfs een comment over Taylor Swift terwijl ze gewoon uitgesloten is voor komende zomer.

Lijkt me dat die ook op Pinkpop staan? Weet alleen niet meer uit mijn hoofd welke dag ze nog beschikbaar waren. De andere twee dagen stonden ze in Duitsland.

• Leuk
Waarderingen: PJ

Users who are viewing this thread