Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Slipknot is bezig met een nieuw album. Tour in 2018?
Ze zijn bezig met nummers schrijven, maar nog niet aan het opnemen. Ook is Corey Taylor met Stone Sour bezig, deze touren aanstaande zomer ook. Dus ik zou er niet op rekenen dat het album supersnel komt. Ik verwacht eerder volgend jaar, en dan dus ook pas het jaar daarop een tour (of zalen tour eind volgend jaar).
Maar, ik denk ook niet dat slipknot ooit op pinkpop zal staan, is eigenlijk
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
72
1
Is er al een beeld over de eventuele Nederlandse inbreng? Neem niet aan dat Kensington en Chef Special en weer zullen staan.. Racoon goede kanshebber denk ik?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Is er al een beeld over de eventuele Nederlandse inbreng? Neem niet aan dat Kensington en Chef Special en weer zullen staan.. Racoon goede kanshebber denk ik?

Nederlandse artiesten zijn vaak moeilijk te voorspellen, omdat die niet perse hoeven te touren om op pinkpop te kunnen staan..
Maar ja, Racoon zou goed kunnen. Di-rect misschien, is ook wel een redelijk populaire band op het moment. Anouk zou denk ik ook kunnen?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Is er al een beeld over de eventuele Nederlandse inbreng? Neem niet aan dat Kensington en Chef Special en weer zullen staan.. Racoon goede kanshebber denk ik?
Ik verwacht DJVT weer eens, met een nieuw album.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Zoals @reaper zojuist op het graspop forum vermeldde:

Hollywood Vampires tourt in juni in Europa:
June 2nd – Hamburg, Stadtpark
June 4th – Berlin, Zitadelle Spandau
June 12th - Warsaw, Torwar
June 14th – Mönchengladbach, Sparkassenpark
June 27th – Munich, Tollwood
June 29th – Frankfurt, Jahrhunderthalle

Ik denk dat deze band ook wel interessant kan zijn voor pinkpop, mede omdat het een supergroep is (Prophets Of Rage kon vorig jaar, waarom dan dit jaar niet weer een supergroep), en mede omdat Johnny Depp erin speelt. Ik denk dat Johhny Depp als persoon best wel mensen aantrekt, ook mensen die niet perse van metal houden. (geen idee of dit echt zo is, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, zo van: OMG Johhny Depp, daar wil ik heen!)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Zo'n beetje hele pagina gewijd aan PP en Ziggo Dome omtrent Pearl Jam.
De "bron" Dimitrios zegt het niet rechtstreeks maar hij draait er ook niet echt meer omheen. Ze staan op PP.
http://community.pearljam.com/discussion/266775/2018-tour-rumour-thread/p36

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Interessante posts ja, vandaag.

1. De 'niet-aangekondigde-tour-2016' was blijkbaar 8-9/6 Ziggo Dome -> 12/6 Pinkpop
2. Jaz Hotel (vlak naast Ziggo Dome) neemt geen boekingen (meer) aan voor 12/6 en 13/6 2018
3. Pinkpop zaterdag is 16/6
4. onze Griekse vriend hint naar terugkeer op de festivals die toen op de lijst stonden
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Hoewel ik veel waarde hecht aan de zaken die Dimitris weet, is nr 2 grote onzin.
Ik kan via Booking.com ook voor ervoor of erna boeken.
Het hotel neemt gewoon nog geen boekingen aan
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Hoewel ik veel waarde hecht aan de zaken die Dimitris weet, is nr 2 grote onzin.
Ik kan via Booking.com ook voor ervoor of erna boeken.
Het hotel neemt gewoon nog geen boekingen aan
Die kwam niet van dimitris, maar van een ander forumlid. En als je op de site van het hotel zelf kijkt, zijn die twee dagen toch echt (met nog 1 dag in februari als enige in 2018) niet beschikbaar om te boeken... Mag dan misschien niks met PJ te maken, het is op z'n minst opvallend:
https://www.jaz-hotel.com/en/hotels/jaz-amsterdam
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
PJ wrote:
Zo’n beetje hele pagina gewijd aan PP en Ziggo Dome omtrent Pearl Jam.
De “bron” Dimitrios zegt het niet rechtstreeks maar hij draait er ook niet echt meer omheen. Ze staan op PP.
http://community.pearljam.com/discussion/266775/2018-tour-rumour-thread/p36

Toch lijkt mij het sterk dat ze 2x de Ziggo Dome gaan spelen + Pinkpop. Dan verwacht ik ze eerder alleen op Pinkpop.
Daarin geef ik je gelijk. Al schijnen ze zelf enorm gecharmeerd te zijn van de Ziggo vanwege het geluid en de technische mogelijkheden. Ik hou de optie open voor 1 losse show in Ziggo aan het begin of einde van hun tour maar je ziet het niet vaak dat bands dit doen, eigenlijk nooit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
En Dimitrios geeft net nog even aan in een discussie dat Nederland meer concerten krijgt dan Duitsland ondanks dat Duitsland veel groter is natuurlijk.....

Edit: maar dit heeft denk ik betrekking op tours in het verleden.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Al schijnen ze zelf enorm gecharmeerd te zijn van de Ziggo vanwege het geluid en de technische mogelijkheden.

Dan gewoon geen Pinkpop meer doen. Gewoon helemaal niet. Lijkt me een strak plan. :) Zijn de fans ook blij mee.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Al schijnen ze zelf enorm gecharmeerd te zijn van de Ziggo vanwege het geluid en de technische mogelijkheden.

Dan gewoon geen Pinkpop meer doen. Gewoon helemaal niet. Lijkt me een strak plan.
1f642.svg
Zijn de fans ook blij mee.
En jij ook :-D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Maandag 10.00 nieuws vanuit Download, wellicht ook enkele kanshebbers voor Pinkpop.
Ik zal je zeggen, ik hoop dat er minsten één naam bij is die we 1 week later gaan terugzien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken