Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
A Perfect Circle lijkt me ook een stuk bekender dan Puscifer (die ik eerlijk gezegd voor die aankondiging...niet kende). Maar dan nog een beetje te klein wellicht. Ik weet niet of ze een perfect match zijn voor PP, maar als ze er staan lijken ze me een mooie toevoeging.
Iemand bekend met de gage van Pearl Jam? @dennisvdbr
Ik weet wel dat Gun heul erg duur is maar ik denk ook dat ze die niet laten schieten als ze die aangeboden krijgen. Ook al zou Pearl Jam kunnen. Guns toch echt exclusiever.
Dus medeforumleden....wat gaat het worden. Hele dikke headliners met ditto subs of een veel beter dagprogramma?
fyi, Foo's (exclusief festival??) en Bruno Mars is samen ook niet heel goedkoop natuurlijk, dan ook nog eens de 2 spots elke dag in 2de lijn op mainstage en 3fm-afsluiter.
''We denken dat er heel veel belangstelling gaat zijn voor het totale weekend, zeker als de derde headliner bekend is.''
Dit klinkt alsof de 3e headliner ook een klapper gaat zijn, dus dan zou ik idd geen QOTSA of Iron Maiden verwachten. Eerder Guns of Pearl Jam inderdaad
”We denken dat er heel veel belangstelling gaat zijn voor het totale weekend, zeker als de derde headliner bekend is.”
Dit klinkt alsof de 3e headliner ook een klapper gaat zijn, dus dan zou ik idd geen QOTSA of Iron Maiden verwachten. Eerder Guns of Pearl Jam inderdaad
Heel simpel, is gewoon GnR of Pearl Jam. U2 komt denk ik gewoon met een grote eigen pruductie voor stadions. Als ze al op tour zijn moeten ze ook nog hun tour beginnen in Europa. Ik geloof er niet in. Nieuw album in december en dan zal ook wel de tour bekend worden gemaakt worden.
Heel simpel, is gewoon GnR of Pearl Jam. U2 komt denk ik gewoon met een grote eigen pruductie voor stadions. Als ze al op tour zijn moeten ze ook nog hun tour beginnen in Europa. Ik geloof er niet in. Nieuw album in december en dan zal ook wel de tour bekend worden gemaakt worden.
Er zijn nog wel een paar bands waarvoor data worden opgeschoven. Maar goed van Coldplay en The Stones is niet bekend wat ze in 2018 doen.
FF - Guns n Roses/PJ/Metallica/ - Bruno Mars.
Ik heb mijn voorkeur in deze maar god dat wordt kamperen om kaarten te krijgen. Maakt niet uit welke 3de headliner erbij komt. Dus ik hoop dat de oude voorverkoopadressen in ere worden hersteld en niet die kutPrimera's
fyi, Foo’s (exclusief festival??) en Bruno Mars is samen ook niet heel goedkoop natuurlijk, dan ook nog eens de 2 spots elke dag in 2de lijn op mainstage en 3fm-afsluiter
Ik denk toch dat je dan niet met QOTSA moet komen aankakken. Dan maak jezelf belachelijk. Er moet toch een knaller of knallers bijzitten.
Smeets is er van overtuigd dat het weekend uitverkocht raakt...dan moet het Guns/Metallica/PJ/Coldplay/Stones of zoiets zijn.
dat is idd ook zo.
Vind het zelf wel opvallend dat Download dan ineens later komt met de aankondiging, dan is er iets anders gegaan dan verwacht.
Zegut gaf wel aan GnR later in Europa is, maar komt niet terug op het GnR / Hellfest verhaal.
Rockavaria zou, volgens eerste geruchten 3 dagen worden. Maar blijkt nu met 2 dagen te zitten dat weekend.
Ik denk dat hij gelijk heeft met Metallica en GnR.
Oh ik merk dat ik alweer zenuwachtig word wanneer Jan Smeets verwachtingen begint te creëren rondom het programma van Pinkpop. Dat eindigt nog wel eens in teleurstelling.
Maar goed, laten we hopen dat een mens nooit te oud is om te leren en dat hij daadwerkelijk iets heeft opgestoken van vorig jaar.
Tot dusverre kun je met de twee van de drie headliners spreken van een goede start. Als popheadliner is Bruno Mars gewoon een van de best mogelijke boekingen. En ook al komen de Foo Fighters weer uit die eeuwige poel standaardheadliners voor Pinkpop (en alle andere grotere festivals), ze zijn waanzinnig populair bij de doelgroep rockliefhebbers op Pinkpop. Mij trekt het niet, maar objectief gewoon goed gedaan.
Nu dus nog die derde naam. Mijn gok zou Pearl Jam zijn.