Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Mooi om de verslagen van iedereen te lezen, krijg ik toch een beetje het gevoel dat ik er zelf ook bij ben geweest...
Heb veel livestreams gezien en daar sprong voor mij vnl eruit (in willekeurige volgorde) : Frank Carter, Courtney Barnett, Son Mieux en Eefje de Visser
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Heeft iemand toevallig Sanatarium van Metallica gefilmd? Ik ben op zoek naar dit! Vooral filmpjes aan de linkerkant van het podium zijn heel welkom.
Ik ben je eeuwig dankbaar.
Gewoon op youtube:
Kunt hem ook vast wel ergens via een site omzetten naar mp4 bestand en hem op je pc bewaren.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Mooi om de verslagen van iedereen te lezen, krijg ik toch een beetje het gevoel dat ik er zelf ook bij ben geweest...
Heb veel livestreams gezien en daar sprong voor mij vnl eruit (in willekeurige volgorde) : Frank Carter, Courtney Barnett, Son Mieux en Eefje de Visser
Hebben wij dezelfde streams gezien ;)
 

landgrockt

Playlistbediener
5 nov 2016
29
27
Als vast Pinkpopbezoeker, sinds 1977, was ik er dit jaar niet bij omdat Pinkpop in het zelfde weekend viel als Graspop, jammer.

Wat me mateloos stoort in kranten en op TV is de kreet Pinkpop 2.0 wordt gebruikt alsof het festival in alle jaren onder regie van Jan Smeets heeft stilgestaan.
Pinkpop heeft zich ook continue verbeterd-veranderd en was eerder bezig met het milieu als diverse andere grote festivals.
Pinkpop was het eerste festival (in deze regio) waar bekers ingeleverd konden worden.

Wat zijn nu deze zogenaamde verbeteringen,
- de Noord-stage omdraaien, geen enkele band kan meer een toegift spelen
- de trappen weg, er zijn nu dus veel minder zitplaatsen las voorheen, trappen weg en tribunes weg.
- een silent disco, deze is er in verleden ook al eens geweest,
- een tribune voor mensen met te veel geld, hier ontkomt schijnbaar geen enkel festival meer aan -- jammer.

Verder toch veel respect voor de organisatie, maar het is niet zo dat Pinkpop onder Jan jaren heeft stil gestaan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
.
Pinkpop heeft zich ook continue verbeterd-veranderd en was eerder bezig met het milieu als diverse andere grote festivals.
Eerder bezig en het daarbij gelaten ;)?

edit: beetje flauw natuurlijk. Ik vond dat skydeck ook een verschrikking trouwens. Zulke dingen moet je niet willen op een festival, maar dat is helaas ook wel de realiteit ja.
 

Bschuit

Nieuw lid
5 jun 2022
3
18
na een reisje van 12 uur eindelijk aangekomen op Pinkpop , Ik had mijn Deense collega meegenomen
Hij was nog nooit op een groot muziekfestival geweest .
En komende uit een 12 graden motregenend Lillehammer , was de hitte op zaterdag zeker niet makkelijk

ik heb me af en toe kapot gelachen om zijn reacties op typische Nederlandse dingen , zoals:
de smaak van een patatje speciaal
de bierprijzen bij de plaatselijke Jumbo,
maar ook de Nederlandse sfeer en het "feestje dat Nederlanders kunnen bouwen"
de hoeveelheid bier die achterbleef op het camping terrein .
Het omgebouwde tankstation naast camping A waar een 70? jarige DJ Ramstein stond te draaien (veel en veels te hard)
zijn hoogtepunt was : dansen op kedeng kedeng in de silent disco :)

slechste puntje van Pinkpop vond ik het drinkwater , worden allerlij excuses aangevoerd maar is best op te lossen met ibc containers , of (melk) tankwagens
of een boosterpomp op het lokale leidingnet etc
Het rode kruis is wat beter in het oplossen van dit soort dingen (stonden met een waterslang bij de hoofdingang)

blusvliegtuig op 2 km hoogte over laten vliegen ;):ROFLMAO: haal je gelijk de internationale media

verder een fantastisch festival , en ik wil vooral alle vrijwilligers bedanken voor de tijd en inzet die gedaan is (y)

na een reis van 14 uur (3,2 uur in de rij gestaan op schiphol) weer veilig thuis en alvast ruimte gemaakt in mijn agenda voor volgend jaar

mijn collega (Volbeat Fan) loopt nog de hele dag Kedeng Kedeng te zingen ?
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Dan wil ik jullie ook nog wel even vervelen met mijn lange verslag ;) Ik ben denk ik de enige op dit forum die naar de Glampink is geweest (althans, ik heb niemand anders erover gelezen). Daarom ook een kort verslagje daarvan, aangezien het een primeur op Pinkpop was.

Donderdagavond rond 19.00 uur aangekomen bij de Glampink. Dankzij Google Maps het gevonden, want er was gewoon géén bewegwijzering. Het goede nieuws: geen rij bij de parkeerplaats, geen rij bij de ingang van de camping, je wordt netjes naar je tent begeleid, je kan zitten en pakt direct je eerste biertje! Heerlijk! Daarna even de camping verkend en bij de entertainment-area een biertje en snack gedaan. Het hele weekend kon je zonder rij naar de wc, vrijwel altijd zonder rij douchen en bij de catering redelijk vlot je ontbijtje met koffie scoren. Oprecht een hele fijne en chille experience, waarbij je wel die camping-vibe hebt. Een volwaardig bed, het stroompuntje voor je oplader én het feit dat je maandag met je brakke hoofd je shit niet hoeft op te ruimen maakten het comfort compleet. Mocht iemand twijfelen (en heb je het budget): ik kan het aanraden.

thumbnail_IMG_0506.jpgthumbnail_IMG_0508.jpg

Dan over het festival zelf:
De laatste keer dat ik was geweest was in 2012. Dus mijn herinneringen zijn een beetje vervaagd. Wat dat betreft voelde het toch een beetje aan als een nieuw festival, maar ergens ook wel weer vertrouwd. Ik vond het nieuwe terrein erg prettig! Door het draaien van IBA-stage toch een aantal goede en grote acts volledig kunnen zien, waarbij het bij de oude opstelling niet gelukt was. Ik lees her en der wat klachten over een te vol veld. Maar bij de oude opstelling zou er geklaagd worden dat Noord te vol zou staan en dat het weglopen met z'n allen te druk zou zijn. Er is natuurlijk altijd wel wat te klagen. Ik vond het prima zo. Je zou nog kunnen beargumenteren dat er twee looproutes naar Noord moeten, maar uit het slotinterview met Niek Murray begreep ik dat ze een grotere backstage nodig hadden in verband met twee stages i.p.v. één. Fair enough. Daardoor was er ook ruimte voor de Stille Jan. Ik ben er niet geweest, maar volgens mij was dat een hit. Voor alles valt wel wat te zeggen natuurlijk. Ik ben allang blij dat Pinkpop vernieuwd, want dat is wat mij toch best wel tegenstond aan Pinkpop de laatste jaren (in combi met de line-up). Mijn reden ook om vaak voor Werchter te kiezen, want die bleven wel vernieuwen m.b.t. het terrein en infrastructuur. Wat mij betreft zou er alleen een extra toiletgroep in de hoek van de Stille Jan geplaatst moeten worden. Als je nu in die hoek zit/staat, moest je behoorlijk ver lopen om naar de wc te gaan.

Dan de muziek:
Op de vrijdag begonnen met wat rondlopen en flarden van My Baby opgevangen. De eerste echte act waarvoor we gingen staan was Floor Jansen. Toch wel een kippenvel momentje hoor. Niet alleen door haar mooie stem, maar ook om live-muziek op een festival, met een biertje in je hand, te ervaren. Tegen dat gevoel kan toch weinig op :) Daarna vooral rustig aan gedaan, veel gegeten en gedronken. Eigenlijk iets te hard met het bier begonnen, waardoor ik halverwege de middag het wat te benauwd kreeg. Toch maar even schaduw opzoeken en een Cola bestellen. Pas weer echt voor een band gaan staan bij Twenty One Pilots. Ik vond het vrij aardig, maar het was een rommelige, drukke show, dat van hot naar her vloog. En we zaten ons te verwonderen over de extreem mislukte tattoo's in zijn nek en op zijn handen. Achteraf lazen we dat het houtskool is en blijkbaar een standaard dingetje bij de zanger. Rond 2/3e van de show naar IBA-stage gelopen, want mijn vriendin wilde NBT goed zien. Hoewel de show redelijk standaard was, hebben we toch echt wel genoten. We hadden een mooie plekje links van de geluidstent. Amsterdam blijft toch een knaller waar het veld goed op los ging. Daarna even onze lichamen rust gegeven door op de helling rechts van de IBA-stage te zitten en vanaf daar het begin te kijken van Metallica. Prachtig uitzicht over het veld heb je dan zeg :love: Toen verder naar voren gegaan, ter hoogte van de tweede schermen (fijne uitvinding). Daar stond je wel tussen de liefhebbers, maar had je ook genoeg bewegingsruimte. Oprecht genoten van de mannen van Metallica! Voor mij stiekem (ben geen fan) het hoogtepunt van het festival. Ik vond hun oprecht plezier uitstralen en ze speelden met passie. Ik vond het mooi om te zien dat James emotioneel werd na het spelen van Bleeding Me en helemaal aan het einde van de show alle vier nog een praatje maakten en lang bleven staan. James ging ook nog even van zijn eigen vuurwerk genieten. Die gasten hebben al zoveel shows in hun leven gespeeld, maar mooi om toch de oprechtheid nog te zien.

Op zaterdag kwamen we aangelopen toen Son Mieux net begonnen was. Dit jaar al twee keer zijn show mogen zien, maar ook de derde keer was genieten. Heerlijk dansbare pop, met vreugde gebracht. We stonden redelijk eindje van het podium af, maar om ons heen stond iedereen te dansen en te genieten. Toch wel een voordeel van het draaien van die stage. Daardoor bereik je een groter publiek die anders misschien op het gras zat te chillen. Goede start van de dag! Daarna wat rondgelopen en een lunch gescoord. Toen van afstandje deels Crowded House gezien. Klonk best goed. Het was ons eigenlijk te warm om de hele dag bandjes te hoppen en op het grote veld te bivakkeren, dus vooral rustig aan gedaan. Mijn vriendin wilde graag Kaleo in het voorvak zien, dus daar Kaleo beleefd. Mijn hemel, wat een saaiheid was dat zeg. Wat was die zanger een partijtje chagrijnig. Ik heb niet één lachje gezien en amper publiekparticipatie. Op plaat klinkt het wel aardig, maar live was het echt matig. Hoewel hij een goede stem heeft, straalde het optreden totaal niet. Het bandlid met de mondharmonica was nog het meest enthousiast. Daarna een goed plekje gezocht voor Royal Blood. Al meerdere malen gezien, maar dit was wel het beste wat ik gezien heb van de mannen. Ze hadden er duidelijk zin in en het publiek om ons heen ook. Heerlijk riffs. Daarna bij de twee torens een plekje gevonden voor Pearl Jam. Ik ben helaas op donderdagavond geprikt door één of ander beest in mijn enkel, waardoor ik zaterdagavond heel veel last had van mijn enkel. Daardoor het halve optreden op de grond moeten zitten om mijn enkel te ontlasten. Een hoop benen gezien, weinig Eddie Vedder. Wat kan die man onduidelijk babbelen zeg... De momenten dat ze speelden, speelden ze met passie, maar al die halfbakken teksten haalden toch wel de vaart uit de show. Wel een 'slik momentje' bij het verhaal van de overleden meneer uit Amsterdam, waarbij Eddie even emotioneel werd en het daaropvolgend inzetten van Sleeping By Myself. Voor mij het hoogtepunt van de show, waar ik stiekem verder iets meer van had verwacht. Maar die pijnlijke enkel hielp niet mee in de feestvreugde.

Zondag konden we merken dat het dag drie was, we kwamen steeds later het veld op haha. Het veld opgekomen met Turnstile. Heerlijk begin van de dag. Oprecht genoten. Daarna door naar Inhaler. Voor mij één van de verrassingen van het weekend. Goede stem, lekkere songs, enthousiaste zanger (de rest van de band speelden een beetje kijk-mij-cool-zijn-act) en een enthousiast publiek. Gezien alle reacties helemaal hyped voor Interpol. Dat viel mij eigenlijk toch een beetje tegen. Het geluid stond ook niet helemaal zuiver in het begin. Eén grote brij aan geluid. Gaandeweg werd dat iets beter. Je ziet dat die mannen strak kunnen spelen, maar verder zit er toch weinig swung in het optreden. Er hoeven van mij echt geen sitdowns en hehoo's plaats te vinden, maar iets meer plezier uitstralen mag wel zeg. De tent was ook behoorlijk leeg. Ik stond links van het mengpaneel en daar was alle ruimte. Conclusie: viel niet tegen, viel niet mee. Toen direct door naar Nile Rodgers. Heerlijk gedanst met praktisch het hele veld. We stonden behoorlijk ver achteraan, maar daar was iedereen ook aan het losgaan. Leuke vibe. Toen even naar Noord gegaan voor een kop koffie en een Limburgse vlaai. Genuttigd met zicht op Eefje de Visser. Haar stage zag er prachtig uit. Ik ben niet zo van haar muziek, dus mij greep het niet. In tegenstelling tot de verslaggever van 3voor12 haha. Halverwege naar het hoofdpodium gegaan voor een goed plekje bij Imagine Dragons. Eén van de favorieten van mijn vriendin, dus redelijk vooraan gestaan. Rechts van die zwevende camera. Weinig gemerkt van een half leeg veld daar. Om ons heen ging iedereen goed los. Ik vond het optreden 'wel prima'. Het viel ons op hoeveel hits ze eigenlijk hebben. We zeiden regelmatig tegen elkaar: ''ohja, dat nummer hebben ze ook nog''. Ik vond het headliner-waardig voor Pinkpop, maar de muziek van hun doet mij niet genoeg om helemaal in-the-moment te zitten zoals bij Metallica bijvoorbeeld.

Nog niemand over gehoord, maar ik vond de afsluitende speech van die presentator best grappig eigenlijk haha. Normaal roept Jan wat onverstaanbaars toch? Hij nam ons glampers ook nog even op de hak :ROFLMAO:

Al met al een hartstikke leuk weekend gehad. Pinkpop heeft echt een stap gezet, die ik zeker kan waarderen. Nu nog iets alternatiever boeken en Pinkpop kan weleens vaste prik worden.
 
Laatst bewerkt:

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Helaas sinds gisteravond flinke koorts van 39,5 graden en ook ik moet er aan geloven!
Dikke kans dat ik het tijdens Pinkpop heb opgelopen!
Nu even uitzieken!
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Beterschap, hopelijk blijft het daarbij!
In dat geval; was het vroeger ook wel zo dat ik niet het allerfitst was de dagen na een meerdaags festival ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik lees meerdere berichten dat de looplijn om de north stage naar de tent toe te druk is omdat er maar 1 kant is. Die andere wordt gebruikt als backstage. Misschien is het mogelijk voor Pinkpop om een zelfde soort brug als Paaspop hierover te maken. Heb je weer 2 looplijnen en het publiek iets meer verspreid.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Helemaal vergeten, mijn rapportcijfers van de bands/acts welke ik heb meegekregen.

Zo enkele dagen na het festival heb ik wat tijd gehad om te "verwerken" en een beter beeld te hebben van alles. Dag na het festival uitbrakken, tweede dag na het festival depri omdat het weer voorbij is, dag 3 begint het nagenieten.


Vrijdag

Grandson 10

Dit had voor mij alles. Al maanden geleden Grandson in mijn "must see @ Pinkpop playlist", dus heeeuul erg vaak geluisterd en me er zo enorm op verheugd. lekker vooraan gestaan, gesprongen, gedanst en een traantje gelaten. Geluksmomentjes.
Verdient een plekje op Noord de volgende keer!

Nothing but Thieves 9,5
Net geen 10, waarom? Geen idee eigenlijk. Bij eerdere optredens op Pinkpop heb ik ze gemist, dus nu moest het ervan komen. Dat stelde absoluut niet teleur. Starten met Futureproof! Geweldig dikke plaat is dat. Prima set, wederom geluksmomentje.

Smash into Pieces 8,5
Heerlijke rock, band die er flink zin in had, een zanger die naar mijn idee goed meekan met David Draiman van Disturbed. Hun nummers deden me tijdens de voorbereiding denken aan Nickelback (waar ze zelf ook naar hinten), maar live was het een stuk steviger, vond ik.

Metallica 8,5
Dik in orde, terwijl ik wist dat het 2014 niet kon evenaren, want episch, is het me prima bevallen. Merkt wel dat ze wat ouder worden, maar nog steeds een dikke show kunnen neerzetten. De lasers tijdens Master of puppets maakte het af.

My baby 7
Lekkere opener op mainstage. Wellicht omdat het meer door het gevoel van "yes, we zijn weer los na een naar paar stilte" kwam, maar ik vond het een aardig goed.

Floor Janssen 7
Ik heb er niet zo veel mee. Tuurlijk, ze heeft een dijk van een stem en een heerlijke uitstraling. Maar de frozen soundtrack trok ik niet zo. Verder wel een goed optreden, ze genoot er zelf ook zochtbaar van.

Twenty One Pilots 6
Middenstuk erg saai, naar mijn idee onnodige medley met als dieptepunt ons volkslied. Naar het einde toe werd het weer een stuk beter, dus net een voldoende.

Zaterdag

Ronnie Flex 4

Persoonlijke mening uiteraard, vond er geen bilnaad aan. Het was me te warm om naar Ramkot te lopen. Na 10 minuten op het veld moest ik schaduw zoeken. Eerst bij de bar, om nog iets van Ronnie Flex te zien, maar kan er niet zo goed tegen, de warmte en Ronnie..
Dus naar achteren gelopen en bij de tent gaan zitten, bijkomen en niks doen. De virgin cocktails voor anderhalve munt hebben me gered die dag, lekker fris en veel crushed ijs erin.

Frank Carter & the Rattlesnakes 8
Vanaf de schaduwplek gadegeslagen en geluisterd. Heerlijke band en de tent barstte zowat uit de zeilen. Goed ook om te zien dat niet iedereen door de warmte bevangen was en iedereen het in de tent goed naar zijn zin had.

KennyHoopla 6
Na een mislukte poging om in de zon naar Chef Special te kijken de schaduw bij stage 4 opgezocht, mede omdat daar ook een cocktailbar was ;)
Ook KennyHoopla vanuit de schaduwplek bekeken, het "geschreeuw" van de zanger kon me niet bekoren. Leek ook wel of de vocalen te hard waren en niet lekker "in de mix" vielen. Verder wel muzikaal in orde.

Deftones 7,5
Eindelijk een beetje leven in mijn lijf, dus de schaduw uit en het grote veld op om Deftones te bekijken. 7,5, dus gewoon goed, kan er niet meer if minder van maken.

Maneskin 7,5
Op het veld blijven liggen bij Noord, dus van een afstandje Maneskin gekeken. Had er totaal geen verwachting van, maar viel me alleszins mee. Leuke show, uitbundige band, eigenlijk gewoon goed. Beetje jammer van zijn onderbroekenactie, maar goed..

Royal Blood 9
Hele dikke prima. Speelden superstrak vond ik, klonken geweldig. Leuk dat de enthousiaste gitarist (?) van maneskin nog op de gong mocht meppen.

Pearl Jam 9,5
Wederom een traantje in een geluksmomentje. De stem van Eddie Vedder raakt me telkens weer. Geweldige set wat ze speelden. Alleen Vedder werd naar mijn idee steeds minder verstaambaar naarmate de fles wijn leger werd. Jammer dat er geen encore meer kwam, had stiekem gehoopt op Black en Just Breathe.

Zondag

Joost 10

Wat een waanzinnige kermis was me dat dan zeg. Heerlijk om de hardcorebeats, happy hardcore en al het andere van Joost over het veld te horen knallen. Alle emoties kwamen in sneltreinvaart voorbij. Heb nog nooit zoveel mensen tegelijk traantjes zien wegpinken op pinkpop, waaronder ikzelf.

Turnstile 7
Set begon met de zang te zacht, daarna werd het beter. Beetje Rage against the machine in hun jonge jaren, prima om naar te luisteren. Op een gegeven moment was mijn aandacht een beetje weg, het begon wat eentonig te worden. Gedurende de set hebben we ons wat meer richting zuid podium begeven.

Ziggy Marley 6,5
Leuk om raggae te horen op Pinkpop. Maar ben er altijd snel klaar mee. Steeds hetzelfde oemph taa, oemph tiee, oemph taa, oemph tiee.. Sorry voor de liefhebbers, niet helemaal maai kaaint of spul.

De Staat 7,5
Doen het eigenlijk altijd goed. Ik wilde graag Input Source Select en Who's gonna be te GOAT horen, dus tot halverwege gebleven.

Interpol 7
Vanwege het geluid in de tent wat mijn oren niet verwerkt kregen, jammer genoeg niet optimaal kunnen genieten. Ze speelden echter wel lekker. Na 5 nummers dan ook een beetje teleurgesteld over mijn oren, de tent uitgelopen.

Nile Rodgers & Chic 9
Feest, gewoon feest. De ene hit na de andere werd over het publiek gestrooid, het veld was dan ook 1 grote dansvloer geworden.

Volbeat 10
Wat een heerlijke show was dat! De eerste 3 nummers bij de geluidstoren gestaan, maar toen bedacht ik me dat ik meer plek.nodig had om te springen en spastisch te doen, dus ben de tocht door de mensen gestart terug naar onze "basis", terwijl Lola montez werd ingezet. Vanaf dat moment was ik de controle kwijt en was ik helemaal los.
Mede door het aantal liters Brand bier wat al in mijn mik zat, ben ik hier compleet uit mijn plaat gegaan. Ik vond het ge-wel-dig!

Imagine Dragons 7
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.
Heb sommige momenten wel genoten, maar andere momenten dacht ik weer "wat een sjwik".
Tijdens hun optreden vaak geroepen "wat slecht", maar terugdenkend was het eigenlijk helemaal niet slecht.
Show was eigenlijk gewoon goed.

Dus toppers:
Volbeat
Grandson
Pearl Jam
Joost
Nothing but Thieves
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik kan niet zoveel met die lijstjes eigenlijk merk ik. Voorbeeld;
Ik heb werkelijk NIEMAND gehoord die echt onder de indruk was van Pearl Jam bijvoorbeeld. Het was oke, want ze zijn altijd gewoon goed, en Eddie was steeds slechter te verstaan en volgen. Daarnaast dat rare abrupte einde. Is dat dan de 1 na BESTE act van het festival? Ik begrijp ook wel dat het massawerk is en heel veel ze er toch inzetten, maar ik vind dat toch wat jammer. Kleine acts die hun beste optreden, meest verrassend, meeste impact weet ik veel maken nooit een kans eigenlijk.

En 3voor12 is veel te gekleurd en subjectief omdat dat elke keer door 1 iemand is denk ik? Ronnie zou bij de meesten ergens onderaan staan denk ik bijvoorbeeld
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Ik kan niet zoveel met die lijstjes eigenlijk merk ik. Voorbeeld;
Ik heb werkelijk NIEMAND gehoord die echt onder de indruk was van Pearl Jam bijvoorbeeld. Het was oke, want ze zijn altijd gewoon goed, en Eddie was steeds slechter te verstaan en volgen. Daarnaast dat rare abrupte einde. Is dat dan de 1 na BESTE act van het festival? Ik begrijp ook wel dat het massawerk is en heel veel ze er toch inzetten, maar ik vind dat toch wat jammer. Kleine acts die hun beste optreden, meest verrassend, meeste impact weet ik veel maken nooit een kans eigenlijk.

En 3voor12 is veel te gekleurd en subjectief omdat dat elke keer door 1 iemand is denk ik? Ronnie zou bij de meesten ergens onderaan staan denk ik bijvoorbeeld
3voor12 is er wel met een heel team. Ik meende een mannetje over 4/5. Hoewel ik hun stukjes wel vermakelijk vind, met humor, is het inderdaad wel gekleurd.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Van die 4 man weet je in ieder geval dat ieder optreden is bekeken. Ik denk dat van de Festileaks nauwelijks iemand bij Antoon was toen Floor Janssen speelde, niemand Sylvie Kreusch heeft gezien (toegegeven, dat waren er sowieso weinig_ en op voorhand ook wel was uit te tekenen dat Volbeat een graag geziene act is in deze kringen(waardoor dus ook amper mensen die gestemd hebben bij Eefje de Visser of Mimi Webb (?) waren).
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken