Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Spdrlnd

Playlistbediener
4 apr 2017
16
1
Als kendrick naar pinkpop komt komt hij voor een headline spot, echt lager dan subheadliner gaat hij daar niet spelen. De kans dat hij komt is sowieso al niet groot, zal voor pinkpop wel te moeilijke muziek zijn aangezien het gros hem niet kent.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Waarom is iedereen zo positief over Kendrick Lamar? Ik zag hem in 2013 op Rock Werchter en de enige dingen die ik me ervan herinner zijn dat hij arrogant is, dat hij veel te laat het podium op kwam gelopen en dat hij veel te vroeg stopte. Op zich was ik er trouwens wel content mee dat hij veel te kort speelde.
 

Spdrlnd

Playlistbediener
4 apr 2017
16
1
Waarom is iedereen zo positief over Kendrick Lamar?
Omdat hij met Good Kid, M.A.A.D. City en How to Pimp A Butterfly een van de beste hiphop-albums van de afgelopen jaren heeft gemaakt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Naja, mij gaat het er dan weer niet echt om dat Kendrick Lamar 'betere' of 'waardevollere' muziek is dan de gemiddelde headliner van Pinkpop, zoals een Foo Fighters, maar in mijn persoonlijke optiek is wat variatie in de headlinerpoule van grote festivals (niet alleen Pinkpop) niet mis. Daarom vind ik Bruno Mars ook een erg goede boeking. Dat wat betreft Pinkpop in het bijzonder de vaste bezoekerskern niet op Kendrick zit te wachten, dat snap ik wel, maar toch zie ik hem aan het einde van de dag meer tickets verkopen dan een Arctic Monkeys of Justin Bieber voor elkaar kreeg.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.930
3.304
Verkocht Bieber niet uit, want dan wordt dat lastig.

In eerste instantie wel, toen werd de verhouding dag/weekend tickets veranderd en duurde het verdomme lang. Maar hij verkocht wel uit ja.
 

iggy2016

Playlistbediener
22 nov 2016
49
0
Morrisey, zou dat niet een goldie oldie kunnen zijn voor Pinkpop? Die tourt ook weer, ook in 2018
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Zo laat deze week maar eens beginnen!
Let the games begin....

Op met al die aankondigingen!

(eens zien wat er allemaal rondom Pinkpop bij komt)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Zo laat deze week maar eens beginnen!
Let the games begin….

Op met al die aankondigingen!

(eens zien wat er allemaal rondom Pinkpop bij komt)


Ik hoop en gok op Maiden, Metallica en Guns. fingers crossed.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Leuk die Kendrik. Hendrik. Kendrik.

QotSA 12 juni in Noorwegen. Schrijf maar op, lijkt me?

Die heb ik al heel lang met dikke stift op staan...
Geruchten over dat ze niet voor minder komen dan headliner zijn sterk, vraag me af of Pinkpop hier 'weer' een andere spot voor kan vinden.



Zo laat deze week maar eens beginnen!
Let the games begin….

Op met al die aankondigingen!

(eens zien wat er allemaal rondom Pinkpop bij komt)


Ik hoop en gok op Maiden, Metallica en Guns. fingers crossed.

Ik heb nog altijd geen festival voor Iron Maiden tijdens Pinkpop weekend gevonden.
Het is op dit moment lastig.
We moeten echt kijken wat er op de festivals om ons heen komt als headliners, naast QOTSA dus...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
QOTSA zullen op PP geen headliner zijn.

Afsluiter 3FM zal het hoogste zijn of sub op Main of ze staan als reserve als de beoogde 3de headliner per ongeluk zou uitvallen. Beetje de KOL van 2018.

Waar kunnen we deze week dan aankondigingen verwachten? Die van Download is uitgesteld volgens mij.

Dat was volgens mij vorige week en dat zou een week duren. Dus ik verwacht dat Andy deze week wel met nieuws komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Volgens mij Bergenfest (zojuist), Rock am Ring en Rock in Park komen met namen (waarbij Alma).
Download denk nog wel deze week aan hoor.
NovaRock Oostenrijk deze week, Greenfield Zwitserland kan daarin mee gaan.
Kan me voorstellen dat RW deze week eens gaat komen tussen al het aankondigingen wat er al gaande is.
Dan vergeet ik vast nog wel wat.

Wat QOTSA betreft, overal duiken ze op als headliner.
Ik vraag me af of ze net als SOAD genoegen nemen op Pinkpop met een sub-headliner spot.
Hoe graag ik de band ook zie, zie ik ze ook niet als Pinkpop-headliner...
Echt afwachten hoor... Meer niet.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
12 en 13 juni A Perfect Circle in Engeland voor 2 shows, die kunnen misschien ook enkele festivals doen. Zou niet misstaan als subheadliner.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
12 en 13 juni A Perfect Circle in Engeland voor 2 shows, die kunnen misschien ook enkele festivals doen. Zou niet misstaan als subheadliner.

in de Puscifer-rol? Ik weet in hoeverre de fan-base en bekendheid gaat. Lijkt me voor een sub te weinig algemeen bekend.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
489
http://festileaks.com/2017/10/pinkpop-moet-ticketprijzen-verhogen-door-duur-programma/

Ticketprijzen gaan dus omhoog voor Pinkpop
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Hebben wel een naam hoor en zijn lang niet meer in Europa geweest, dus zou een goede publiekstrekker zijn. Volgens mij zijn ze nu langzaam Euro tour bekend aan het maken. 17 juni spelen ze al in Duitsland en eind juni headlinen ze festival in Spanje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken