Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Maar goed dat was dit jaar met SOAD ook zo. Zo een band moet op main.

Ik denk ook dat QOTSA gaat subben...die gaan echt niet op 3fm staan, zelfde geldt ook voor 30stm en Gorillaz......ALS de info klopt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Maar goed dat was dit jaar met SOAD ook zo. Zo een band moet op main.

Ik denk ook dat QOTSA gaat subben…die gaan echt niet op 3fm staan, zelfde geldt ook voor 30stm en Gorillaz……ALS de info klopt.
Ben bang dat we The Script daar ook nog tussen moeten gaan duwen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Ben bang dat we The Script daar ook nog tussen moeten gaan duwen. Ieuwww..Denk meer aan 3FM afsluiter of misschien is er gewoon geen ruimte meer voor The Script.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Dat N.E.R.D. gerucht op de frontpage, lijkt me wel nice in combi met Bruno Mars.

Is N.e.r.d. niet meer iets voor een LL / Best kept secret.
Gezien het publiek dat de festivals trekken.
Solo pharrel is meer voor Pinkpop, maar als N.E.R.D heb ik toch me twijfels.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Indiaantje89 wrote:
Dat N.E.R.D. gerucht op de frontpage, lijkt me wel nice in combi met Bruno Mars.

Is N.e.r.d. niet meer iets voor een LL / Best kept secret.
Gezien het publiek dat de festivals trekken.
Solo pharrel is meer voor Pinkpop, maar als N.E.R.D heb ik toch me twijfels.
Of met de nieuwe locatie / opzet. Iets voor WOO HAH!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.100
Indiaantje89 wrote:
Dat N.E.R.D. gerucht op de frontpage, lijkt me wel nice in combi met Bruno Mars.

Is N.e.r.d. niet meer iets voor een LL / Best kept secret.
Gezien het publiek dat de festivals trekken.
Solo pharrel is meer voor Pinkpop, maar als N.E.R.D heb ik toch me twijfels.
N.E.R.D. heeft in het verleden ook al op Pinkpop gestaan. Lowlands ook ja, voor BKS lijkt het me weer net te commercieel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Er gaat een gerucht over Bon Jovi in Tel Aviv in mei 2018.
Zal zijn door dezelfde promotor die ook oa Robbie Williams en Justin Bieber tijdens de europese tours naar Isreal haalde.
Paar weekjes later als classic guilty pleasure op Pinkpop, nou, toe maar?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Er gaat een gerucht over Bon Jovi in Tel Aviv in mei 2018.
Zal zijn door dezelfde promotor die ook oa Robbie Williams en Justin Bieber tijdens de europese tours naar Isreal haalde.
Paar weekjes later als classic guilty pleasure op Pinkpop, nou, toe maar?

Van mij mag het. Goede live-band, veel hits. Denk alleen dat ze alleen genoegen nemen met een behoorlijke hoge spot dus twijfelachtig...maar als we nu gewoon 30stm dumpen en Bon Jovi ervoor in de plaats zetten dan is dat toch een win-win.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Hard Rock friday…
Zag zelf wel iets in de opzet van afgelopen jaar, laatste dag 3FM-stage. Dat was, op Rag n Bone na, wel een lekker rock dagje.
Lijkt me echt een toevallig bewustje.
Kan aankomende editie ook wel gebeuren, gelijk met Download en NovaRock heeft zaterdag de laatste dag.
Kan me goed voorstellen dat die dag met Bruno Mars op mainstage, op 3FM-stage lekker hard eindigd.
Ik stel voor dat Iron Maiden dan maar zondag 3FM-stage afsluit zo circa 2045-2215.
Verder op dat dagje Judas Priest, Rise Against, Bullet for My Valentine en Body Count.
Prima, niets meer aan doen
1f609.svg
mrgreen.png

Haha hoewel ik dit niet zie gebeuren zou ik het prima vinden :).

Overigens denk ik dat Bon Jovi nog steeds qua naam te groot is om niet als headliner op Pinkpop te staan.
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Mwah.. Ik vind Bon Jovi inmiddels lichtelijk in de categorie Lionel Richie vallen. Kan in mijn optiek prima als "4e headliner". Sterker nog, van mij mag hij komen! Zie hem liever op die plek dan 30TM of QOTSA... Niet echt mijn bands..
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
U2 kan een streep door, er zijn zeeer sterke geruchten over een show in Boston op 21 juni
(Een deel van) de tour zou vanavond om 19:00 aangekondigd worden

Dit komt van U2gig.com
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
U2 kan een streep door, er zijn zeeer sterke geruchten over een show in Boston op 21 juni
(Een deel van) de tour zou vanavond om 19:00 aangekondigd worden

Dit komt van U2gig.com

die zijn toch pas voor het Pinkpop 2019 topic ? :mrgreen:
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Waar zou dat Dance-podium dan moeten komen? Op de plek van stage 4? (Lijkt mij te klein, en i.p.v. de tent of de 3fm stage zou echt zonde zijn.)
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Waar zou dat Dance-podium dan moeten komen? Op de plek van stage 4? (Lijkt mij te klein, en i.p.v. de tent of de 3fm stage zou echt zonde zijn.)

Uitbreiden tot het plein na de ingang met die achterlijke tentjes waar je voor 35 euro afgezet wordt met een zonnebril die nog niet eens 3 euro waard is.. Wat doet die troep überhaupt op Pinkpop? Hou het gewoon lekker bij de officiële merchandise...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Als er een goede plek voor gevonden word, waardoor niks van waarde weg gaat, denk aan podia en eetkraampjes etc. dan vind ik het een goed idee.
Kunnen alle dance acts van de andere podia wegblijven, zodat er meer plek binnen de line up is voor goede bandjes
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Waar zou dat Dance-podium dan moeten komen? Op de plek van stage 4? (Lijkt mij te klein, en i.p.v. de tent of de 3fm stage zou echt zonde zijn.)
Ik gok idd als vervanging van Stage 4. Of zijkanten Stage 4 meer dicht...
Scheelt weer hoor, kan ik dat deel nog meer ontwijken....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken