Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

neus

Dagopener
16 mrt 2019
559
289
Waarom een weekend only? Alleen voor zij die het hele weekend kunnen terwijl er ook mensen zijn die 1 dag al prima vinden? Wat mij betreft blijft het qua indeling zo met dagtickets en weekendtickets. Al mogen er van mij ook tickets voor twee dagen komen dat als de weekend is uitverkocht of je wil toch maar twee dagen gaan dat je zo'n ticket kan krijgen, vooral als bij een uitverkocht weekendticket je moet kiezen tussen twee dagen met beide een band die je dolgraag wil zien
Snap je ook wel hoor, is ook puur persoonlijk en ze moeten het zeker ook gewoon zo houden om de redenen die jij geeft. ;) het is puur een gevoels kwestie van met zijn alle zo’n weekend beleven, kan het verder ook niet uitleggen. En wellicht spreid de drukte zich rond headliners zich wat meer aangezien de 1 dagers toch vooral allemaal voor de headliner komen.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
neem aan dat ze wel iets gaan doen om alsnog een doorgang te creeren rechts naast noord stage.
en max 60.000 bezoekers per dag zou ook wel heel fijn zijn.
Eens met de 60.000 man! Vrijdag en zaterdag was echt te druk!

We zullen dit jaar vast nog wel een enquête formulier gaan krijgen!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Bassie en Kesselman ik ben het volledig met jullie eens. De zondag was meer dan prima. Hoop op 1 superband bijvoorbeeld U2 of Coldplay die als uitzondering 70.000 op de been brengt.

Blijf overigens verbazen dat 80 jarige McCartney heel Glastonbury op zijn kop zet.

Volgend jaar zijn de Rolling Stones ook 80 dus vooruit, laat ze maar komen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Minie

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Leuk 60.000 man ipv 70.000. Enige nadeel dat de prijzen dan met 10-15% gaan stijgen.
Dat zou ik er wel voor over hebben, 70.000 mensen was mij echt wel wat teveel.
En als ze perse in aantal bezoekers willen groeien dan zal er meer gewerkt moeten worden naar een Rock Werchter achtige opzet.
Meer spreiding en zorgen dat er op andere plekken genoeg interessants te zien of te beleven is.
Met de huidige opzet voelt het alsof 60.000 echt de max is


Overigens zou ik ook nog gaan als de kaarten 350 euro zouden kosten
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.187
710
dat ligt helemaal aan t programma.
ik ben vaker niet naar pinkpop geweest, en iedere keer was dat puur om dat het programma ( de 3 headliners) mee niet aanstonden
pinkpop is nou niet een festival waar ik blind een kaart voor koop ( zoals dat bij Lowlands wel t geval is)

ben wel benieuwd hoeveel kaarten pinkpop zou verkopen als er een kaartverkoop kwam zonder dat ook maar 1 act bekend gemaakt zou zijn
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
887
421
Ook net ingevuld
Idem , vond alleen de vraag of je een elektrische auto rijd vreemd in deze.Mijn vraag is wat doet buro Pinkpop / Mojo om meer / verder te vergroenen / verduurzamen.( dus niet alleen de drinkbekers enz ).Hoe groen is de stroom die er verbruikt wordt ??
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
465
189
Jazeker ook net ingevuld!
Ben wel benieuwd naar iedereen zijn opmerkingen/verbeter punten?
Zelf had ik 3 opmerkingen.
- de weg vanaf parking c naar camping b en dan met name het eerste bosgedeelte dat dit niet te doen is met bolderkarren.
- dat ze opzich best mensen mogen aanspreken als er om 5 uur s’nachts nog steeds de muziek op standje vol gas staat.
-Radler bier zou het denk ik ook goed doen als aanvulling op het aanbod.
 

BAB@

Nieuw lid
12 jun 2023
2
0
Nee daar zijn ze niet zo blij mee!
Vaak is het eenmaal weg is niet meer terug, want als de parkeerplaats vol is gaat deze dicht. En anders moeten ze blijven rond lopen om te kijken waar er nog plek is.
Geldt dat ook voor de Glampink?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken