Ah nee Dennis, het puilde de afgelopen jaren al uit van de zoetsappige Singer songwriters.
Wat meer dance, en dan heb ik het niet over DJ’s, maar live acts, zou niet misstaan op Pinkpop. Maar daar is Brightlands (ochja momentje) te klein voor.
De Paaspop tent heeft zich meermaals bewezen op WAE, dat daar de grote jongens, zoals Prodigy, Underworld, Fatboy Slim (die doet dan ook weinig live, maar zet dan wel een dijk van een set meer) deze tent willen aandoen en gevuld krijgen..
Doe bijvoorbeeld alleen de laatste 2 slots in de grote tent dance, de rest van de dag kun je daar de bands neerzetten die te klein zijn voor 3FM, maar te groot voor Brightlands.
Laat dan stage 4 weg en zet daar de Brightlands neer. Enkele Stage 4 namen van de afgelopen jaren krijgen de Brightlands ook wel gevuld.
Past niet? Jawel hoor, lockers en ingang wat anders indelen en je hebt plek zat. Zelfs voor de grote Paaspop tent.
Dan wil ik best wat meer betalen voor een kaartje, alhoewel ik bang ben dat er veeel meer clashes gaan zijn en dat dan weer balen wordt dat je meer keuzes moet maken..