Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ik ben het helemaal met Raskolnikov hierboven eens.
Sommige denken dat ineens alles vol geboekt word met dance .

Daar wil ik nog even aan toevoegen dat ik vind dat elektronische muziek ook nogal breed is.
Het is natuurlijk niet alleen maar lompe EDM of bigroom.

Er gaat een gerucht over Bon Jovi in Tel Aviv in mei 2018.
Zal zijn door dezelfde promotor die ook oa Robbie Williams en Justin Bieber tijdens de europese tours naar Isreal haalde.
Paar weekjes later als classic guilty pleasure op Pinkpop, nou, toe maar?

Volgens de laatste geruchten lijkt het voorlopig op, 5 mei Duitsland tm 23 mei Italië, met ertussen Ierland, Engeland, Frankrijk, Zweden en Oostenrijk.
Denk dat we Bon Jovi wel definitief kunnen schrappen en de koelkast in zetten...

Betreft het DJ gebeuren, ik zie wel de mogelijkheid van een Afrojack of een Axwell Λ Ingrosso aankomende editie, ahankelijk van de Ultra geruchten.

Volgens de laatste geruchten lijkt het voorlopig op, 5 mei Duitsland tm 23 mei Italië, met ertussen Ierland, Engeland, Frankrijk, Zweden en Oostenrijk.
Denk dat we Bon Jovi wel definitief kunnen schrappen en de koelkast in zetten…

:-( Best wel jammer

Iemand eigenlijk nog wat inside information over Snow Patrol en het nieuwe album? Ook een leuke naam voor op Pinkpop

Nee, ik hoor al een jaar of vijf over een nieuw album, dus dat eerst maar eens zien verschijnen.

Nee, ik hoor al een jaar of vijf over een nieuw album, dus dat eerst maar eens zien verschijnen.

Opnames zijn klaar, zijn al erg lang aan het mixen. Dus dat album komt er wel aan..dat is het goede nieuws.

Dit is een bericht op FB van maart dit jaar.

"For the folks asking about the new snow patrol album, #SP7. here’s the news. we had a breakthrough recording session in feb and are on the home straight. The awesome jacknife lee is in the producer’s chair as usual and we have more time with him in the studio in may/june and will be finished at the end of june. hopefully that gives us plenty of time to bring the album out this year. that is the plan. Plans are fallible but we'll damn well try our best.
there have been a few false starts so i didn’t want to post something until i knew we were on the right track. we are. it’s sounding mighty. i’m very proud of what we’ve done so far and cannot wait for you all to hear it. thank you all for your patience and support. 6 years is a bloody eternity between albums we know so the fact people are still asking when it's coming means a lot to us. we’ll post updates from the studio from late may onwards. big love good people. gL.x"

Daarna eind juni updates van de opnames.

Hopend dat we dit jaar nog de release gaan krijgen en data voor optredens. Maar goed, kon zijn dat iemand hier nog meer heeft gezien of gehoord.

Dat bericht had ik ook gelezen, maar ik zie nog steeds geen album... Ik vertrouw ook wel dat het goed komt dit keer maar toch.

Jan Smeets: Ik hoop dat we de derde headliner dan ook bekend kunnen maken.” Of de derde act al definitief vastligt, laat de festivaldirecteur nog in het midden. “Het ziet er goed uit, maar dat kan morgen ook weer anders zijn. Dat hebben we in het verleden al eens vaker meegemaakt.”

Dat geeft mij nog meer het gevoel dat het Pearl Jam is. Heb begrepen dat zij een voorcontract hebben getekend dat nog niet definitief is, afhankelijk van terreurdreiging en dergelijke. Als Pearl Jam met een Europa-tour komt is begin december wel een mooie tijd om aan te kondigen.
En 'Dat hebben we in het verleden al eens vaker meegemaakt' heeft hij inderdaad eerder met Pearl Jam meegemaakt.

Laat het PJ maar worden...kunnen we eindelijk dat boek eens een keer sluiten voor een jaar of 20 :-)

De terreurdreiging is nog net hetzelfde dus ik snap dat hele voorcontract niet. Wat zijn de criteria? In New York gebeurt het ook. Ga je dan ook niet meer in de USA optreden?

Laat het PJ maar worden…kunnen we eindelijk dat boek eens een keer sluiten voor een jaar of 20
1f642.svg

De terreurdreiging is nog net hetzelfde dus ik snap dat hele voorcontract niet. Wat zijn de criteria? In New York gebeurt het ook. Ga je dan ook niet meer in de USA optreden?

Die kans is wel heel erg groot. De Griekse bron op het Pearl Jam forum heeft bevestigd dat zij niet op Novarock staan en dat is volgens mij gelijk met PP. Geruchten omtrent PP gaat hij niet op in......

bcmrmaybe wrote:
Laat het PJ maar worden…kunnen we eindelijk dat boek eens een keer sluiten voor een jaar of 20
1f642.svg

Die kans is wel heel erg groot. De Griekse bron op het Pearl Jam forum heeft bevestigd dat zij niet op Novarock staan en dat is volgens mij gelijk met PP. Geruchten omtrent PP gaat hij niet op in……
Die gast Texico heeft in het verleden al wat juist vooruit gezegd... Just saying... ;)

Weet iemand de kans dat we Opeth of Bon Iver kunnen verwachten?
Geen idee...
Zal leuk zijn, maar of ze het affiche van Pinkpop halen daar twijfel ik over.
Hebben ze tourplannen in de zomer?

Als Bon Iver tourt, treden ze niet op op Pinkpop. En over een tour is ook helemaal niks duidelijk dus dat is als een grote vraag.

Opeth zou ik helaas niet op rekenen. Zijn al een jaar op tour en hebben deze zomer ook al festivals gedaan. Daarnaast zou ik ze eerder op fortarock verwachten.

Slipknot is bezig met een nieuw album. Tour in 2018?
Stone Sour, de andere band van Corey Taylor, is nog op tour, die staan ook op o.a. Rock am Ring, dus festivals zitten er nog niet in. Maar ik verwacht ze wel in de Ziggo Dome volgend jaar november.
En voor Pinkpop, ze doen het de laatste tijd niet voor een positie lager dan headliner. En ik zie Slipknot (helaas) echt niet als headliner staan op Pinkpop.

Users who are viewing this thread